Huumeista

3,602 posts, 181 pages, 1,913,220 views

Howdy

#761 • • Howdy Oldie

mikkihiiri:
Jengi ootte varmaankin lukeneet Rosa Meriläisestä ja hänen ”huumesekoiluista”. Tänää minua rupes ihan oikeasti vituttaa tämä Suomen pelleily. Meriläistä ollaan julkisesti ristiinnaulitsemassa siitä, että hän veti jossain bileissä vajaa vuosi sitten marijuanaa (hui kauhistus!). No Meriläinen saa kyllä syyttää itseään, koska hän varmaankin tietää erityisen hyvin virallisen kannan kaikenlaisiin huumausaineisiin ja silti hän meni möläyttämään Imagen haastiksessa polttaneensa budia.

Mutta Meriläisen riepottelu julkisuudessa ei sinällään haittaa, vaan se, että Valtakunnan Moraalin Ensimmäinen Puolustaja Tony ”Viikinki” Halme yhtyi moralistien joukkoon. Tän päivän ilttiksessa mies jauhoi jotain oikeistopopulistista sontaa ja keräsi irtopisteitä mediassa. Siis mies, joka viime kesänä huitoi pyssyn kanssa steroidi- ja lääketokkurassa ja sai vielä huumausaineiden käyttörikoksesta ehdollista. Mutta hänen ja Meriläisen tapaukset eivät kuitenkaan ole Halmeen mukaan vertailukelpoiset, Halmeelle tehtiin ”källi” ja hän sai huumausainetta elimistöönsä tietämättään.

Siis ei vittu! Mua hajottaa just noi Halmeen kommentit ja iltapäivälehtien kirkuvat otsikot. Suomi on niin saatanan tekopyhä maa välillä.

Ei se Suomi vaan se Halme .. valtakunnan typerin lihaskimppu millä ei ole mitään rahkeita politiikkaan .. ja lehdet nyt tykkää mälläillä aina kaikella.

--
Käpy vailla vertaa

#762 • • RINY Guest
En ole ite kyllä huumeita kokeillut enkä kokeile. Se on mulla ainakin ihan periaate kysymys. Ja bailaaminen sujuu parhaiten ihan selvinpäin, pari kertaa ollu silleen et join pari siideriä niin tuntui tosi pöhnäseltä ja tönköltä eikä siitä saanu kännissä niin paljoa irti ku selvinpäin.
Mulle ei oo kyllä koskaan tultu edes tarjoamaan tai kysymään et onko mulla mitää nappeja, mut samasta porukasta on kyl tultu kyselemään pariinkin otteeseen. En mä kyllä ole huomannut et huumeet ois mitenkään näkyvillä bileissä muutenkaan, kyl niitä mun mielestäni ainakin aika pieni prosentti mahtaa käyttää.
Mut jos joku käyttää se on sen oma asia, Siihen asti huumeiden käyttö on kai ihan ok kunhan siitä ei tuu mitään ongelmaa.
*täh*
dear pepin

#763 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!

Jone:
---
anthocyan:
Pien kommentti: Kaikkea ilmenee jossakin määrin... Kukin itse päätelköön, mitä tällä tarkoitan... *hymy*

---

Kiinnostaa muuten kiviäkin tällaiset pikkunäppärät kommentit.

Niin muuten nämäkin.

--
This is where the magic happens *

Coon--

#764 • • Coon-- 5,2 mmol/l

mikkihiiri:
Jengi ootte varmaankin lukeneet Rosa Meriläisestä ja hänen ”huumesekoiluista”. Tänää minua rupes ihan oikeasti vituttaa tämä Suomen pelleily. Meriläistä ollaan julkisesti ristiinnaulitsemassa siitä, että hän veti jossain bileissä vajaa vuosi sitten marijuanaa (hui kauhistus!). No Meriläinen saa kyllä syyttää itseään, koska hän varmaankin tietää erityisen hyvin virallisen kannan kaikenlaisiin huumausaineisiin ja silti hän meni möläyttämään Imagen haastiksessa polttaneensa budia.

