Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,840,747 views

Waakku

Posts: 158

#2801 • • Waakku
Varma kevään merkki oli, kun löyty ekat paskaset värkit ulkoota koiraillessa. *dissaa*

--
- ? -

Zet4

Posts: 1,135

#2802 • • Edited Zet4 n00b

Hyzenthlay, Eläinkokeisiinkaan en ole törmännyt (jos joku on, niin saa linkittää!).



http://66.102.9.104/search?q=cache:6Fxx6GA32PwJ:ebib.arbetslivsinstitutet.se/ah/2004/ah2004_07.pdf+NTP+Repository+for+GHB&hl=fi


11. Observations in man

11.2 Irritation
No published data on skin and eye irritation were found in the scientific literature.
11.3 Effects of repeated exposure on organ systems
No information addressing possible toxic effects on specific organ systems
following exposure to GBL was found. However, chronic use of GBL can lead to
several neurotoxic effects, including anxiety, depression, tremor, and insomnia
(66).
11.4 Genotoxic effects
No information describing genotoxic effects of GBL in humans was found.
11.5 Carcinogenic effects
Kogevinas and co-workers studied the incidence of non-Hodgkin’s lymphoma
and soft tissue sarcoma in two nested case-control studies in workers exposed to
phenoxy herbicides, chlorinated phenols, and dioxins (84). GBL was one of
several agents evaluated. The two studies were conducted within an international
cohort of workers. Odd ratios are based on cumulative exposure scores grouped in
four categories (non-exposed, low, medium and high exposure). One case of soft-
tissue sarcoma and one control were classified as exposed (odds ratio, 5.0; 95%
confidence interval (CI), 0.3-80). Two cases of non-Hodgkin’s lymphoma and
three controls were identified as exposed (odds ratio, 3.0; 95% CI, 0.50-18.1). The
results are based on few cases and exposure to many of the compounds examined
was highly correlated, complicating the identification of the effect of individual
chemicals. Thus, no conclusions can be drawn regarding the capability of GBL to
cause cancer in humans.
11.6 Reproductive and developmental effects
No human data were available on fertility and developmental toxicit

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

zanta

Posts: 131

#2803 • • zanta Rovaniemen isäntä
Bensa on aika hyvä huume.
Ite tykkään kovasti Shell ja Aral brandien 100 oktaanisesta!
Noilla saa aika hyvät pörinät aikaan, vauhdeista puhumattakaan!

--
hyvät bileet ei tunnu miltään jos ei välillä käy paskoissa bileissä

Skenemursu

Posts: 1,568

#2805 • • Edited Skenemursu Vastarannan Kuha

Käenpoika, 9.2.2007 17:08:
viksu poliisi tässä taitaa olla aineen kehittäjän kuva siin o kuva leonardo da vincistä. jes ja taas hapot verrataan kannabikseen... oikeesti suomi herätköön!



Niiin toi on musta aika törkeätä, hamppu on kuitenkin tunnetusti aika paljon vaarallisempaa terveydelle. Vaikkakin alla oleva tutkimus osoittaisi että olisivat melkein samalla viivalla ?

mutta hei drugs are bad mm'key...

drugs.jpg

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/5230006.stm
tbo

Posts: 935

#2806 • • tbo budhisattva

Waakku, 25.3.2007 21:58:
Varma kevään merkki oli, kun löyty ekat paskaset värkit ulkoota koiraillessa. *dissaa*



Kertokaa mulle rakkaat ihmiset että mistä päin maailmaa te oikein tongitte noita värkkejä kun mun silmiin ei viimeisen 25 vuoden aikana, jona mulle on asiasta toitotettu, vielä _kertaakaan_ oo eksyny YHTÄ AINUTTA edes etäisesti ruiskua muistuttavaa laitetta lasten leikkipuistoissa, pururadoilla, koirien ulkoreiteillä eikä yhtään missään muuallakaan, jossa olen aikaani viettänyt. En kuitenkaan kärsi huonosta näköaistista tai hallusinaatioista joissa kuvittelisin eläväni jossain auvoisessa lintukodossa jossa ei ole nistejä. Päinvastoin, teknobileissäkin (jossa sitä hörhöosastoa _riittää_) on tullu juostua jo 16 v.

