Tanssilattiaetiketti

122 posts, 7 pages, 36,698 views

Pätkis

Posts: 1,038

#61 • • Edited Pätkis Pikkis

Epailija, 21.4.2005 16:28:
Itseäni ärsyttää mm. se, että sen kerran kun on sattunut onnistumaan jonkinlaisen "oman tilan" haalimisessa ja erehtyy hieman rajoittamaan liikehtimistään, että jokin (oletettavasti) läpikulkumatkalla oleva henkilö (tai porukka) pääsisi ilman ruumiinvammoja ohi, niin tämä henkilö (tai porukka) jääkin tilan sisälle pousailemaan tai jopa tanssimaan. Saatana. Hankkikaa oma lebensrauminne.

Toinen *kivatsulle* ovat nämä sokeasti tyttökorttiin luottavat tyttölaumat, jotka takamuksillaan väkipakolla raivaavat itselleen tilaa tanssilattialla ja jäävät sitten käsilaukut sievässä kasassa paikoilleen nytkymään. Pahimmassa tapauksessa tästä kärsineet eivät mahdu enää edes paikoillaan kääntymään. Lehmät perkele.


hyvä hyvä hyvä veit sukat suustani *aplodit*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Epailija

Posts: 5,636

#62 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah, 21.4.2005 17:03:
Ah, ihanaa, et tää käsite on lähteny leviämään :)



Voin ihan suoraan myöntää, että se on sinun postauksestasi tarttunut. Jatkan sanan levittämistä parhaani mukaan. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Pumis

Posts: 816

#63 • • Pumis Kike / Fab4
Hyvä Hippa :)
Mulla on menny muutamia vaatteita pilalle röökin, ja purukumin takia, samoin sitä saakelin purkkaa on nyt myös auton penkissä *kivatsulle*

Tosin itsekkin tulee kyllä välilä höpistyä liikaa kaikille, ja saatan olla jopa rasittava, mutta jos näin sattuu olemaan niin sanokaa suoraan mulle, se auttaa :)

Käyttäytykää ihmiset ! Ei se voi olla niin vaikeaa ajatella hiukan muitakin.
Jinx

Posts: 2,615

#64 • • Jinx Superfeminine
Asiaa! Nykyään näkee valitettavan paljon tota sikailua tanssi lattialla. No toivotaan että asia korjaantuu

--
Pyllykkä

iriil

Posts: 371

#65 • • iriil
Tuopinja tupakan kanssa heilujat ovat tuttuja. Mutta sitten ovat viellä nämä hyvin humaltuneet fiilistelijät. Onhan se kiva jos musiikkivie muuta ei siinä tarvitse samalla muita turpaan vetään. Itse pari kertaa saanu kyynärpäästä tai muusta ruumiosasta päähän tai kylkeen tai selkään. Usein nämä ihmiset eivät tietenkään osaa myöskään pyytää anteeksi (vihaisia katseita kyllä osataan antaa). *taputapu*
Tiedän kyllä sen miltä tuntuu kunmusiikki vie, mutta pyrin silti katsomaan ettei tanssimalla aiheuta ruuminvammaa muille ihmisille.
leka

Posts: 373

#66 • • leka anteeksi olen eläin

shAderNa, 20.4.2005 22:10:
Kukaa kelaa mitää tanssilattia-etikettii bileis kumminkaa ni ihan sama

Minä ! en mene tupakan ja juomienkanssa floorille! Ja koetan välttää tungosta

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Kaaso

Posts: 66

#67 • • Kaaso Turning music into light since 1999

Pumaboy, 22.4.2005 21:25:
Hyvä Hippa :)
Mulla on menny muutamia vaatteita pilalle röökin, ja purukumin takia, samoin sitä saakelin purkkaa on nyt myös auton penkissä *kivatsulle*
....
Käyttäytykää ihmiset ! Ei se voi olla niin vaikeaa ajatella hiukan muitakin.



Jeps, ylisiisti tunne kun tekokuituinen paita sulaa ihoon kiinni tupakan voimalla..
Itsekkin kyllä poltan, mutta onko niitä röökejä pakko tulla polttamaan siihen tanssilattialle?

--
Everyone is allowed to have some stupid moments
Having too many is what makes you stupid...

koitos

Posts: 96

#68 • • Edited koitos ooOOoo

Jeps, ylisiisti tunne kun tekokuituinen paita sulaa ihoon kiinni tupakan voimalla..



