Biletyksestä ja huumeista on myös taasen tullut muoti-ilmiö niin kuin joskus aikoinaan 60 ja 70 luvulla. Kuka on oikeasti syvällä sisimmässään bilettäjä ja kuka liitää vain muiden mukana?!
[muokattu 12.8.2002 15:29]
3,602 posts, 181 pages, 1,911,947 views
Bileethän on ihan oikeesti huumeluolia joista toiset selviytyy ja toiset ei. Monet käy siellä vain siksi että saavat kuosata musiikilla niin väliä kunhan jotain jytkettä tulee. Itse ajattelin vielä ainakin toistaiseksi olla selviytyjä enkä aio vielä lopettaa biletystä.... lopetan sitten joskus
niih... mutta muuttuu myös muiden asiaksi kun esim. jossain bileissä jää kiinni ja järkkääjät saa paskaa niskaan
angel78:Bileethän on ihan oikeesti huumeluolia joista toiset selviytyy ja toiset ei. Monet käy siellä vain siksi että saavat kuosata musiikilla niin väliä kunhan jotain jytkettä tulee. Itse ajattelin vielä ainakin toistaiseksi olla selviytyjä enkä aio vielä lopettaa biletystä.... lopetan sitten joskus
huumeluolia? aika rankka väite mielestäni.
oon kyllä tehnyt jo kauan sitten huomion että ne jotka kuosaavat pahimmin ovat kyllä aika kriittisiä eikä "mikä tahansa jytke" tunnu kelpaan. pitää olla jotain 'rankkaa' *nauraa*
Joo-o... täytyy sanoa et tv tekee oikeastaan kaikista ketkä käyvät bileissä niin kamalia narkkareita...
siis.. tää on varmaa joku läppä? jos ei niin mä ainaki olisin utelias kuulemaa perusteluita..
tappelu !