siveys:
Olen ainakin kerran elämässäni selvinpäin ollessani esittänyt olevani sekaisin ja saavuttanut tällä välineellisesti ulkomaailmalta sen mitä tällä hainkin. (Which by the way oli (|), jota en ottanut koska minulle riitti se, että todistin itselleni kykeneväni saamaan sitä kyseisessä tilanteessa kyseisellä toiminnalla )
Esittänyt? Mitä helvetin väliä sillä on mitä esität, eikö tärkeää ole se mitä tunnet ja koet?
Okei kieltämättä mun kokemukseni sekaisin olemisesta on aika vähäiset jos vertaa ihmisten keskimääräiseen sekaisin viettämään aikaan.. Viisaammat sivistäköön minua
Sekaisin on aika negatiivinen sana. Vaikka joskus onkin kiva olla ihan vaan sekaisin, niin itseäni kiehtovat huomattavasti enemmän äärimmäisen 'upeat' kokemukset. FYI, esimerkiksi ekstaasin nimi ei ole tuulesta temmattu. Täydellisiä hetkiä, anyone?
Tästä pitäisi tehdä varmaan pakollinen disclaimer: en missään nimessä väitä että huumeet olisivat Hyvä eikä niistä seuraa mitään pahaa. Mutta ehkä tämän voi jättää jo jatkossa toistamatta.