Pidän "paskasia värkkejä" urbaanilegendana tasan niin kauan kunnes joku tuo mulle todistusaineistoa. Vaadin vähintään löytynyttä ruiskua ja valokuvia löytöpaikasta.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Sallakat

Posts: 2,220

#2807 • • Sallakat jungle, baby !

tbo, 27.3.2007 14:21:
---
Waakku, 25.3.2007 21:58:
Varma kevään merkki oli, kun löyty ekat paskaset värkit ulkoota koiraillessa. *dissaa*

---


Kertokaa mulle rakkaat ihmiset että mistä päin maailmaa te oikein tongitte noita värkkejä kun mun silmiin ei viimeisen 25 vuoden aikana, jona mulle on asiasta toitotettu, vielä _kertaakaan_ oo eksyny YHTÄ AINUTTA edes etäisesti ruiskua muistuttavaa laitetta lasten leikkipuistoissa, pururadoilla, koirien ulkoreiteillä eikä yhtään missään muuallakaan, jossa olen aikaani viettänyt. En kuitenkaan kärsi huonosta näköaistista tai hallusinaatioista joissa kuvittelisin eläväni jossain auvoisessa lintukodossa jossa ei ole nistejä. Päinvastoin, teknobileissäkin (jossa sitä hörhöosastoa _riittää_) on tullu juostua jo 16 v.

Pidän "paskasia värkkejä" urbaanilegendana tasan niin kauan kunnes joku tuo mulle todistusaineistoa. Vaadin vähintään löytynyttä ruiskua ja valokuvia löytöpaikasta.



kyllä mäkin olen kuullut juttua vaikka kuinka paljon, mutten ole onneksi ikinä törmännyt missään lojumassa. Kaveri kertoi kerran, että makasiineilla infectedin bileissä oli tippunut värkit jopa syliin kun olivat kaverinsa kanssa kyykyssä nojailleet seinään. Hmmm *whaat*
postilaatikot ovat kova juttu kuulemma myös. Olen ollut opiskelujeni aikana postin lajittelukeskuksessa töissä ja siellä kuulemma näkee näkee värkkejä siinä postin seassa hihnalla aika ajoin. tätäkään en ole todistanut ikinä, onneksi.
Android

Posts: 3,908

#2808 • • Android

tbo, 27.3.2007 14:21:
Pidän "paskasia värkkejä" urbaanilegendana tasan niin kauan kunnes joku tuo mulle todistusaineistoa. Vaadin vähintään löytynyttä ruiskua ja valokuvia löytöpaikasta.



Olen itse löytänyt värkkejä Hietsusta. Kamera ei sattunut mukaan silloin, mutta tästä lähtien pitää ottaa kamera mukaan jotta sinunkin silmät aukeaisi sille totuudelle että kyllä, niitä tosiaan saattaa löytyä. Yleistä se tuskin on, ja jokaisesta leikkipuistosta tuskin löytyy, mutta on äärimmäisen naiivia uskotella itselleen että niitä ei mistään ulkoa löytyisi.
maiu

Posts: 328

#2809 • • maiu ..miau..

tbo, 27.3.2007 14:21:
---
Waakku, 25.3.2007 21:58:
Varma kevään merkki oli, kun löyty ekat paskaset värkit ulkoota koiraillessa. *dissaa*

---


Kertokaa mulle rakkaat ihmiset että mistä päin maailmaa te oikein tongitte noita värkkejä kun mun silmiin ei viimeisen 25 vuoden aikana, jona mulle on asiasta toitotettu, vielä _kertaakaan_ oo eksyny YHTÄ AINUTTA edes etäisesti ruiskua muistuttavaa laitetta lasten leikkipuistoissa, pururadoilla, koirien ulkoreiteillä eikä yhtään missään muuallakaan, jossa olen aikaani viettänyt. En kuitenkaan kärsi huonosta näköaistista tai hallusinaatioista joissa kuvittelisin eläväni jossain auvoisessa lintukodossa jossa ei ole nistejä. Päinvastoin, teknobileissäkin (jossa sitä hörhöosastoa _riittää_) on tullu juostua jo 16 v.

