Kauneimpia hetkiä elämässäsi

91 posts, 5 pages, 37,323 views

Ninka

#61 • • Ninka
No en tiedä ihan elämässä mutta kyllä sellasia vilauksia tuli tänäkin viikonloppuna koettua. Pieni sekuntti jonka toivois säilyvän ikuisesti, se fiilis mikä sellaseen pieneen hetkeen voi kasautua *sydän*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Jutu

#62 • • Jutu Blondi
Yksi kaunein hetki mitä oon kokenut, oli se kun oltiin tulossa Mikkelistä bileistä. Kello oli jotain vähän vaille kuusi aamulla ja olin heittämässä Mellua kotiin, niin aurinko oli nousemassa ja pelloilla oli usvaa. Musiikki soi hiljaa ja se oli niin täydellinen hetki, että tippahan siinä tuli linssiin. Muutenkin noi kesäaamut on ihania, varsinkin jos yöllä on satanut *sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Karvinen

#63 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Ninka, 11.9.2005 16:13:
No en tiedä ihan elämässä mutta kyllä sellasia vilauksia tuli tänäkin viikonloppuna koettua. Pieni sekuntti jonka toivois säilyvän ikuisesti, se fiilis mikä sellaseen pieneen hetkeen voi kasautua *sydän*

ne hetket mun kanssa ? *täh* *nauru*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Ninka

#64 • • Ninka

Karvinen, 13.9.2005 17:58:
---
Ninka, 11.9.2005 16:13:
---
ne hetket mun kanssa ? *täh* *nauru*

JOO just niitä *nauru*, sillon ku oltiin siel auton takapenkillä *sydän* *plur* *pihkassa* *sydän* ja ne yhet puhu jostain tomaatista... mulle ei oo vielkään selvinny et mitä se tarkotti *ding* *täh*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Cane

#65 • • Edited Cane orange one
Minulle on kauniita hetkiä tapahtunut ehkä useampiakin, nyt ensimmäisenä tuli mieleen tapahtumasarja Pietarissa, Venäjällä:

Suomesta lähti 11 -henkinen ryhmä Pietariin osallistumaan The Night of the Thousand Dinners -tapahtumaan 2001 marraskuussa( http://www.tufts.edu/med/IPRLS/Images/nov_27_world_team.jpgallekirjoittanut "to people" välissä, http://www.tufts.edu/med/IPRLS/120201.html tapahtumasta). Reissulla kävimme luomassa hyvää henkeä sekä viemässä namuja Pietarin vammaisten lasten orpokotiin. Lapset olivat todella onnellisen ja iloisen näköisiä kun saivat olla kanssamme. Tämä koti oli heille kaikki mitä he olivat ikinä nähneet.

Seuraavana päivänä tästä vierailusta meillä sitten oli tämä hyväntekeväisyyspeli. Kuin ihmeen kaupalla, lastenkodista oli saatu 3 vai 4 lasta katsomaan meidän peliä (ilmeisesti myös ensimmäistä kertää pääsivät ulos rakennuksesta). Ehkä kaunein hetki, mitä olen kohdannut oli juuri tämän pelin jälkeen, kun näki näitten lasten riemun ja ilon, kun he pääsivät meitä katsomaan ja moikkaamaan pelin jälkeen. En varmasti ole nähnyt ketään niin onnellista ihmistä aikaisemmin. Enkä ehkä vielä sen jälkeenkään. Hyvä etten alkanut itsekin itkua tihrustamaan, kun oli niin liikuttava tilanne. Jäi hyvä mieli, ehkä pojatkin muistavat olla iloisia *sydän*

Että sellasta. Jos tuosta nyt mitään selvää sai :)

--
orange one

crissy

#66 • • crissy

sune, 11.5.2005 09:57:
Se kun sain pienen tyttö vauvan rinnuksilleni 9.8.04 klo.02.55 *sydän*

Sitä fiilistä ei voi kokea enää, ei edes tekemällä toista lasta, se ensimmäinen on aina se ensimmäinen. (vaikka onhan se muksun saaminen aina ihanaa).. ei se synnyttäminen vaan se vauva. *hymy*

Tätä peesaan täysillä! mulla vaan oli 9.5.2004 klo:8.16 sain oman tyttöni syliin ekan kerran!
larna

#67 • • larna
Se tais vissiin olla yks uni tässä vuos pari sitten.. Ja sitä untahan mä en jaa muitten kanssa..*blush*
minttu83

#68 • • minttu83
Mullakin viime talvesta ihan hirveesti ihania muistoja....

Yks on semmonen kun yhtena kylmana talvipaivana juututtiin yhden ihanan ihmisen kanssa sisalle. Kietouduttiin kaikkiin viltteihin kun oli niin kylma. Juotiin kahvia ja pelattiin pleikkaria.*sydän*

Viime kesana myos yhtena vapaapaivana kaveltiin kaverin kaa satamaan. Oli tosi kuuma paiva. Haettiin lahi pubista uutta tuoppia aina kun edellinen loppu. Istuttiin 5 tuntia siina satamassa ja puhuttiin kaikkee mita mieleen tuli ja katteltiin ihmisia.

