Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,842,679 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1421 • • Aziz Combat Fighter

peepe:
Juu, oli vaan pakko mainita koska kuitenkin jonkun on pakko tulla kertomaan siitä kuinka muissakin piireissä käytetään.



"No mutku kaikki muutki..."
henkkat

Posts: 528

#1422 • • Edited henkkat

Ana-5000:

*löps*



pakko kyll yhtyä tohon. Itte oon kans ollu aika paljo psyko ja roku piireis(näin niinkö esim) ja pakko on ollu todeta et ei siellä paljo levyjä näy.. ja voin kertoo et ei paljo huumehissa kehtaa lähtee slämmäilee.
-P

Posts: 4,972

#1423 • • -P

*jimmbou:
---
Ana-5000:

*löps*


---


pakko kyll yhtyä tohon. Itte oon kans ollu aika paljo psyko ja roku piireis(näin niinkö esim) ja pakko on ollu todeta et ei siellä paljo levyjä näy.. ja voin kertoo et ei paljo huumehissa kehtaa lähtee slämmäilee.



Voin yhtä hyvin sanoa sulle, että kyl metalli-piireissä jengi kiskoo esim. heroiinia ja amfetamiinia aika kiitettävästi. Perustuu siihen mitä on nähnyt ja kuullut.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

henkkat

Posts: 528

#1424 • • henkkat

salaisinko?:
---
Voin yhtä hyvin sanoa sulle, että kyl metalli-piireissä jengi kiskoo esim. heroiinia ja amfetamiinia aika kiitettävästi. Perustuu siihen mitä on nähnyt ja kuullut.



kuullu..jesh, nähny..ok.
Karski

Posts: 6,049

#1425 • • Karski Pomon kätyri

salaisinko?:
---
*jimmbou:
---
Ana-5000:

*löps*


---


pakko kyll yhtyä tohon. Itte oon kans ollu aika paljo psyko ja roku piireis(näin niinkö esim) ja pakko on ollu todeta et ei siellä paljo levyjä näy.. ja voin kertoo et ei paljo huumehissa kehtaa lähtee slämmäilee.

---


Voin yhtä hyvin sanoa sulle, että kyl metalli-piireissä jengi kiskoo esim. heroiinia ja amfetamiinia aika kiitettävästi. Perustuu siihen mitä on nähnyt ja kuullut.



Ja jokin aikaa sitten päivittelin sitä miten muutama vanha
TRUU IIVÖL-tuttu oli kuulemma päässyt hyvin tunnelmaan oltuaan
mdma:n vaikutuksen alaisena turskametallikeikalla *ding*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1426 • • Aziz Combat Fighter

salaisinko?:
Voin yhtä hyvin sanoa sulle, että kyl metalli-piireissä jengi kiskoo esim. heroiinia ja amfetamiinia aika kiitettävästi. Perustuu siihen mitä on nähnyt ja kuullut.



No duh, tottakai sielläkin käytetään, en mä sitä sanonut. Se käyttötapa ja sen käytön yleisyys on vaan mun käsittääkseni aika eri luokkaa kuin "tässä" skenessä. Ois aika hassuu multa sanoo ettei rokkipiireis vedetä huumeita ollenkaan :)

"Elvis never did no drugs"
-P

Posts: 4,972

#1427 • • -P

Ana-5000:

No duh, tottakai sielläkin käytetään, en mä sitä sanonut. Se käyttötapa ja sen käytön yleisyys on vaan mun käsittääkseni aika eri luokkaa kuin "tässä" skenessä. Ois aika hassuu multa sanoo ettei rokkipiireis vedetä huumeita ollenkaan :)



Aah, one big misunderstanding! mutta siis, kyllä sielläkin tietyissä piireissä menee aika isoja satseja ties mitä, jotka ovat mielestäni jopa jollain asteella verrattavissa tähän klubiskene hommeliin


"Elvis never did no drugs"



omfg! LIES!!!!!11

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1428 • • Aziz Combat Fighter

salaisinko?:
---
Ana-5000:

No duh, tottakai sielläkin käytetään, en mä sitä sanonut. Se käyttötapa ja sen käytön yleisyys on vaan mun käsittääkseni aika eri luokkaa kuin "tässä" skenessä. Ois aika hassuu multa sanoo ettei rokkipiireis vedetä huumeita ollenkaan :)

---


Aah, one big misunderstanding! mutta siis, kyllä sielläkin tietyissä piireissä menee aika isoja satseja ties mitä, jotka ovat mielestäni jopa jollain asteella verrattavissa tähän klubiskene hommeliin



Jep. Se fiilis niistä käyttäjistä, käyttämisestä ja ylipäänsä käyttöä kohtaan oli imho vaan jotenkin ihan erilainen. Siel oli mun mielestä sellanen fiilis, et se huumeidenkäyttö on jotenkin ihan irrallinen osa mikä ei sinänsä liity siihen "skenekokemukseen", et enimmäkseen keikollakin mentiin mun mielestä ihan kaljalinjalla. Se tavallaan "kuulu asiaan" samalla tavalla kun klubbaajille tuntus kuuluvan essot.
Euphoria

Posts: 542

#1429 • • Euphoria 4 everyone

Ana-5000:
---
Euphoria:
IMO hapot (tai muut päihteet) ei ongelmia aiheuta, vaan huonolla tuurilla tuo jo olevat vain pintaan.