Pidän "paskasia värkkejä" urbaanilegendana tasan niin kauan kunnes joku tuo mulle todistusaineistoa. Vaadin vähintään löytynyttä ruiskua ja valokuvia löytöpaikasta.



No hei, tuu vaikka tänne helsingin diakoniaopistolle, tohon meiän tupakkipaikalle! sieltä niitä voi ainkin takuuvarmasti pongata, etenki viikonloppujen jälkeen. Mut ihan muutenki. Löytyy sielt kans mittakuppei, verisii papereit, viinapulloja ym.
Sitte kesällä niitä voi useammastakin puistosta helsingissä löytää, Kalliosta löydät varmaan parhaat bongauspaikat: Braahen kenttä, Alppari, kalliot siinä Kallion terveysaseman vieressä, Tokoi.. you name it.
Kyllä niitä löytyy, aivan liikaa, useemman päälle oon meinannu talloo tai istuu.. Isompi riesa ku koiranpaska, ihme jos et tosiaan o törmänny!?

--
sitä saa, mitä tilaa

tbo

Posts: 935

#2810 • • tbo budhisattva

Sallakat, 27.3.2007 14:31:

postilaatikot ovat kova juttu kuulemma myös. Olen ollut opiskelujeni aikana postin lajittelukeskuksessa töissä ja siellä kuulemma näkee näkee värkkejä siinä postin seassa hihnalla aika ajoin. tätäkään en ole todistanut ikinä, onneksi.



Mäkin olin postissa duunissa, ja sinne tuotiin aikoinaan pomon huoneeseen kovalla metelillä sellanen keltanen biohazard-tarralla varustettu rasia johon ne lajitteluhihnalta löydetyt fiksit piti kiikuttaa. Lupasin julkisesti maksaa 500 markkaa neulan löytäjälle, mutta kukaan ei tullut missään vaiheessa noutamaan rahoja.

Kertokaa mikä ihmeen logiikka piilee siinä kuvitelmassa, että pahat hUUUmeenkäyttäjät piilottaa likaset käyttövälineensä lasten hiekkalaatikoihin ja postin kirjeluukkuihin. Tässä maassa on kuitenkin suht laajassa käytössä eri kaupungeissa erilaisia ruiskujen vaihto-ohjelmia, joiden idea on _kerätä_ne_paskaset_värkit_pois_niiltä_nisteiltä_ja_antaa_niille_uudet_
_VAIHDOSSA_NIISTÄ_VANHOISTA_.
Mun käsittääkseni se jopa vielä toimii, koska täällä ei mitää älytöntä HIV-epidemiaa misään nistien keskuudessa ole.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Android

Posts: 3,908

#2811 • • Android

tbo, 27.3.2007 14:43:
Kertokaa mikä ihmeen logiikka piilee siinä kuvitelmassa, että pahat hUUUmeenkäyttäjät piilottaa likaset käyttövälineensä lasten hiekkalaatikoihin ja postin kirjeluukkuihin.