Mutta Meriläisen riepottelu julkisuudessa ei sinällään haittaa, vaan se, että Valtakunnan Moraalin Ensimmäinen Puolustaja Tony ”Viikinki” Halme yhtyi moralistien joukkoon. Tän päivän ilttiksessa mies jauhoi jotain oikeistopopulistista sontaa ja keräsi irtopisteitä mediassa. Siis mies, joka viime kesänä huitoi pyssyn kanssa steroidi- ja lääketokkurassa ja sai vielä huumausaineiden käyttörikoksesta ehdollista. Mutta hänen ja Meriläisen tapaukset eivät kuitenkaan ole Halmeen mukaan vertailukelpoiset, Halmeelle tehtiin ”källi” ja hän sai huumausainetta elimistöönsä tietämättään.

Siis ei vittu! Mua hajottaa just noi Halmeen kommentit ja iltapäivälehtien kirkuvat otsikot. Suomi on niin saatanan tekopyhä maa välillä.

Jep Jep...

Toki luulisi edustaja Meriläisen tienneen millainen mediamyllytys syntyy jos hän ”narahtaa” tuosta pilven polttelusta. Ja tekihän hän sen vapaa-aikanaan, joten eikö se sitten liene yksityisasia. Ihmettelenkin miksi poliisi tutkii asiaa, teitääkseni aineiden käyttö ei ole laissa kielettyä?
Onhan tuo Rosa hiukan erikoinen persoona ollut, mutta tuopahan vaihtelua kankeaan ja paskanjäykkään tyhjäntoimittaja joukkoon.
Muistuu tässä mieleen myös tuo STAKES:in pääjohtaja Vappu Taipaleen paljastukset LSD:n käytöstä. Sekä tietty Tonyn toilailut viime kesältä.

~Sellainen kansa kun on edustajatkin~ *hih*

[muokattu 7.5.2004 18:47]
phanatic

#765 • • phanatic

Pesukarhu:

Toki luulisi edustaja Meriläisen tienneen millainen mediamyllytys syntyy jos hän ”narahtaa” tuosta pilven polttelusta. Ja tekihän hän sen vapaa-aikanaan, joten eikö se sitten liene yksityisasia. Ihmettelenkin miksi poliisi tutkii asiaa, teitääkseni aineiden käyttö ei ole laissa kielettyä?

Laittomien huumeiden käyttö on Suomessa kiellettyä. Eri asia on, miten järkevää resurssipulaansa itkevän poliisin on tutkia jonkun vuoden vanhaa sihauttelua. Tosin mielestäni kansanedustajien rikosepäilyt pitääkin aina tutkia.
Riku

#766 • • Riku The Little Prince

Pesukarhu:

Monissa muissa maissa ei ole, mutta Suomessa on olemassa sellainen rikos kuin käyttörangaistus.

Onhan tuo Rosa hiukan erikoinen persoona ollut, mutta tuopahan vaihtelua kankeaan ja paskanjäykkään tyhjäntoimittaja joukkoon.
Muistuu tässä mieleen myös tuo STAKES:in pääjohtaja Vappu Taipaleen paljastukset LSD:n käytöstä. Sekä tietty Tonyn toilailut viime kesältä.

Rosalla samoin kuin Vapulla on sentään ollut selkärankaa nousta edes tuon verran tätä huumepolitiikan kaksinaismoralismin ja pelottelutaktiikan viimeistä linnaketta vastaan. *nauru* Mad props molemmille. Tuollainen vaatii jo munaa. Täysin päinvastoin kuin esimerkiksi Halmeen toiminta. Surullisen hupaisaa että se yksi henkilö, joka esiintyy kaiken maskuliinisen pätemisen perikuvana mediassa, on täysin kastroitu surkea vässykkä kun sitä selkärankaa pitäisi tositilateessa löytyä muutenkin kuin lihasten muodossa.

[muokattu 7.5.2004 19:21]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

sts

#768 • • sts Sama pyynti aitta!