---


Onks tää taas tää "ei luodit tapa vaan verenvuoto"-läppä vai käsitinkö mä nyt vaan ihan väärin?



Ilmeisesti käsitit.

Tarkoitus oli vain heittää arvelu, kun luin juttua tosta skitsofrenian syntytavasta.
Eip sen kummempia...
Oliwer

Posts: 799

#1430 • • Oliwer
Mun täytyy myöntää että aikä tyhmää olis mun lähtee muita ja niiden valintoja arvostelee, varsinkin kun itselle maistuu välillä viina. Se olis jopa tekopyhää kyllä.
Yhtä kyseenalaistettavissa olevaa toimintaa laillisuudesta huolimatta on dokaus.

*peiliinkattel* *Itsetutkiskel*
*blush**poks*
Damien

Posts: 2,882

#1431 • • Edited Damien [tr3ox]

peepe:
Ja olen käynyt bileissä nyt kohta yhdeksän vuotta, ja en ainakaan itse voi sulkea silmiä siltä tosiasialta, että niitä huumeita käyetetään bilepiireissä suht paljon (ja kyllä, niitä käyetään myös muissa piireissä, mutta en nyt ala puhumaan hevipiireistä, koska en hevikeikoilla käy jne).



Missäs kemuissa sä 14-vuotiaana ramppasit vai oliko se ensinmäinen kerta 9v sitten ja Planet Fun Fun:a ei lasketa ;) ?


edit: ps. ei mitään vittuilua, kuhan heräs mielenkiinto bileisiin mitä on itte missannu...
peepe

Posts: 904

#1432 • • peepe

Damien:
Missäs kemuissa sä 14-vuotiaana ramppasit vai oliko se ensinmäinen kerta 9v sitten ja Planet Fun Fun:a ei lasketa ;) ?



Täytän tämän kuun viimeinen päivä 24 vuotta. Olin 15-vuotias kun kävin ensimmäisen kerran ug-henkisissä konemusiikkibileissä Rovaniemellä. Lisää kysyttävää?
Damien

Posts: 2,882

#1433 • • Edited Damien [tr3ox]
LISÄÄ HUUMEITA, kaikki yli 23 000 päihdyttävää substanssia maailmalla julki, TÄNNE MÄ HALUUN KOKEILLA KAIKKIA!

edit: typot, critics2w-Huumeet. (puhuttais vaan aineista ja niiden vaikutuksista ku suomen laki on niin yksiselitteisen sokee et käsitteenä "huumeet" on huono8) Sitä paitsi topicci on automaattisesti negatiivisen sävyinen, kun otsake liittyy rikoslakiin...
joun

Posts: 425

#1434 • • joun People want to be needed
Rush-topicista, ajattelin et menee taas siellä aika offtopic ni pistän tänne.

sparffo:
mutta aivan naurettava toi väitös että konemusaa ei voi selvinpäin diggailla*hmph*



Näin on. Konemusa on parasta mitä oon viimeaikoina kuullu ja sen tanssiminen on niin makeeta, selvinpäin siis. Saako siitä musasta enää mitään ees irti jos on iha naamat?
Mulle ainaki ihmiset ja itse bileet on tärkeimmät ja musa sekottaa mun pään iha tarpeeks *nauru*

--
Im happy only when Im busy

Miika

Posts: 893

#1435 • • Miika
Kuinkahan moni muistaa eräät nimeltämainitsemattomat bileet Kaapelilla vuonna 1999 loppukesästä, joissa ulkorappusille kuoli yksi tyttö? Niitä bileitä ei keskeytetty, paitsi hetkeksi. Pidettiin hiljanen hetki, jonka jälkeen eräs järjestäjistä kertoi mitä on tapahtunut ja pyysi jokaista diileriä poistumaan ko bileistä ja menemään itseensä. Tämän jälkeen bileet jatkuivat ihan normaalisti, eikä sinne tullut kukaan virkavallasta keskeyttämään niitä. Oliskohan ne olleet kokonaan laittomat, kun eivät tulleet?
Damien

