Tanssilattiaetiketti

122 posts, 7 pages, 36,688 views

Juhgu

Posts: 7,921

#22 • • Juhgu Virnistelijä
Hyviä pointteja, ongelma on vaan se että ne tanssilattialla tuoppien kanssa huojuvat, toisiin tupakalla reikiä pistelevät ym. hölmöilyä harrastavat urpot ovat sitä porukkaa, joka tuskin lukee klubitusta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sielu hänkin

Posts: 343

#23 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Ei tupakka kädessä voi edes tanssia. Ainakin henkilökohtaisesti tupakka sammuu alle 30sec tanssilattialla heilumisen jälkeen. Ei vaan pysty hengittämään vapaasti jos vielä yrittää tanssia ja tupakoida siinä samalla.
Ja mä en ainakaan näe siinä mitää pahaa että ne tuopit on siinä tanssilattian sivulla, kunhan ei jaloissa ole.
Anteeksi sanan käyttöä voitais kyllä kaikki opetella.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Progress

Posts: 955

#24 • • Edited Progress

HippaLord, 18.4.2005 23:20:
Hyvät ja rakkaatkin clubi kansalaiset....Itselle on tässä viime aikoina käynyt turhankin selväksi asia, että bilettäjillä (ei kaikilla) on hivenen hukassa sellainen yksinkertainen ja pieni asia kuin tanssilattia/Clubi etiketti! En nyt haluisi kuulostaa miltään "kaiken tietävältä" ja "-osaavalta" tapakouluttaja I *sydän* pelkkää sähkönsinistä väriä Kaarina Suonperältä. Itseni on vaan alkanut ottaa päähän tapoja/tyypit, jolla varmaan pilaat toisen tanssifiilistelyn*kivatsulle*

1. Juu tule vaan jutteleen ummet ja lammet just tanssilattialla(siellähän kuuleekin niin hyvin)
-klubeista löytyy myös se jutska puoli
2. Ilman muuta minua kiinnostaa se viimeisin känykkä malli tai siihen tullut hauska/ikävä t-viesti
-ajatus että kännykän vois ehkä jättää narikkaan tuntuu nykyään olevan mahdoton(tietysti jos odottaa jotain tärkeää puhelua....toisaalta clubeillahan on oiva kuuluvuus*justjoo*
3. Älä missään nimessä pyydä anteeksi jos olet tönnäissyt jotakuta....eihän se sinun vika ollut.
-vahinkojahan sattuu, mutta sana anteeksi/sorry tuskin maksaa mitään?
4. Tuopin ja röökin kanssa heiluminen lattialla on....joo tästähän voi keskustella maaailman tappiin asti.....
5. Häröily ja hauskuttelu on taito/ajoitus laji ja tässä olen huomannut sekä loistavia, niin nuoria/seniori klubbaajia typpejä (no names) mutt joillakin se hyväntahtoinen juttu menee silkan häiriköinnin puollelle*piis*
6. Jätetään ne "onx tietoo" kyselyt meitsin kohdalla ainakin pois...tottakait omistan koko illan asian hoitamiseen....
7. Liittyen edelliseen....seuraava jo clubijärkkäreitäkin ja mahdollisuuksia järjestää klubeja ja tapahtumia haittaavaa ylenpalttinen vedän itseni niin "plekseihin keinolla millä hyvänsä" tyylinen
juhliminen on nykyisin valtaamassa bileitä kuin bileitä....sillälailla*aplodit* *hmph*
8. Sen lasin/mukin voi kyllä jossain vaiheessa laittaa muuaallekkin kuin just siihen lavan/korokkeen viereen...paikat joihin juomat laskee turvallisesti ovat kyllä rajalliset....valitettavasti ja blokkarin työsarka mahdoton...mutta itsekkin voit vaikuttaa lasisirpaleiden märään tanssilattialla...
9. Ja ne purkan suurkuluttajat tekis mieli lähettää pesulalasku jollekin...jos saat sen purkan paperista suuhun saat sen myös paperiin...ei pitkin istuimia ja lattioita*igor*
10. ei nyt sen tähdellisempää kuin että vaikkakin tämä alkoi jo vaikuttaan vanhan clubittajan saarnalta/valitukselta...olen edelleen 15 vuoden TANSSIMISEN clubeilla jälkeen iloinen havaitessa miten kivoihin ja ihaniin persoonoihin olen tutustunut*jiihaa* *plur* ja toivonmukaan voisin jatkaa seuraavat 15 vuotta ihanan kone/tanssimusiikin ja tanssimmisen parissa jota niin *sydän*:ni pohjasta RAKASTAN.....*piis* *jiihaa* *plur* *hymy*






