Kauneimpia hetkiä elämässäsi

91 posts, 5 pages, 37,385 views

India

#21 • • India
Yksi kauneimmista hetkistä oli viime kesänä kun tyttöni talutti minua kirkon käytävää pitkin kohti alttaria jossa sulhoni odotteli toinen tyttöni sylissään, ja taustalla soi Vangelis - Rachels song

*sydän*

Silloin ei jännittänyt, tuntui vaan ihan mielettömän hyvältä ja silloin todella tunsi että Villen kanssa sitä ollaan aina ja ikuisesti yhdessä.
#22 • • Pirpeli Guest
80-luvun loppupuolella yksin Kilpisjärvellä hiihtämässä...siinä Tsahkaljärven pohjoispuolella. Ympärillä vaan auringon pilkuttama hanki, perässä omat suksenjäljet. Kaikkialla hiljaisuutta, joka tuntui menevän sydämeen saakka. Kokemus siitä, kuinka pieni ihminen sitä loppujen lopuksi on. Taju luonnosta, sen voimasta ja rakkaudesta.
Sepistö

#23 • • Edited Sepistö eläin saalistaja

ee102, 10.5.2005 23:35:
Järvi oli ihan usvan peitossa ja tyyni, kun menin sinne uimaan. Vesi oli todella viileää, ja huomasi joten kuten, että aurinkokin alkoi pikkuhiljaa nousta jostain päin.

Tulee ihan mieleen yks kesä kun oltiin keskisuomessa splättäämässä. Kaikki muut oli jo sammunu kun aurinko alkoi nousta, mutta minä ja muutama kaveri oltiin vielä valveilla. Mentiin rantaan ihailemaan auringonnousua, joka olikin niin hieno näky, ettei voitu kun laskea soutuvene vesille ja napata muutama Lapin Kulta -valokuva. Kuvat puhukoon puolestaan.

http://www.marjaniemi.com/kuvat/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=3037
http://www.marjaniemi.com/kuvat/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=3040

[edit: päivitin linkit]
Kolera

#24 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Yleensä koskaan muista mistään mitään mutta tulipas yhtäkkiä mieleen noista maisemista.
Yleensäkin talvella puuterilumella, kun menee mökillä keskelle järveä täyskuutamolla ja pilvettömällä taivaalla. Rannoilla lumiset puut ja puuterilumi heijastaa kuuta koko järven mitalta ja mihinkään kohtaan lumessa ei pysty tarkentamaan katsetta kunnolla, koska etäisyys on koko ajan eri vaikka näyttää ihan samalta kimalteelta koko lumipeite.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

HighLow

#25 • • HighLow
Eräs juhannusyö mummolassa maaseudun haja-asutusalueella noin kuusi-seitsemän vuotta sitten. Läsnä minä, pikkuveli, ikäiseni serkku sekä nuorekas hippitätimme. Kello oli noin neljä aamulla, ja kokko veteli viimeisiään. Oli hyvin lämmintä, aavistuksen pilvistä, ja savuun sekoittuivat kaikki keskikesän lupaavat tuoksut. Muu suku oli jo yöpuulla, me tapamme mukaan edelleen hereillä. Koska oli niin lämmintä, päätimme lähteä vielä kerran uimaan noin kilometrin päähän pienelle metsikköjärvelle. Otimme aitasta vanhat polkupyörät (yhteensä kolme, en muista kuka istui ritsillä) ja lähdimme ajamaan maantietä pitkin. Peltojen yllä leijaili valkoinen aamu-usva, pieni tuulenvire tuntui siinä polkiessamme. Järvelle päästyämme olimme jo hieman kylmissämme, joten emme viitsineet riisua, vaan kävelimme vaatteet päällä veteen. Näky ja koko tilanne oli yksi upeimmista ikinä. Järven yllä leijuva usva oli aivan vitivalkoista, kuin sumua, mutta vesi oli silkkaa linnunmaitoa, niin lämmintä ja pehmeää. Aurinko oli tietysti paahtanut koko edellisen päivän ja lämmittänyt pienikokoisen järven veden. Melskasimme hetken, vaikka olisi tehnyt mieli vain tuijottaa henki salpautuneena. Vedestä ei olisi halunnut nousta, vaikka väsymys (ja märät vaatteet) alkoi jo painaa. Lopulta oli pakko lähteä. Paluumatka pyörillä sujui, ja iloksemme aurinkokin tuli esiin. Pellot kimalsivat kasteesta, ja ilma tuoksui havunneulasilta. Ennen nukkumaanmenoa keitimme vielä kaakaot ja istuimme hetken keittiön pöydän ääressä. Oh, nuoruus... *nauru*
twistedsushi

#26 • • twistedsushi Nihil declaro
tuli kans mieleen viime viikonloppu. Mentiin luokan kanssa metsään telttailemaan (mökkialue), ihanan rauhallista, ei mitään ylimääräistä *hali*

viikonlopun kruunasi melonta kanooteilla --> tyyntä, aurinko paistoi ja musiikki soi nappikuulokkeista... *sydän*

--
Itse valitset puolesi.

