pHaze:
Kuka väittää psykedeelejä sekavaksi tilaksi? Psykedeelithän lähinnä muuttavat ajatusmalleja ja lisäävät luovuutta tavoilla joihin ihmismieli harvemmin normaalisti kykenee. Suuret tieteelliset saavutukset eivät sitäpaitsi niinkään synny jonkun laskukaavan pilkuntarkasta viilaamisesta, vaan pikemminkin jonkun uuden asian kehittämisestä ja keksimisestä tavalla jota kukaan muu ei ole vielä onnistunut keksimään.
No mitä mä nyt oon trippailijoita kattelut niin eipä se nyt kovin selkeältäkään ole vaikuttanut se toiminta
Muttajoo, kuten sanoin innovaatiot on asia erikseen, sen jälkeinen duuni onkin sitten aivan eri asia. Tieteenalasta riippuen tämä vaihe on yleensä sitä pilkunviilaamista ja en jaksa uskoa, että kukaan aktiivikäyttäjä siihen pystyy. (ts. tekemään sitä duunia jatkuvasti kuoseissa)
No musta on mielenkiintosta seurata aina näitä suurina neroina pidettyjä tyyppejä, ja havaita kuinka monet näistä ovat loppujen lopuksi olleet huumeidenkäyttäjiä. Eihän se nyt mitään todista sinällään, mutta paha tuollaista onkaan millään objektiivisesti mitata.
Mua edelleen kiinnostaa nää "monet".
Tähän mennessä oot saanut mainittua yhden. Pikaisilla googlaamisillakaan en löytänyt mitään huumeitakäyttävää neropattimassaa.
"Se jätkä oli nero ja käytti deelei" = deelit = hyvä
"Hitler oli piripää" = piri = paha
Mutta tosiaan, ihan mielenkiinnosta, jos sulla ois jotain linkkiä heittää tmv.