Ei mitään? Kuka tässä topicissa on väittänyt niin?
Waakku

Posts: 158

#2812 • • Waakku

tbo, 27.3.2007 14:21:
---
Waakku, 25.3.2007 21:58:
Varma kevään merkki oli, kun löyty ekat paskaset värkit ulkoota koiraillessa. *dissaa*

---


Kertokaa mulle rakkaat ihmiset että mistä päin maailmaa te oikein tongitte noita värkkejä kun mun silmiin ei viimeisen 25 vuoden aikana, jona mulle on asiasta toitotettu, vielä _kertaakaan_ oo eksyny YHTÄ AINUTTA edes etäisesti ruiskua muistuttavaa laitetta lasten leikkipuistoissa, pururadoilla, koirien ulkoreiteillä eikä yhtään missään muuallakaan, jossa olen aikaani viettänyt. En kuitenkaan kärsi huonosta näköaistista tai hallusinaatioista joissa kuvittelisin eläväni jossain auvoisessa lintukodossa jossa ei ole nistejä. Päinvastoin, teknobileissäkin (jossa sitä hörhöosastoa _riittää_) on tullu juostua jo 16 v.

Pidän "paskasia värkkejä" urbaanilegendana tasan niin kauan kunnes joku tuo mulle todistusaineistoa. Vaadin vähintään löytynyttä ruiskua ja valokuvia löytöpaikasta.



Itseasiassa ne (2kpl) värkkejä on tuolla mun roskiksessa (erillisessä astiassa), tapana kun on kerätä ne talteen juuri lasten ja lemikkien takia. Voin toimittaa noi sulle jos tosiaan tahdot.
Näitä löytyy ainakin täältä aurinkolahdesta tuosta pauligin ympäristöstä. *grr*

--
- ? -

Strobocop

Posts: 161

#2813 • • Strobocop Skenepoliisi
Ennemmin kattelen kyllä spiidipäitä kuin tuoppien läikyttelyä tanssilattialla.

--
Three strikes and you are out!

Avatar
#2814 • • Edited ALIEN Guest

Strobocop, 4.4.2007 10:36:
Ennemmin kattelen kyllä spiidipäitä kuin tuoppien läikyttelyä tanssilattialla.



Mieluummin näen läheiseni kerran viikossa humaltuneena läikyttelevän tuoppia tanssilattialla, kuin vetävän amfetamiinia hirveis univeloissa, sekä aamut illat kauheis vainois tai myöskään niissä laskuissa milloin "mikään ei nappaa" jolla pidemmän päälle polkee tyhjää korvien välis 24/7.

But that's just me..
Anselmi

Posts: 2,578

#2815 • • Anselmi And sell me

ALIEN, 4.4.2007 10:50:
---
Strobocop, 4.4.2007 10:36:
Ennemmin kattelen kyllä spiidipäitä kuin tuoppien läikyttelyä tanssilattialla.

---


Mieluummin näen läheiseni kerran viikossa humaltuneena läikyttelevän tuoppia tanssilattialla, kuin vetävän amfetamiinia hirveis univeloissa, sekä aamut illat kauheis vainois tai myöskään niissä laskuissa milloin "mikään ei nappaa" jolla pidemmän päälle polkee tyhjää korvien välis 24/7.

But that's just me..


Kaikista mieluiten näen että läheiseni käyttävät fiksusti sitä päihdettä mitä haluavat käyttää.
Koska kaikki päihteet ovat päihteitä. Matka nautintoaineesta myrkyksi ei ole mielettömän pitkä missään päihteessä, ei alkoholissa, ei pirissä, ei missään.
Joten päihteitä en lähde tuomitsemaan enkä puolustelemaan, mutta toivon että joka niitä käyttää, käyttää myös järkeä.

--
sen pituinen se

Avatar
#2816 • • ALIEN Guest

Anselmi, 4.4.2007 10:57:
Kaikista mieluiten näen että läheiseni käyttävät fiksusti sitä päihdettä mitä haluavat käyttää.
Koska kaikki päihteet ovat päihteitä. Matka nautintoaineesta myrkyksi ei ole mielettömän pitkä missään päihteessä, ei alkoholissa, ei pirissä, ei missään.
Joten päihteitä en lähde tuomitsemaan enkä puolustelemaan, mutta toivon että joka niitä käyttää, käyttää myös järkeä.



sana.
*Stardust*

Posts: 202

#2817 • • *Stardust*

Anselmi, 4.4.2007 10:57:

Kaikista mieluiten näen että läheiseni käyttävät fiksusti sitä päihdettä mitä haluavat käyttää.
Koska kaikki päihteet ovat päihteitä. Matka nautintoaineesta myrkyksi ei ole mielettömän pitkä missään päihteessä, ei alkoholissa, ei pirissä, ei missään.
Joten päihteitä en lähde tuomitsemaan enkä puolustelemaan, mutta toivon että joka niitä käyttää, käyttää myös järkeä.