Asiaa!!!! *plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#25 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Astaroth, 19.4.2005 19:41:
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=1032;sivu=1



Mun mielestä tää ainakin on sen verran tärkeä asia, että oma topic on paikallaan *joo*

ne ikävimmät jutut
-tupakan kanssa heiluvat ihmiset
-tuopit, melkein joka kerta saan yhden päälleni..
-ne itsevarmat känniääliöt jotka on aina perseessä kiinni
-tanssilattialla seisoskelevat ihmiset
-laukkuringit!!

ai niin ja muistakaa tanssia oikeeseen suuntaan!!11 *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#26 • • Equalizer Guest

Hyzenthlay

ai niin ja muistakaa tanssia oikeeseen suuntaan!!11 *nauru*



Eli selkä DJ:hin päin..check*nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#27 • • sapeli jokukukamikä?
Mutta eiköhän nyt tasapuolisuuden nimissä oteta myös esille näiden "häiriköiden" näkökulma - ainakin jotkin noista asioista on enemmän tai vähemmän väistämättömiä. Esimerkkeinä ns. laukkuringit ja drinkit mukana tanssilattialla - monessa klubissa ei ole paikkaa omalle laukulle, joten pienen porukan kannattaa jättää laukkunsa yhteen paikkaan ja suojella niitä siinä, ja jos on tanssimassa ja haluaa edes vesilasin mukaansa, ei sillekään usein kovin turvallista paikkaa löydy.

Olisikohan ideaa laittaa tanssilattian keskelle muutama pieni pöytä tai koroke jonka juureen voisi jättää laukun ja päälle virkistykset? Toisaalta jos näin tehtäisiin, siihen päätyisi ihmisiä nojailemaan ja hengailemaan... *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sinza

Posts: 2,227

#28 • • Sinza

extramppa, 19.4.2005 18:39:
Mua taas raivostuttaa sellanen juttu, kun yrität rauhassa tanssia ja fiilistellä dj:tä, niin eiköhän sun taakse tuu joku ääliö hinkkaamaan lantiotaan sun perseeseen tai sit se samainen tyyppi tulee siihen eteen heilumaan (kasvotusten nimenomaan) peittäen näkyvyyden dj:hin ja pilaten fiilistelyn.*dissaa*


Niinpä *dissaa*. Todella rasittavaa *eiei*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Grizzley

Posts: 2,893

#29 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Asiapuhetta Hippamieheltä! *joo* Joskus tulee kyllä ite syyllistyttyä tohon lattialla höpöttämiseen jos sattuu näkemään jonkun ekaa kertaa illan aikana nimenomaan lattialla...pari sanaa tulee aina vaihdettua. Itseä ärsyttää kyllä ihan samalla lailla jos joku vähän väliä höpisee jonninjoutavia kun koitat fiilistellä menemään *eiei*

Henk koht oon kyllä vielä enemmän huolissani yleisestä bilekäytöksen puutteesta, se perus känniörvellysmeininki alkaa leviämään kulovalkean lailla ennen niin PLUR henkisiin bileisiin. Loistavana esimerkkinä Hallut jotka ennen oli plurahtelun mekka mut joita ei enää juuri Onneloista erota *eiei* Tästä tosin on jo oma topikkinsa, jossa mm eräät puolustelevat oikeuttaan lääppiä neitokaisia, sählätä juomiensa kanssa ja testoilla ihan yleisesti *justjoo*

Fanatic, järkevintähän olis pitää tupakointi ravintoloissa koska suuri osa asiakkaista jäis kotiin juomaan ne jotka polttaa tuskin ulos aina voi röökille lähtee*hih*


Tästä röökipelleilystä on myös jo oma topikkinsa mutta todettakoon nyt täälläkin, että eripuolilla maailmaa paikoissa joissa ko kielto on tullut voimaan (Irlanti, New York...), ei baarien asiakasmäärissä ole tapahtunut laskua. Itseasiassa eräässä tapauksessa oli baarien konkurssien määrä jopa laskenut. Eli se siitä.


ja se on helppo sanoa jos ei itse polta*joo**vink*


Jep, ja kun on joskus 12 vuotta polttanut ennen tolkkuihinsa tulemista niin on myös helppo sanoa *insertjokukivahymiö*

