Tanssilattiaetiketti

122 posts, 7 pages, 36,678 views

DaJaque

Posts: 73

#101 • • DaJaque
Tanssilattialla tupakoinnin suurimpana haittana monet tuntuvan pitävän "sohaisuvaaraa".
Paljon suurempi haitta mielestäni aiheutuu siitä, että joutuu tupakoimaan passiivisesti. Ennen en asiaa kummemmin miettinyt, mutta kun on kerran käynyt savuttomassa tilassa bileissä, niin eron savuttoman ja "savullisen" paikan välillä on selvä.
Oli suorastaan ylellinen olo tulla savuttomista bileistä kotiin ja huomata, että vaatteet eivät haise tupakalta, ja on vielä muutenkin mukava (tupakan savua hengittämätön) olo, toisin kuin normaalisti.
Bilemestoihin siis ehdottomasti tupakkahuoneet!
Hitchhiker

Posts: 1,754

#102 • • Hitchhiker

DaJaque, 20.1.2007 17:26:
Bilemestoihin siis ehdottomasti tupakkahuoneet!



Täysin samaa mieltä, vaikka itse poltankin niin minusta on huomattavasti parempi että se tapahtuu vain ja ainoastaan suljetussa paikassa häiritsemättä niitä jotka eivät polta. Itseasiassa on jo hetko tullut odoteltua tuota uutta lakia innolla:
a)vaatteet haisee pirun pahalle
b)hedari on kaksinkertainen
c)häiritsee niitä jotka eivät polta (poltan itse kylläkin, kuten edellä jo mainittiin)
d)vähentää omaa sauhuttelua illan aikana
e)ei tule osumia lattialla
jne.

Myös nuo juomat ovat vihoviimeinen asia lattialla, kiva kastua kokonaisuudessaan sen takia, että joku päättää heittää sen kaljatuopin toisten päälle. Ja ne ihmiset jotka eivät osaa pitää niitä käsiään kurissa toisista ihmisistä, ei se perseen puristelu ei ole kivaa (ihan vain pienoisena vinkkinä), vaikkakin voisit olettaa että nuorehko mieshenkilö pitää siitä niin se ei siltikään ole kiva herätä perse mustelmilla. Jos haluat lihatiskille, niin kannatta mennä vaikka stokkalle sieltä saat valittua itsellesi juuri sopivan kinkun jota puristella ja joka vastaa mieltymystäsi.
Avatar
#103 • • Edited -Loyal- Guest
Joo ja otetaan sitten vielä alkoholi pois bileistä niin maailma on parannettu...
huh huh..

Tossakin kuvassa ville taitaa vetää kessua. Sais mennä tupakkahuoneeseen polttamaan *nauru*
http://klubitus.org/kuva.php?id=29860
Avatar
#104 • • ALIEN Guest

JussiS, 19.4.2005 17:21:
Mut siis mikä helvetin idea se on et juostaan tanssilattialla? Oikeesti meinas pari kertaa palaa hermot Laserpointissa ku jengi lähtee vaan yhtäkkii juoksemaan :o Yleensä noi oli tyttöjä, ja käsi kädessä.



Hey, I was happy back then..
luode

Posts: 287

#105 • • luode

HippaLord, 18.4.2005 23:20:

4. Tuopin ja röökin kanssa heiluminen lattialla on....joo tästähän voi keskustella maaailman tappiin asti.....




aaaah on niin ihanaa tuntea polttava pisto kädessä kun joku urpo siinä edessä, takana tai sivulla heiluu sen röökin kanssa. vielä mukavampaa on kyllä saada olutsuihku. jesh. en ymmärrä miksi se on niin vaikeaa ymmärtää, että sellasessa ryysiksessä juomat on luultavastikin jossain muualla kuin omassa suussa. ja sitten on mukavaa tanssia sellaisella tahmealla lattialla kun kengät ottaa kiinni lattiaan niin, ettei pääse miltei liikkumaan..
Lyylikki

Posts: 2,975

#106 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mitä mieltä olette siitä, että jos vahingossa tönäsee toista ja sen toisen kaljat/siiderit/juomat kaatuu sen päälle, niin kuuluuko sen tönäsijän ostaa uusi juoma? Kuuluuko tähän lieventävänä asianhaarana se, jos se tyyppi juomansa kanssa on tanssilattialla?