Tuli elävästi mieleen kuva hulluista nostatuksista, jotka huipentuu jonkun kokovartalokiksukarva-asun syttymiseen ilmiliekkeihin. Sairasta ja ei-toivottavaa, mutta varmasti hienon näkösta! *nauru* ...niin et varovasti niiden röökien kaa
Aeryn

Posts: 166

#69 • • Aeryn
Kuten varmaan moni on jo sanonukkin, niin mikään ei oo juuri ärsyttävämpää kuin ne känniset kännikääliöt jotka heti tulevat hinkkaamaan itteään sinuun kiinni jos kerran sattuu sinne päin vilkasemaan. (joskus ei ees tartte vilkasta kyseistä kääliötä päin) *släp* Mutta myös nämä juuri puhutut tyttökorttia käyttävät lehmät jotka valtaavat itselleen tilaa niin paljon ettei sielä itse enää mahdu tanssimaan saavat joskus näkemään punasta... etenkin siinä vaiheessa kun taas kerran niitä kännikääliöitä tulee hinkkaamaan itteään näitä tyttöjä vasten.

Onneks nää ihmiset ei yleensä pitemmän päälle jaksa sielä lattialla heilua ni ne on vaan semmosia väliaikaisia häiriöitä ja jos dj heittää hyvää settiä ni eipä siinä kikseissä paljoo jaksa murehtia muita ihmisiä. *hih*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

skywalker

Posts: 159

#70 • • skywalker mr.miyagi
word*piis*.hyviä pointteja.
tälläisessä aiheessa vaan on helppo jeesustella,että enhän minä ole tehnyt ikinä mitään...no joo ei siitä sit sen enempää.

itse voin kyllä sanoa että olen syyllistynyt tanssilattialla tupakointiin.kaikkien kannalta olis kyllä parempi ku jengi ei polttelis niitä röökejä siellä lattialla,edellä mainituista syistä...

Mutta oma henk.koht. syy tupakointiin se et ei vaan malta lähteä pois sieltä lattialta.hyvä fiilis ku iskee oikein tosissaan päälle ni on suorastaan mahdotonta lähteä kesken kaiken pois tupakoimaan jonnekin muualle.*blush*
kyl on tullu poltettua oma käsi montakin kertaa,juuri tuolla tulipää kämmenen sisään.no,onneks oma käsi eikä kenenkään muun.*piis*

--
you don`t know the power of the dark side

Juhgu

Posts: 7,921

#71 • • Juhgu Virnistelijä

skywalker,
Mutta oma henk.koht. syy tupakointiin se et ei vaan malta lähteä pois sieltä lattialta.hyvä fiilis ku iskee oikein tosissaan päälle ni on suorastaan mahdotonta lähteä kesken kaiken pois tupakoimaan jonnekin muualle.*blush*
kyl on tullu poltettua oma käsi montakin kertaa,juuri tuolla tulipää kämmenen sisään.no,onneks oma käsi eikä kenenkään muun.*piis



Tanssilattialla tupakointi voisi ehkä olla lähes hyväksyttävää jos se menisikin noin että ihmiset varoisivat niiden röökien kanssa. Useimmiten tupakoitsija kuitenkin on niin kännissä tai fiiliksissä ettei jaksa välittää, eräät myös tanssivat palava rööki kädessä, ts heiluttelevat sitä ihan reiluissa kaarissa ympäriinsä. *eiei*

Ja vaikka sitä tupakkaa pitäisi paikallaankin, täydellä tanssilattialla muiden pitää varoa ettei osu siihen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

toma

Posts: 2,009

#72 • • toma Tototoototo
Tanssilattiaetiketti.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Juhgu

Posts: 7,921

#73 • • Juhgu Virnistelijä

MaSari, 20.4.2005 20:45:
---
Kaiken pienen voi kätevästi sijoittaa rintsikoihin *iihhih* nimim. kokemuksen syvällä rintaäänellä