Bio

#27 • • Bio The Bullies / Pinky

HighLow, 13.5.2005 01:11:
-klip-

kuvailit niin hyvin ton tarinan, et pystyn jo mielessäni kuvittelemaan luonnon heräämisen..

Omalla kohdalla ei ole yhtä tiettyä hetkeä, mut nää on aika hienoja hetkiä:

- oman kullan vierestä herääminen (tosin nyt herään yksin, prkl)
- lapissa kun katsoo auringonnousua ja -laskua
- joulun vietto perheen kanssa
milla

#28 • • milla
istuin mökillä kalliolla ja aurinko laski mereen. lokit kirku. sillon tuntu et elän :)
John

#29 • • Edited John Lauma
Kun kävelen luonnossa yksin, mahdollisesti kameran kanssa. Äitienpäivänä onnistuin hiipimaan alle 20 metrin päähän metsäkauriista ja ottamaan siitä kuvan. *hih*

Eräs ilta viime kesän lopussa kun istuttiin silloisen tytöystäväni kanssa tyhjässä puistossa katsomassa meteorisadetta. *hihu*

Jokainen kerta kun tajuan että elämäni on monen vuoden taistelun jälkeen täysin kunnossa ja kaikki ongelmat takanapäin. *aplodit*

Edit: polytypos

--
Fancy some cheese, Gromit?

#30 • • Edited hyperventilaatio Guest

Kolera, 12.5.2005 07:28:
Yleensä koskaan muista mistään mitään mutta tulipas yhtäkkiä mieleen noista maisemista.
Yleensäkin talvella puuterilumella, kun menee mökillä keskelle järveä täyskuutamolla ja pilvettömällä taivaalla. Rannoilla lumiset puut ja puuterilumi heijastaa kuuta koko järven mitalta ja mihinkään kohtaan lumessa ei pysty tarkentamaan katsetta kunnolla, koska etäisyys on koko ajan eri vaikka näyttää ihan samalta kimalteelta koko lumipeite.

Vitsit, juuri tuollainen koskematon pakkaspuuterilumi ja kuunvalo on yks hienoimmista yhdistelmistä IMO. Muistan, kun tässä pari vuotta sitten lähdin pohjoisessa keskellä yötä katselemaan kuun valaisemaa lumista metsää. Hitto että oli kaunista. *hymy*
Tanjiz

#31 • • Tanjiz Yhdyssana on yhdyssana.
Mä rakastan rakkautta ja rakastuneena olemista.. Kerran me oltiin *****n kans bileissä ja satuttiin istuun just sillon sohvalla kun dj alko soittaa yhtä maailman kauneimmista biiseistä.. Mulla tuli ihan kyyneleet silmiin koska en ollu ikinä tuntenu olevani niin onnellinen, ja turvassa rakkaani kainalossa.. Mä olin pakahtua onnesta ja sillä hetkellä maailmassa oli vain me kaks, ja hetkeksi mä unohdin kaiken paskan, mikä meitä oikeasti erottaa (ja erotti) sen ihmisen kanssa.. Mä olisin voinu elää siinä hetkessä ikuisesti...

*sydän*you..

"Jos kaks ihmistä on oikeasti tarkoitettu toisilleen, niin ne päätyy yhteen tavalla tai toisella."

--
Avaan ikkunan hengitän sisään maisemaa, niin täydellistä, että pelottaa..

aziziyah

#32 • • Edited aziziyah piiska rinsessa
Elämäni ehkä surullisin hetki, mutta niin kaunis....
Oli ystäväni *sydän*Jasminin*sydän* hautajaiset ja istuimme kappelissa jossa oli edessä tämä puinen astia jossa oli Jasminin tuhkat....sitten oli aika lähteä hautapaikalle... oli suhtkoht lämmin päivä, aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta, siellä oli niin kaunista....kannoin "Jasminia" sylissäni...en olisi koskaan halunnu päästää irti....en koskaan haluaisi... oli niin kaunis hetki kun tunsin hänet vielä kerran lähelläni...tunne oli selittämätön...
rakas...miksi lähdit.... *sydän**sydän**sydän*
Kuusirppi