Usein itselle käynyt niin, että esimerkiksi edessä menevä tyyppi tekeekin äkkiarvaamatta täyskäännöksen, jolloin juoma läikkyy törmäyksen yhteydessä. Yleensä asiasta älähdän, mutta useinkaan en saa mitään vastakaikua. Edes anteeksipyyntöä ei tule ja olisihan se edes pieni lohtu märistä housuista, jos toinen tarjoutuisi ostamaan uuden juoman. Itse en ole sentään kehdannut siihen ryhtyä, että juomaa alkaisin mankumaan.

Ehkä näissä tapaukissa suurimman ongelman aiheuttaa humalatila. Se saa ihmisen huojumaan lähes päättömästi ja toisaalta sitten niin välinpitämättömäksi, ettei yhden kanssaihmisen kastuneet housut paljon hetkauta.
johnnytys

Posts: 489

#107 • • johnnytys idän pikajuna
1. Juu tule vaan jutteleen ummet ja lammet just tanssilattialla(siellähän kuuleekin niin hyvin)
-klubeista löytyy myös se jutska puoli

tässä olen samaa mieltä!! ei tanssilattialle tulla juorumaan!! *tanssittel**tanssittel**jiihaa*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Strobocop

Posts: 161

#108 • • Strobocop Skenepoliisi
Mikäs siinä on heiluvia tuoppeja ja röökejä väistellessä. Savusukeltajan varusteet on varsin varteenotettava vaihtoehto klubeilla ettei tartte turvautua anaerobiseen hengitykseen kuin jokin vitun ruutana.

--
Three strikes and you are out!

SuperSalmiak

Posts: 95

#109 • • SuperSalmiak
Aaaah.....olipa helpottavaa lukea muiden kommentteja asioista jotka ovet ärsyttäneet itseäkin, niin usein. Samaistumisessa on voimaa. Mulle tärkeintä bileissä on musiikki ja tanssiminen ja ymmärrän toki, että siellä on muitakin. Jospa vain kerran olis lattia siruton ja tahmaton, tilaa kaikille bilettää, eikä kukaan tönisi. Viime aikoina ehdottomasti eniten kiehuttanut just toi, että siihen mun tilaan vaan ängetään, tyttökortilla, pepputaktiikalla tai jollain mulla ihme verukkeella. Piste. Väkisin meinaa välillä keittää ihan yli. Olen ottanut tavaksi yrittää viimeiseen asti pitää asemani, vaikka sit tulis osumaakin. Väistän kyllä, jos joku ihan oikeesti on kulkemassa ohi tai kompastuu ym. Mut en, jos tarkoituksena on vain kiilata mut alta pois.
typo

Posts: 685

#110 • • Edited typo Testaaja

SuperSalmiak, 3.2.2007 23:28:
Väistän kyllä, jos joku ihan oikeesti on kulkemassa ohi tai kompastuu ym. Mut en, jos tarkoituksena on vain kiilata mut alta pois.



Sama. Mä olen joskus jopa ärtyneisyyden tilassani alkanut käyttämään kyynärpäitä hieman tavallista voimallisemmin, ja kun aina fiilistellessä tanssin vielä silmät kiinni niin on valmis selityskin sille, miksi toinen saattoi hieman ottaa osumaa. *pahis*

"oho, emmä huomannu, et ängit siihe mun kylkeen..."

.pi.

--
.psychedelicious.

homppa

Posts: 731

#111 • • homppa
Sen verran on kyllä itteänikin ihmetyttänyt, et kuinka vitun sekaisin sitä pitää sit ihmisen olla lattioiden aina ollessa täynnä lasinsiruja ja kaikkee paskaa ja kun itse en ole vielä (muistaakseni) kertaakaan hajottanut tuoppia bileissä, kaatanut sitä kenekään muun kuin itseni päälle tai sohaissut röökillä ketään tanssilattialla..

Tulee kyllä ite joskus poltettua lattialla, kun haluaa fiilistellä breikin kohdalla tai vaan levätä, mut ei poistua istumaan. Juoman kanssa heiluminen on aika typerää. Ja kun en ei kerta pysy käsissä ne tuopit, vois jengi oikeesti koittaa älytä jättää ne muualle. Onneksi Suomessa ei ole lähellekään yhtä paha meininki kuin esim joissain brittien bileissä...
Syntse

Posts: 1,652

#112 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

Lyylikki, 23.1.2007 14:30:
Mitä mieltä olette siitä, että jos vahingossa tönäsee toista ja sen toisen kaljat/siiderit/juomat kaatuu sen päälle, niin kuuluuko sen tönäsijän ostaa uusi juoma? Kuuluuko tähän lieventävänä asianhaarana se, jos se tyyppi juomansa kanssa on tanssilattialla?