--
Signature summarily executed for treason

Individual

Posts: 10,942

#30 • • Edited Individual HYPNO!
Tietenkään se ei ole kivaa jos joku ei osaa käyttäytyä, mutta käsi sydämellä: Kuka tähän topikkiin kirjoittaneista ei olisi edes kerran tai kaksi syyllistynyt johonkin sellaiseen mikä ehkä on harmittanut jotain kanssaklubbaajaa, jos ei nyt varmaankaan mitään perseenpuristelua, mutta edes mennyt tuoppi kädessä tanssilattialle. Helppoahan se on itseään korottaa ja kirkkain silmin väittää, että MINÄ en ole KOSKAAN tehnyt mitään kenellekään, vaikka biletyspäiviä tulee vuodessa helvetillinen määrä. Hauska huomio sekin, että aika moni tänne aktiivisesti kirjoittava kuittaa oman vahvankin humalatilansa bileissä vain tyyliin: "Hyvät bileet, sori, tuli känniääliöityä, eipä muista mittään" ja sitten seuraavat viisi replyä on vain hyväntahtoista hymistelyä. Kuka tietää ettei tämä henkilö ole juurikin syyllistynyt tämän "lattiaetiketin" sääntöjen rikkomiseen, jos ei kerta muista mitään.

Eli ihmisiä ollaan kaikki ja suurimmalla osalla löytyy niitä käytöstapoja vaikka muille jakaa, ainakin niillä klubbajilla ketä mä tunnen, joten ei kannattane aina vetää hernettä nenään jos joku sattuu vahingossa tönäsemään klubissa jossa on toistatuhatta ihmistä, sellaista sattuu...
shaderna

Posts: 157

#31 • • shaderna
Mä poltan tupakkaa yleensä tanssilattial, mut sillee oudosti väärinpäin tulipää mua kohti vähän niinku puonyrkissä. Sillee on vaikee osuu kehenkää sil tulipääl.

--
just tryin` not to give a fuck

Avatar
#32 • • Edited greenie Guest
Ylläolevaan,

En ole koskaan tehnyt mitään näistä "paheista" mitä täällä on mainuttu. Ulkonakin olen käynyt, aina kuin tynnyrin kansi on sattunut olemaan avoinna.

Edit: ylläolevaan Individualin postiin liittyen siis. First post!! (!!) :)
UnityF

Posts: 15,721

#33 • • Edited UnityF joo just se

sapeli, 19.4.2005 20:53:

Olisikohan ideaa laittaa tanssilattian keskelle muutama pieni pöytä tai koroke jonka juureen voisi jättää laukun ja päälle virkistykset? Toisaalta jos näin tehtäisiin, siihen päätyisi ihmisiä nojailemaan ja hengailemaan... *hmph*



En nyt muista kuollaksenikaan mitkä bileet aikoinaan (2001-2002) glooriassa oli ja sinne tanssilattialle oli tehty 2 koroketta jotka oli polviin saakka semmoiset 2mx2m (toi on nyt esimerkki en tiiä tarkkoja mittoja mut et saa käsityksen.) niin porukka tanssi niitten korokkeiden päällä ja niitten alla oli vain tyhjää tilaa jonne laitettiin laukut ja juomat ym ym.. Se toimi ihan hyvin ja porukoiden ei tarviny kokoajan pelkää että ne tallaa jonkun laukun tjsp...
+näytti kivalle kun porukkaa tanssi kahella tasolla.. *hihu*


Mua itseäni ärsyttää kun mulle tullaan lorisemaan kaikki viikon kuulumiset juuri silloin kun mä olen tanssimassa. moi moi bongauksia ym on viel ihan ok mut mua ei vois vähempää kiinostaa sillä hetkellä kun tanssin niin kuulla "heeeei sä oot klubbarin unityf mä tiiän sut jaada jaada jaadi jaa.." tai mua ei juuri silloin kiinosta jonkun xzy:n tekemiset jonkun toisen kanssa.. niistä voidaan puhuu silloin kuin _en_ ole tanssimassa. On kivaa tutustuu otuksiin jne jne mut pliiiiiiis siellä tanssilattian ulkopuolella.

*piis*
Lyylikki

Posts: 2,975

#34 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

extramppa, 19.4.2005 18:39:
Mua taas raivostuttaa sellanen juttu, kun yrität rauhassa tanssia ja fiilistellä dj:tä, niin eiköhän sun taakse tuu joku ääliö hinkkaamaan lantiotaan sun perseeseen tai sit se samainen tyyppi tulee siihen eteen heilumaan (kasvotusten nimenomaan) peittäen näkyvyyden dj:hin ja pilaten fiilistelyn.*dissaa*



Ha haa...toi on onneksi vaan hyvännäkösten mimmien ongelma.