Individual:
Nythän Halme suositteli jo Vihreille huumetestejä.
Siis kunnon *enkeli* ja pyhimys.

*nauru*
vaavu

#769 • • vaavu vara-vana

Pesukarhu:
Muistuu tässä mieleen myös tuo STAKES:in pääjohtaja Vappu Taipaleen paljastukset LSD:n käytöstä.

Paitsi että Vapun käyttö erosi Meriläisen ja Halmeen keissistä sikäli, että Vappu ei tehnyt mitään laitonta. Ei kai ihmisiä nyt voida postuumisti ruveta tuomitsemaan asioista jotka eivät olleet tekohetkellä laittomia? Tai edes moraalisesti tuomita?

Vappu Taipaleen tapaus taas kerran alleviivasi sitä samaa linjaa mitä Meriläisenkin kanssa tuli ilmi: on parempi valehdella kuin kertoa totuus.
toma

#770 • • toma Tototoototo

vaavu:
Vappu Taipaleen tapaus taas kerran alleviivasi sitä samaa linjaa mitä Meriläisenkin kanssa tuli ilmi: on parempi valehdella kuin kertoa totuus.

Mikä on sinänsä surullista, mutta tavallaan kuitenkin itsestäänselvyys.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

toma

#771 • • toma Tototoototo
Tämä Meriläisen tapaus on törkein journalistisen etiikan ja moraalin
loukkaus mitä olen nähnyt. Toi on niin vitun raivostuttavaa
paskaa että verisuonet katkeilee päässä kun sitä ajatteleekin.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Jone

#772 • • Jone Archibald Haddock

LaaLaa entertainment:
---
Jone:
---
anthocyan:
Pien kommentti: Kaikkea ilmenee jossakin määrin... Kukin itse päätelköön, mitä tällä tarkoitan... *hymy*

---

Kiinnostaa muuten kiviäkin tällaiset pikkunäppärät kommentit.

---

Niin muuten nämäkin.

No itke mulle Amazon jos vituttaa, mutta tää topic on ”yleisen keskustelun” puolella ja ton huomautukseni oli tarkoitus lähinnä ilmentää sitä, että asiakeskustelun keskelle pusketuissa ”hitsi et haluun olla jänskä ja kirjoittaa salaperäisen onelinerin”-kommenteissa ei ole mitään mieltä ja jos ei ole hedelmällisempää sanottavaa niin tonkin vähän vois säästää.
Hyzenthlay

#773 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hmmm... muhun on kaiketi kerennyt jo vaikkutamaan nuorten yleiset asenteet kannabiksesta. Kun näin jonkun roskalehden lööpin, missä luki kissan kokosin kirjaimin ”R.Meriläinen on käyttänyt huumeita”, ajattelin heti jotain kokkelia tai eetä jne. Kannabista? sehän on kannabista eikä huumetta.. *nauru* en ole kyllä mitenkään puolesta, eikä ole kokemustakaan...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zet4

#774 • • Zet4 n00b

Juhgu:

Taidat olla sinä nyt se, joka täällä itkee sitä amazonia. Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia. Ihan yhtä turha se sinun postauksesi oli, eikä tämä replykään ole sen parempi *vink*

Olen täysin Jonen kannalla, typerän spämmäyksen voisi jättää pois yleisiltä foorumeilta.
Jos välttämättä haluaa postata jotain järjetöntä nettiin niin sen voi tehdä vaikka kommentoimalla omaa profiiliaan.

ps. Spämmistä valittaminen ei ole turhaa koska se edistää foorumin luettavuutta pidemmän päälle.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

anthocyan

#775 • • anthocyan Kohti valoa...
No siis lähinnä oon itse sitä mieltä, että forumeihin voi laitaa omia mielipiteitään...? Ja on tosi tyhmää, jos joku haluaa pelkkää ilkeyttään kommentoida toisen mielipidettä negatiivisesti. Kuka hyötyy mitään toisten dissaamisesta? On paljon kivempaa, jos kaikki kannustaa toisia ja jakaa hyvää fiilistä toisien kanssa. Positiivisuutta kehiin!!! *hymy*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

kAiStA

#776 • • kAiStA
Olisi hauskaa olla kärpäsenä katossa,jos joskus Suomen päättäjät vaivautuisivat tutustumaan tällaisiin foorumeihin ja lukemaan myös kansalaisten mielipiteitä.

