REivaaja, 17.7.2008 14:49:
---
lohikarme, 17.7.2008 13:37:
Suomalaiset tykkää vetää kaiken aina niin överiksi ja isolla vaihteella. Olin viikonloppuna amsterdamissa parissa isossa tapahtumassaa ( dancevalley + sensation black ). Kaikki kamankäyttö oli niin huomaamatonta että ei ainakaan täysin huumeita vastaan olevaa allekirjoittanutta häirinnyt yhtään.
ps. Hollannissa löytyy bileistä porukkaa miltei vauvasta vaariin, että on mun mielestä vähän kapeakatseista väittää konemusiikkia pelkästään nuorison musiikiksi.
---
Nyt sä kyllä kärjistät. Luet näitä juttuja ja kelaat että se oli joku ihan hirvee ongelma siellä.
Ei ollu... Siellä dameissa ois varmasti suhteutettuna löytynyt enemmän kukkaa ja muita huumeita jos olisi etsitty. Vaan ei ilmeisesti etsitty. Tai sitten flaami on ylivoimainen kieli ymmärtää lehdistä.
Amsterdamissa poket pistää kolat takas taskuun jos niitä ovella löytyy.
Näin ainakin joissain isoilla klubeilla.
Kyllä se on nuorisokulttuuria kun suurin osa on nuoria. Ei pari pappaa muuta sitä yleistä olettamusta.
Eipä konemetsässäkään kun kerran kukka haissu mun nenään. Vaan poliisit näki enemmän. En nähnyt tappeluitakaan. Vaan jotkut näki.
10378 rekisteröityneen keski-ikä on 25.06v.
Keski-euroopassa huumeet on paljon laajempi ongelma kuin meillä.....
Hassua ettei sitten puututtu siihen yleisimpään käyttäjäryhmään
Itse asiassa kamahan on tapahtumissa ihan yhtä kiellettyä amsterdamissa kuin se on täälläkin. Suhtautuminen on vaan erilainen. Esim valleyssa meidän edellä olevalta löyty kukkaa ja kokaiinia. Poliisi sanoi vaan "jos sanot et nää ei oo sun ni otetaan ne veke ja pääset tapahtumaan, mutta jos sanot et ne on sun ni otetaan ne veke ja päädyt putkaan".