Mutta joo ja se ottaa kanssa päähän, että toiset ei yhtään katso mihin ne on tunkemassa. Musta on ihan OK, että haluaa mennä esim. lavan eteen bilettämään, mutta sinne voi "kulkeutua" ihan rauhassa, ei kyynärpäätaktiikkaa käyttäen. Katsoo hieman, että mistä vapautuu koloja ja mennä niiden mukaan, ei jyrätä muita alleen.
embie

Posts: 531

#35 • • embie Shwoopsie poo
Tohon laukkuongelmaan..itse ainakin koen hirmu hankalaksi laukun kantamisen bileissä ja jätän sen suosiolla jo narikkaan...taskuun otan sitten rahat ja narikkalapun ja usein viel kännykän. Toimii ainakin mulle. Eri asia on sit jos haluaa käydä puuteroimassa tai lisäilemässä kiiltoja yms yms..ei vaik oo taskuja, nii ei se ole kauheen kätevää rampata siellä narikassakaan koko ajan...

Toivottavasti sellanen yleinen "yhteishengen" tunne säilyy aina...se kun katsoo tanssiessaan ympärilleen ja näkee vain hymyileviä suita ja tosissaan nautiskelevia ilmeitä...se on jotakin se... *sydän*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#36 • • Lost-Soul los pallos

embie, 20.4.2005 00:55:
Tohon laukkuongelmaan..itse ainakin koen hirmu hankalaksi laukun kantamisen bileissä ja jätän sen suosiolla jo narikkaan...taskuun otan sitten rahat ja narikkalapun ja usein viel kännykän. Toimii ainakin mulle. Eri asia on sit jos haluaa käydä puuteroimassa tai lisäilemässä kiiltoja yms yms..ei vaik oo taskuja, nii ei se ole kauheen kätevää rampata siellä narikassakaan koko ajan...


Tai sit kannattaa hankkii sellanen laukku, jota voi pitää helposti olalla tanssiessa, eikä sitä maailman pienintä käsilaukkua, johon ei mahdu edes klemmari sisään.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

sapeli

Posts: 11,768

#37 • • sapeli jokukukamikä?

shAderNa, 19.4.2005 21:11:
Mä poltan tupakkaa yleensä tanssilattial, mut sillee oudosti väärinpäin tulipää mua kohti vähän niinku puonyrkissä. Sillee on vaikee osuu kehenkää sil tulipääl.



Se tupakointi aiheuttaa myös hengitysvaikeuksia siellä tanssilattialla, riippumatta siitä mitenpäin sitä kädessään pitää *hmph* Mut täytyy kyl myöntää että kyllähän se sieltä muualtakin siihen tanssilattialle kulkeutuu, ettei sen puoleen. *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Tyeicha

Posts: 5,807

#38 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

embie:
Tohon laukkuongelmaan..itse ainakin koen hirmu hankalaksi laukun kantamisen bileissä ja jätän sen suosiolla jo narikkaan...taskuun otan sitten rahat ja narikkalapun ja usein viel kännykän. Toimii ainakin mulle. Eri asia on sit jos haluaa käydä puuteroimassa tai lisäilemässä kiiltoja yms yms..ei vaik oo taskuja, nii ei se ole kauheen kätevää rampata siellä narikassakaan koko ajan...


siirrä puhelut kaverin kännyyn, sillon sun taskussa on tilaa sille kiillolle. sit jos ei ole taskua, niin tunge se kiilto jonkun tutun taskuun/laukkuun. sit jos ei ole tuttuakaan, niin.. hmm.. vyölaukku?? *vink* *nauru*

--
-Tyeicha-

MaSari

Posts: 1,986

#39 • • MaSari space jammer

Tyeicha, 20.4.2005 07:34:
---
embie:
Tohon laukkuongelmaan..itse ainakin koen hirmu hankalaksi laukun kantamisen bileissä ja jätän sen suosiolla jo narikkaan...taskuun otan sitten rahat ja narikkalapun ja usein viel kännykän. Toimii ainakin mulle. Eri asia on sit jos haluaa käydä puuteroimassa tai lisäilemässä kiiltoja yms yms..ei vaik oo taskuja, nii ei se ole kauheen kätevää rampata siellä narikassakaan koko ajan...
---

siirrä puhelut kaverin kännyyn, sillon sun taskussa on tilaa sille kiillolle. sit jos ei ole taskua, niin tunge se kiilto jonkun tutun taskuun/laukkuun. sit jos ei ole tuttuakaan, niin.. hmm.. vyölaukku?? *vink* *nauru*



Kaiken pienen voi kätevästi sijoittaa rintsikoihin *iihhih* nimim. kokemuksen syvällä rintaäänellä

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jammailija

Posts: 3,224

#40 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Tyeicha, 20.4.2005 07:34:


Sit jos ei ole taskua, niin tunge se kiilto jonkun tutun taskuun/laukkuun.



Joo meil on muistaakseni tää toiminu! Sä heitit mun pöksyihin kaikkee naisellista sälää plus rahas ja teamwork toimii*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...