--
Wake me up when September ends

egmondo

#69 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

sune, 11.5.2005 09:57:
Se kun sain pienen tyttö vauvan rinnuksilleni 9.8.04 klo.02.55 *sydän*

ja sai sen jälkeen itse pitää sylissä elleniä *sydän*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

perhosnei

#70 • • perhosnei siivellinen
jatkot rosella. *plur*
Karvinen

#71 • • Karvinen SekaiSin MariSta
viime kesän kans tapahtu sellanen ihana hetki joka ei oo kadonnu mihinkään... Viime kesän,meiän omalla mökillä, ihan omalla rannalla, mönkkärin kyydissä istuttii yhen ihanan pojan kanssa , se piti must takaa kii ku nojasin siihen, oli niin ihana ja turvallinen olo, oltiin ihan hiljaa ja katottii auringon lasku *sydän* se oli ihanaa *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Sallakat

#72 • • Sallakat jungle, baby !
kaunein hetki tähän mennessä on selkeesti se kun kultamussukkani polvistui eteeni Prahan Kaarlen Sillalla ja kosi mua romanttisesti kaikkien niiden ihmisten edessä
Polka

#73 • • Edited Polka
ainaski tulee mieleen..viime vuoden ruisrockis the arkin keikka*sydän*
remotion

#74 • • remotion nostatus guru
kai tää liittyy niinkin outoon asiaan kuin yhen kamun kans syötettii syksyllä sorsia keskel yötä :D
mut fiilis oli tosi hyvä
samim

#75 • • samim
Muistan varmasti lopun elämääni viimeisen sissileirin intissä ja sen viimeisen päivän. Oltiin ryynätty korvessa huonoilla unilla jo reilu viikko kunnes koitti viimeisen siirtymän aika. Viimeisenä yönä käveltiin korkealle vaaralle josta oli henkeä salpaava maisema läheiselle järvelle. Aurinko oli juuri nousemassa ja kevät hangen pälveet kimaltelivat suurten puiden alla. Istuttiin vaaran huipulle rinkkojen kanssa hetkeksi ihailemaan tuota näkyä. Kukaan kavereista ei pilannut hetkeä puhumalla vaan tuijoteltiin toisiamme sanomatta sanaakaan, mutta kaikkien väsyneiltä kasvoilta loisti sama fiilis. Maiseman ohella tieto siitä että inttiä ei ole paljon jäljellä sai aikaan uskomattoman hyvän olon tunteen.

Suurimmat väristykset ja hienoimmat tunteet olen kokenut tyttöystävän kanssa. Niitä ei voi mitenkään nyt eritellä tähän eikä ulkopuolinen niitä täysin voi ymmärtää, koska ei ole ollut samassa hetkessä. Se vaan on ihan uskomaton tunne mikä tulee mahan pohjaan asti kun katsoo häntä silmiin ja halaa *sydän*
Ninka

#76 • • Ninka
Sinä yhtenä aamuna....

Olin unohtanut soodan piparitaikinasta. Sain pusun otsalle *sydän* ja hymyn jonka lumoissa oon vieläkin *plur*

--

Blues

#77 • • Blues Koning van Afrika
Ensimmäisenä tulee mieleen eräs elokuun ilta rannalla viime vuonna. Kaikki oli kohdallaan :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

mr. aspen

#78 • • mr. aspen just a boy...
paras muisto on jäänyt kyllä siitä, kun näin tyttöystäväni ensimmäisen kerran. kuulostaa tosi kliseeltä, mutta tilanne oli kuin elokuvasta Young Love kun pääosan pariskunta pyörii tanssilattialla ja vain yksi kirkas spotti osoittaa heihin. En nähnyt kuin oman kultani ja silloin päätin, että mun on pakko saada hänet *sydän*

--
party... If you want it, you better work for it!

Jussi Soro

#79 • • Jussi Soro choon!

Polka, 4.1.2006 11:31:
viime kevääl jussis:n aamusynttärikemut klubilla*plur*

Toi oli kyl mullekin yks elämäni parhaita hetkiä. Mielestäni fiilikseltään yhdet parhaista bileistä missä oon ollu, ja esimerkiks Ben Lostin keikka omil synttäreil on sellanen jota voi muistella ihan tyytyväisenä viel parinkin vuoden päästä...

Hmm... 1½ kuukautta aikaa synttäreihin, pitäisköhän järkätä taas jotain ;)
rainbow

#80 • • Edited rainbow the inner light
Ehkä ihaninta on ollut mökillä kesällä pienempänä, kun on kuuma kesä ja iso, sileä kallio on melkein tulikuuma. Juoksemme pikkusiskon kanssa uimaan, tulemme äkkiä pois ja käymme maaten kuumaa kalliota vasten. Lokit kirkuu, aurinko kimaltaa meressä ja kohta sama juttu uudestaan. Ja ne nauravat ilmeet meillä molemmilla.. itkuhan tässä meinaa tulla kun muistelee! *sydän*

--
Don´t drive faster than your angel can fly