Oikeesti tartteeko sen juoman kanssa sinne tanssilattialle tunkee. Onko siel juomassa vai tanssimassa. Koita hyppiä tuoppi kädessä ja kato mitä käy... jos janottaa käy juomassa ja kun tanssittaa niin tanssitaan. Näin ainakin itse teen ei oo tarvetta mennä kokeileen onnea tanssilattialle missä muut ihmiset liikkuu paljon, itse yrittäen tasapainotella oman juoman kanssa. Jos tartten tankkausta hoidan sen sivummalla.

Mitä noihin muihinkin kommentteihin mitä tuossa on tulee niin ei varmaan auta tosiaan muu kuin antaa sitä kyynärpäätä hieman enemmän jotta tajuavat että he eivät ole etuoikeutetussa asemassa änkeä. Kummasti tästä threadistä kyllä puuttuu niiden ihmisten mielipiteet jotka Lahden Finrg bileiden kommentoinnissa sanoivat vaan et live with it kun jengi tunki ja töni etc ja siitä valitettiin.
homppa

Posts: 731

#114 • • homppa
toi oli kyl hyvä pointti :D
Strobocop

Posts: 161

#115 • • Strobocop Skenepoliisi

SikaihQ, 4.2.2007 00:15:
Nii just reivit on USKONNOLLINEN tapahtuma! Pitää kattoa deejiitä ja kiljua nostatuksen kohdalla... kohta se biitti jatkuu... ei vielä... ihan kohta! Kattokaa mun karvarannekkeita! Tää on uskonto! Vittuun siitä örveltämästä, vaikka tää baari onkin!



Näin on näreet, varsinkin kun joukkohallusinaatioiden mukaan Diskojeesus on suorittanut jo useita tulemisia.

--
Three strikes and you are out!

Avatar
#116 • • Annakins Guest

SikaihQ, 4.2.2007 00:15:
Nii just reivit on USKONNOLLINEN tapahtuma! Pitää kattoa deejiitä ja kiljua nostatuksen kohdalla... kohta se biitti jatkuu... ei vielä... ihan kohta! Kattokaa mun karvarannekkeita! Tää on uskonto! Vittuun siitä örveltämästä, vaikka tää baari onkin!



ja KÄDET ILMAAN!
hazel

Posts: 31

#117 • • hazel
Mitäs mieltä ootte siitä ihanasta ihmistyypistä joka hortoilee pitkin ja poikin tanssilattiaa päämärättömästi törmäillen tälläisiin normi-fiilistelijöihin? Muutaman kerran pitänyt sievästi pistää kättä eteen että arvon örveltäjät eivät ole päälle kaatuneet ja heti on tullut kommenttia et "äläsä tyttö tuupi, me nyt tanssitaan tässä kavereiden kans, mee muualle töniin.." RAIVO! *senkin*
Niin ja on ollut muutaman kerran lähellä että luuvitonen tärähtää jonkun liianlähelleänkeävän iljetyksen naamaan... *grr* Eikö tyttö saa enää tanssia niinkuin haluaa ja ihan yksin?? huojentavaa kuitenkin huomata etten ole ainut jolla käy käyrät korkealla *pepsodent*

--
Peace Love Unity Respect
R.I.P Suzanne Thorn
25-3-06

Poppana

Posts: 207

#118 • • Poppana Tehotyttö

Niin ja on ollut muutaman kerran lähellä että luuvitonen tärähtää jonkun liianlähelleänkeävän iljetyksen naamaan... *grr* Eikö tyttö saa enää tanssia niinkuin haluaa ja ihan yksin?


Word!
Ei sillä tannssimisella pileissä mullekaan oo ikinä ollu sellasta fiilistä, et keikutan täs persettä et joku kävis kimppuun.

--
*hellokitty*

RedAnt

Posts: 15

#119 • • RedAnt
Kato hei jos näkee niinqu bestiksii toisella puolella salia. "MIRVAA!11 VITTUU!!!!!!! SÄKIN TÄÄLLÄ BAILAAS!
[/quote]



Ja sit hajos*nauru*

se on kyllä pyllystä kun jengi heiluu niitten paukkujen kanssa lattialla, muutaman kerran saanut juomat päällensä tämmöisen takia

--
siis mitä...? *whaat*

Sundust

Posts: 314

#120 • • Sundust Behind The Sun
Ainoa mikä ärsyttää on se kun, juomat pitkin lattioita, joskus jopa mun niskassa *igor* ja toinen mikä pännii on se kun jotku siellä lattialla tanssii tyyliin "vittu ku on kivaa" kädet heiluu ja kyynärpäät ilmassa, saa siinä pitää parinmetrin turvarajan ettei satu kuuppaan *hmph*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...