Posts: 2,882

#1436 • • Damien [tr3ox]
Mä muistan, vai oliko ne ne toiset bileet missä muisteltiin tätä tyttöä, noh ei voi muistaa...
Joku kuitenkin luki muistoja tai sitten muistan väärin............*I remember the first time I smokede dMT.....*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1437 • • Aziz Combat Fighter

Luminescent:
Kuinkahan moni muistaa eräät nimeltämainitsemattomat bileet Kaapelilla vuonna 1999 loppukesästä, joissa ulkorappusille kuoli yksi tyttö? Niitä bileitä ei keskeytetty, paitsi hetkeksi. Pidettiin hiljanen hetki, jonka jälkeen eräs järjestäjistä kertoi mitä on tapahtunut ja pyysi jokaista diileriä poistumaan ko bileistä ja menemään itseensä. Tämän jälkeen bileet jatkuivat ihan normaalisti, eikä sinne tullut kukaan virkavallasta keskeyttämään niitä. Oliskohan ne olleet kokonaan laittomat, kun eivät tulleet?



No voi jumalaut. Niinhän se on et diilerit ne huumeongelmat aiheuttaa *justjoo*
diezel

Posts: 430

#1438 • • diezel -

sparffo (Rush-topic)
Jos tää ny keventäis jonkun mieltä, niin voin kertoa että Gootti piireis vedetään aika reippaasti ruiskua. luotettavana tiedonlehteenä mulla tähen on "tää nainen joka asuu mun talos". hän on töissä farmaseuttina apteekissa, ja perjantaisin/lauantaisin on hyvä vertailla ruiskukulutusta



Luotettava tietolähde? Jonkun verran goottipiireihin tutustuneena tää on kyllä aivan uskomaton väite, en tiedä ketään joka käyttäisi ruiskua. Viinaa kyllä tuntuu menevän joillekin aika reippaasti, mutta yllättävän hyvin se jengi osaa käyttäytyä eikä tule samanlaista kamafiilistä kuin esim. Rusheissa.

Ja mitenköhän tämä nainen nyt määrittelee kuka on gootti ja kuka ei. Keskustassa tietty voi olla vähän erilaiset kuviot, mutta ei tälläistä käyttäytymistä lähiöapteekissa ainakaan huomannut. Ja lisäksi kuvittelisin, että bdsm-orientoituneet gootit ostavat niitä neuloja vähän eri käyttöön kuin huumeisiin.

Eli löytyy noita ruiskunkäyttäjiä varmaan goottipiireistä, mutta mutu-väitteenä olen aika varma, että kamaa kuluu paljon vähemmän kuin teknopuolella mitä siis itse goottibileisiin tulee.
Metsäpiru

Posts: 418

#1439 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Hohhoh.. empä ole törmännyt kyllä gootti/metalli piireissä vielä ihmiseen ketä piikittelisi tai käyttäisi edes vahvempaa alkoholista ja pössöstä. Toista ei voi sanoa konemusiikinpiireistä. Typerää luokitella "että siinä piirissä salee käytetään paljon".. käyttäjiä löytyy niin hoppareista kuin punkkareista tai "taviksista". Se on jokaisen henkilökohtainen valinta. Surullinen valinta kylläkin. Itse saan parhaimmat kiksit selvinpäin pippaloissa vaikka aika usein retkahdankin kännin puolelle.
Miika

Posts: 893

#1440 • • Miika

Ana-5000:
---
Luminescent:
Kuinkahan moni muistaa eräät nimeltämainitsemattomat bileet Kaapelilla vuonna 1999 loppukesästä, joissa ulkorappusille kuoli yksi tyttö? Niitä bileitä ei keskeytetty, paitsi hetkeksi. Pidettiin hiljanen hetki, jonka jälkeen eräs järjestäjistä kertoi mitä on tapahtunut ja pyysi jokaista diileriä poistumaan ko bileistä ja menemään itseensä. Tämän jälkeen bileet jatkuivat ihan normaalisti, eikä sinne tullut kukaan virkavallasta keskeyttämään niitä. Oliskohan ne olleet kokonaan laittomat, kun eivät tulleet?

---


No voi jumalaut. Niinhän se on et diilerit ne huumeongelmat aiheuttaa *justjoo*



Mä en lähde syyttämään ketään kenen vika od:aaminen on. Pointti oli lähinnä siinä ettei bileitä keskeytetty tuon ikävän välikohtauksen takia. Hyvä että tapausta kumminkin ajateltiin hetki. Toisaalta ymmärrän että järkkäri (ja tietenki uhrin läheiset) jota tuo kosketti, tarvii jonkin ketä syyllistää, joten mun mielestä diilerit siihen hätään on ihan hyvä kohde.