3,602 posts, 181 pages, 1,956,434 views
Hyzenthlay, Eläinkokeisiinkaan en ole törmännyt (jos joku on, niin saa linkittää!).
Käenpoika, 9.2.2007 17:08:
viksu poliisi tässä taitaa olla aineen kehittäjän kuva siin o kuva leonardo da vincistä. jes ja taas hapot verrataan kannabikseen... oikeesti suomi herätköön!
Waakku, 25.3.2007 21:58:
Varma kevään merkki oli, kun löyty ekat paskaset värkit ulkoota koiraillessa.
tbo, 27.3.2007 14:21:
---
---
Kertokaa mulle rakkaat ihmiset että mistä päin maailmaa te oikein tongitte noita värkkejä kun mun silmiin ei viimeisen 25 vuoden aikana, jona mulle on asiasta toitotettu, vielä _kertaakaan_ oo eksyny YHTÄ AINUTTA edes etäisesti ruiskua muistuttavaa laitetta lasten leikkipuistoissa, pururadoilla, koirien ulkoreiteillä eikä yhtään missään muuallakaan, jossa olen aikaani viettänyt. En kuitenkaan kärsi huonosta näköaistista tai hallusinaatioista joissa kuvittelisin eläväni jossain auvoisessa lintukodossa jossa ei ole nistejä. Päinvastoin, teknobileissäkin (jossa sitä hörhöosastoa _riittää_) on tullu juostua jo 16 v.
Pidän "paskasia värkkejä" urbaanilegendana tasan niin kauan kunnes joku tuo mulle todistusaineistoa. Vaadin vähintään löytynyttä ruiskua ja valokuvia löytöpaikasta.
Pidän "paskasia värkkejä" urbaanilegendana tasan niin kauan kunnes joku tuo mulle todistusaineistoa. Vaadin vähintään löytynyttä ruiskua ja valokuvia löytöpaikasta.
---
---
Kertokaa mulle rakkaat ihmiset että mistä päin maailmaa te oikein tongitte noita värkkejä kun mun silmiin ei viimeisen 25 vuoden aikana, jona mulle on asiasta toitotettu, vielä _kertaakaan_ oo eksyny YHTÄ AINUTTA edes etäisesti ruiskua muistuttavaa laitetta lasten leikkipuistoissa, pururadoilla, koirien ulkoreiteillä eikä yhtään missään muuallakaan, jossa olen aikaani viettänyt. En kuitenkaan kärsi huonosta näköaistista tai hallusinaatioista joissa kuvittelisin eläväni jossain auvoisessa lintukodossa jossa ei ole nistejä. Päinvastoin, teknobileissäkin (jossa sitä hörhöosastoa _riittää_) on tullu juostua jo 16 v.
Sallakat, 27.3.2007 14:31:
postilaatikot ovat kova juttu kuulemma myös. Olen ollut opiskelujeni aikana postin lajittelukeskuksessa töissä ja siellä kuulemma näkee näkee värkkejä siinä postin seassa hihnalla aika ajoin. tätäkään en ole todistanut ikinä, onneksi.
tbo, 27.3.2007 14:43:
Kertokaa mikä ihmeen logiikka piilee siinä kuvitelmassa, että pahat hUUUmeenkäyttäjät piilottaa likaset käyttövälineensä lasten hiekkalaatikoihin ja postin kirjeluukkuihin.
---
---
Strobocop, 4.4.2007 10:36:
Ennemmin kattelen kyllä spiidipäitä kuin tuoppien läikyttelyä tanssilattialla.
ALIEN, 4.4.2007 10:50:
---
Strobocop, 4.4.2007 10:36:
Ennemmin kattelen kyllä spiidipäitä kuin tuoppien läikyttelyä tanssilattialla.
---
Mieluummin näen läheiseni kerran viikossa humaltuneena läikyttelevän tuoppia tanssilattialla, kuin vetävän amfetamiinia hirveis univeloissa, sekä aamut illat kauheis vainois tai myöskään niissä laskuissa milloin "mikään ei nappaa" jolla pidemmän päälle polkee tyhjää korvien välis 24/7.
But that's just me..
Anselmi, 4.4.2007 10:57:
Kaikista mieluiten näen että läheiseni käyttävät fiksusti sitä päihdettä mitä haluavat käyttää.
Koska kaikki päihteet ovat päihteitä. Matka nautintoaineesta myrkyksi ei ole mielettömän pitkä missään päihteessä, ei alkoholissa, ei pirissä, ei missään.
Joten päihteitä en lähde tuomitsemaan enkä puolustelemaan, mutta toivon että joka niitä käyttää, käyttää myös järkeä.
Anselmi, 4.4.2007 10:57:
Kaikista mieluiten näen että läheiseni käyttävät fiksusti sitä päihdettä mitä haluavat käyttää.
Koska kaikki päihteet ovat päihteitä. Matka nautintoaineesta myrkyksi ei ole mielettömän pitkä missään päihteessä, ei alkoholissa, ei pirissä, ei missään.
Joten päihteitä en lähde tuomitsemaan enkä puolustelemaan, mutta toivon että joka niitä käyttää, käyttää myös järkeä.
Yleensä noi "ikinä ei tiedä mitä saa"-jutut on aika pitkälti legendaa suurimmalta osin, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Usein aineita on jatkettu, mutta harvemmin millään juurikaan millään vaikuttavalla aineella. Poikkeuksiakin tosin on, esimerkiksi ekstaasinapit jotka todellisuudessa sisältävätkin ketamiinia.*Stardust*, 4.4.2007 14:08:
Erittäin hyvin sanottuTietysti viinan kanssa on hieman helpompi olla vastuullinen kun tiedät aika tarkkaan mitä saat, vaikkakin sillä pystyy myös tuhoamaan itsensä aika totaalisesti.
Riku, 4.4.2007 16:11:
Viinassa on vain se huono puoli, että mikään muu päihde ei juuri vie tervettä arvostelukykyä ja itsehillintää kuin tarpeeksi suuri annos alkoholia.
Riku, 4.4.2007 16:11:
Yleensä noi "ikinä ei tiedä mitä saa"-jutut on aika pitkälti legendaa suurimmalta osin, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Usein aineita on jatkettu, mutta harvemmin millään juurikaan millään vaikuttavalla aineella.