Hyzenthlay:

”R.Meriläinen on käyttänyt huumeita”, ajattelin heti jotain kokkelia tai eetä jne. Kannabista? sehän on kannabista eikä huumetta..

*nauru**iloinen* Heh.. itselle kävi vähän samalla tavalla, en vaan muista että kuka kärähti ja milloin.

--
Let the music be your only God..

keisha

#777 • • keisha bullet with butterfly wings

toma:
Tämä Meriläisen tapaus on törkein journalistisen etiikan ja moraalin
loukkaus mitä olen nähnyt. Toi on niin vitun raivostuttavaa
paskaa että verisuonet katkeilee päässä kun sitä ajatteleekin.

Oon kyllä samaa mieltä, etenkin Iltalehden mässäily screenshoteilla joissa Meriläinen vaipuu polvilleen oli jo sellaista roskajournalismia mihin uskoin Suomessa vain Seiskan alentuvan. Ja samassa lehdessä Tony Halmeen kaksinaismoralistiset kommentit, äijä leimaa kaikki vihreät nappipäiksi ja sienensyöjiksi ja uhoaa eduskuntaan huumetestejä. Eiköhän Rosa Meriläinen ole jo osoittanut olevansa monin verroin pätevämpi kansanedustaja kuin Halme koskaan.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

hallucinogen

#778 • • hallucinogen Edain

keisha:
Ja samassa lehdessä Tony Halmeen kaksinaismoralistiset kommentit, äijä leimaa kaikki vihreät nappipäiksi ja sienensyöjiksi ja uhoaa eduskuntaan huumetestejä. Eiköhän Rosa Meriläinen ole jo osoittanut olevansa monin verroin pätevämpi kansanedustaja kuin Halme koskaan.

Halme ois varmaan eka joka kärähtäis ”en ole koskaan amfetamiinia käyttänyt, joku varmaan laitti sitä mun lasiin” *nauru* Ihan huippu äijä kyl toi halme, heiluu aseen kanssa nappien ja viinan vaikutuksen alaisena, ampuu ja sit kehtaa viel moralisoida muiden tekemisiä *nauru*

--
pikku-*possu*

liikkuva muna

#779 • • liikkuva muna an egg on the move

Displacer:

Intin huumevalistus oli ainakin meillä kyllä vielä naurettavampaa shokkihoitoa ku mitä koulussa aikoinaan saatu.

Jepp. Mutta kuitenkaan en oo missään nähny niin paljoo huumeita ja lääkkeiden väärinkäyttöä kun intissä. Kaikenlaiset nappulat ja ruohot maittoivat kovasti pojille.

Kukaan ei kuitenkaan jäänyt kiinni, vaikka oli satunnaisia tarkastuksia kun tultiin lomilta. Viinapulloja tosin takavarikoitiin ja kaadettiin maahan.

”Koulutuspatteri ASENTO!.. HUOMIO! Tuhoan viskipullon!.. Lepo. Tupiin mars!” Vittu mitä apinameininkiä. Intti on homo.
hallucinogen

#780 • • hallucinogen Edain

alek száhala:
Jepp. Mutta kuitenkaan en oo missään nähny niin paljoo huumeita ja lääkkeiden väärinkäyttöä kun intissä. Kaikenlaiset nappulat ja ruohot maittoivat kovasti pojille..

Intis sai kyl hyvät lääkkeet, meitsikin sai jotain lihasrentouttajia kun oli selkäkipee ja sit kun alko vaikuttaa niin oli niin veltto olo ettei pystyny ees kättä nostaan ja hymyilytti niin perkeleesti punkassa *plur**nauru*

--
pikku-*possu*