Erittäin hyvin sanottu *joo* Tietysti viinan kanssa on hieman helpompi olla vastuullinen kun tiedät aika tarkkaan mitä saat, vaikkakin sillä pystyy myös tuhoamaan itsensä aika totaalisesti.

--
My pain is constant and sharp and i do not hope for a better world for anyone. In fact i want my pain to be inflicted on others. I want no-one to escape. - Patrick Bateman (American Psycho)

Riku

Posts: 3,187

#2818 • • Edited Riku The Little Prince

*Stardust*, 4.4.2007 14:08:
Erittäin hyvin sanottu *joo* Tietysti viinan kanssa on hieman helpompi olla vastuullinen kun tiedät aika tarkkaan mitä saat, vaikkakin sillä pystyy myös tuhoamaan itsensä aika totaalisesti.

Yleensä noi "ikinä ei tiedä mitä saa"-jutut on aika pitkälti legendaa suurimmalta osin, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Usein aineita on jatkettu, mutta harvemmin millään juurikaan millään vaikuttavalla aineella. Poikkeuksiakin tosin on, esimerkiksi ekstaasinapit jotka todellisuudessa sisältävätkin ketamiinia.

Viinassa on vain se huono puoli, että mikään muu päihde ei juuri vie tervettä arvostelukykyä ja itsehillintää kuin tarpeeksi suuri annos alkoholia. Tämä on tietty vähän vaikea todistaa kun ei voi sanoa että 0,1g 70% piriä vastaa 4cl 40% alkoholia, mutta alkoholi aiheuttaa useimpiin muihin päihteisiin verrattuna eniten kyvyttömyyttä hillitä itseään ja käytöstään monilla eri tasoilla.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Android

Posts: 3,908

#2819 • • Edited Android

Riku, 4.4.2007 16:11:
Viinassa on vain se huono puoli, että mikään muu päihde ei juuri vie tervettä arvostelukykyä ja itsehillintää kuin tarpeeksi suuri annos alkoholia.



Paitsi GHB ja etenkin GBL. Tosin ne ovatkin toimintamekanismin ja vaikutusten suhteen niin lähellä alkoholia että se nyt ei ole erityisen yllättävää. Noin muuten olen ihan samaa mieltä.

Tai no, tietysti on olemassa jotain ääriesimerkkejä kuten PCP (tai eräät muut dissosiatiivit) mutta sen käyttö Suomessa nyt on about täysin olematon.
hallucinogen

Posts: 8,190

#2820 • • Edited hallucinogen Edain

Riku, 4.4.2007 16:11:
Yleensä noi "ikinä ei tiedä mitä saa"-jutut on aika pitkälti legendaa suurimmalta osin, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Usein aineita on jatkettu, mutta harvemmin millään juurikaan millään vaikuttavalla aineella.


Vaikka ei olisi jatkettu millään vaarallisella aineella niin ongelmana on myös se, että kun ostaa jotakin päihdettä kadulta niin et voi millään tietää kuinka vahvaa se on. Pubissa juttelin kerran yhden ruiskuhuumeen käyttäjän kanssa ja se sanoi, että sen ja sen tuttavapiirin tapa testata aineen vahvuus on ollu puhtaasti kokeilemalla ekat annokset pienemmällä määrällä. En kuitenkaan kutsuisi tuota turvalliseksi tai hyväksi tavaksi.

Käsittääkseni moni kuolema johtuu juuei yliannostuksesta kun vahvuudesta ei voi tietää.

--
pikku-*possu*