#33 • • Kuusirppi HiljainenYstävä
Kun tapaa ihmisen ja jonka kanssa on niin hyvä olla ettei haluaisi päästää irti. Tuntea kuinka rakastaa ja tuntea kuinka toinen välittää. Olla niin lähellä kuin vaan voi olla lähellä. Mikään ei tunnu niin kauniilta kuin toisen kosketus iholla. Ja mikääen ei ole kauniimpaa kuin molempien eron kyyneleet koska ei oltu luodut toisillemme väärä aika väärä elämä *sydän*
Keskiyon Keisari

#34 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]

India, 11.5.2005 15:53:
Yksi kauneimmista hetkistä oli viime kesänä kun tyttöni talutti minua kirkon käytävää pitkin kohti alttaria jossa sulhoni odotteli toinen tyttöni sylissään, ja taustalla soi Vangelis - Rachels song

*sydän*

Silloin ei jännittänyt, tuntui vaan ihan mielettömän hyvältä ja silloin todella tunsi että Villen kanssa sitä ollaan aina ja ikuisesti yhdessä.

*plur* tota samaa mun kultani kanssa odotan *iloinen* mun kulta on Linduska *iloinen*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Keskiyon Keisari

#35 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]

aziziyah, 8.6.2005 11:08:
Elämäni ehkä surullisin hetki, mutta niin kaunis....
Oli ystäväni *sydän*Jasminin*sydän* hautajaiset ja istuimme kappelissa jossa oli edessä tämä puinen astia jossa oli Jasminin tuhkat....sitten oli aika lähteä hautapaikalle... oli suhtkoht lämmin päivä, aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta, siellä oli niin kaunista....kannoin "Jasminia" sylissäni...en olisi koskaan halunnu päästää irti....en koskaan haluaisi... oli niin kaunis hetki kun tunsin hänet vielä kerran lähelläni...tunne oli selittämätön...
rakas...miksi lähdit.... *sydän**sydän**sydän*

*sydän* en tuntenut jasminii hirveen hyvin mut *sydän*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Temazepam

#36 • • Temazepam Forever N00B
Kauneinta elämässäni on hetki, jolloin ensimmäistä kertaa elämäni aikana sain sanottua ääneen, että rakastan Häntä. Ja hän vastasi takaisin samalla tavalla *sydän* Tilanne oli ihana... Rakkaus, asia joka saa kaikki kyyneliin ja ehkä hieman järkyttymäänkin *pihkassa*
Hieman outo myös, samana päivänä oli ollut mummin hautajaiset ja sain jonkun herkkyyskohtauksen ja rupesin vollottamaan...

--
-Your Lordy Mistress-

Progress

#37 • • Progress
en nyt välttämättä haluaisi muistella menneitä, mut kyl se on oikeasti se ku sanoin Memmulle sillo joskus ekan kerran "rakastan sua". Jotenki vaan se tuntu tosi hyvältä. Mut se oli sillo, nyt on nyt. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

#38 • • ALIEN Guest

India, 11.5.2005 15:53:

huh... *sydän* voin vain kuvitella kuinka upealta toi tuntuisi varsinkin, kun itse tilanne merkitsee uskomattoman paljon ja siihen kun lisää noin kauniin kappaleen. Mikä oli paikka? (älä vaan sano että järvenpään kirkko!! *eiei*) *hymy*
Sundust

#39 • • Sundust Behind The Sun
Miulla tuli mieleen joku juhannus laiturilla järven rannalla ja yöllä, ihan pimeetä ja järvi niin tyyni, ei kuulunu ääntäkään, siinä sitä oli kiva maata laiturilla ja kuunnella luonnon hiljaista eloa..*plur* ja ne monet auringon laskut ja nousut..ja yks yö kun oli hiljaista laitoin arminin feat justine suissa -burned whit desire soimaan ja katsoin ulos kaukaisuuteen tuli niin kaipaava olo..

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Bellezaaa

#40 • • Bellezaaa Afrodite*
Yks niistä tais olla juhannuspäivän aamuna Pihlajasaaressa.
Loikoilin omassa rauhassa siinä kalliolla auringon noustessa ihanassa hiljaisuudessa, jonka vain lintujen laulu ja veden solina rikkoivat.
Siinä katselin lintuperheen aamuista tepastelua kun poikaset peräkanaan seurasivat emoaan....
Siinä hetkessä oli kyllä jotain...*sydän*