Niin kai, jos on isot. Siis rintsikat. *iihhih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

leka

Posts: 373

#74 • • Edited leka anteeksi olen eläin
Oletteko törmänneet tälläiseen kivaan ilmiöön, että kun olet jossain kivalla korokkeella tai vast. paikalla tanssimassa niin joku (yleensä tukevassa pöhnässä oleva) tulee ja melkeen työntää sinut alas paikaltasi tai tulee tuuppimaan? *kivatsulle*
Niin ja paljon näkee noita perverssejä miehiä, jotka ei osaa kunnioittaa muita tanssijoita (vrt kiimaisiiin hirviin, jotka on btw ihan sekaisin kun näkee viehättävän naaraan). Eli sääliksi käy muiden puolesta.*piis* <- "ei sisällä ironiaa&liiottelua"

edit typo

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

embie

Posts: 531

#75 • • embie Shwoopsie poo

leka, 14.5.2005 17:22:
Oletteko törmänneet tälläiseen kivaan ilmiöön, että kun olet jossain kivalla korokkeella tai vast. paikalle tanssimassa niin joku (yleensä tukevassa pöhnässä oleva) tulee ja melkeen työntää sinut alas paikaltasi tai tulee tuuppimaan? *kivatsulle*



KYLLÄ!
Kävipä hesarilla kerran tässä ei kauaakaan sitten ku tanssin poikaystäväni kanssa siinä korokkeella ja sit takaa ryysii kaks muijaa hirveessä tuiskeessa ja käy kiinni seuralaiseni takapuoleen jne...katsoin sitten itse parhaaksi laskeutua korkeuksista, sillä alkoi pelottaa et ne tuuppaa mut alas sieltä. Ei sit kestäny ku hetki nii toinen niistä mimmeistä tuli suorin vartaloin sieltä alas lasinsirujen päälle..loppujen lopuks oli käsi ja naama auki ja lattia veressä...jotenki ei ollenkaa käyny sääliksi *muhaha*
essick

Posts: 117

#76 • • essick

Fanatic, 19.4.2005 18:33:
---
Hyttynen, 19.4.2005 17:34:
Tekisivät jo vaan sen päätöksen et tupakointi loppus ravintoloissa..huoh joo*nukkuu*

---




ei todellakaan pois kokonaan*eiei* tupakkakoppi semmonen 2 metrii kertaa metri koppi missä sais tuprutella*nauru* no järkevintähän olis pitää tupakointi ravintoloissa koska suuri osa asiakkaista jäis kotiin juomaan ne jotka polttaa tuskin ulos aina voi röökille lähtee*hih*
ja se on helppo sanoa jos ei itse polta*joo**vink*



no todellakin pois. tai sit just joku koppi.

minkä takia me, jotka ollaan valittu fiksumpi savuttomampi linja, joudutaan kärsii siitä, että toiset polttaa. mua ainakin vituttaa suunnattomasti se, että aamulla on darra olo, vaikkei ois juonut mitään (sama koskee ravintolatyöntekijöitä, kokemusta on) päätä särkee ja vaatteet haisee kuvottavalle.
ja enpä usko, että jengi jäis sankoin joukoin himaan vaan sen takia, ettei saa polttaa. musta se olis vaan yks hyvä lisäsyy lopettaa polttaminen.
Sjel

Posts: 371

#77 • • Edited Sjel Apprentice.
toiset rentoutuu nikotiinin avulla, toiset liuottimien ja toiset sitten kelaa, et piri toimii..

periaatteessa on turhaa täällä avautua imo, tuskinpa nää teiniprinsessat/testoilijat edes lukee klubbaria saati ottaa mitään tosissaan.

--
Will work for bandwith. :)

Kolera

Posts: 4,256

#78 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Sjel, 16.5.2005 06:13:
periaatteessa on turhaa täällä avautua imo, tuskinpa nää teiniprinsessat/testoilijat edes lukee klubbaria saati ottaa mitään tosissaan.


Yleinen avautuminen on itsessään jo niin kivaa touhua et ei siitä turhaa saa millään *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#79 • • fanatic Guest

essick, 15.5.2005 21:00:
---
Fanatic, 19.4.2005 18:33:
---
Hyttynen, 19.4.2005 17:34:
Tekisivät jo vaan sen päätöksen et tupakointi loppus ravintoloissa..huoh joo*nukkuu*

---




ei todellakaan pois kokonaan*eiei* tupakkakoppi semmonen 2 metrii kertaa metri koppi missä sais tuprutella*nauru* no järkevintähän olis pitää tupakointi ravintoloissa koska suuri osa asiakkaista jäis kotiin juomaan ne jotka polttaa tuskin ulos aina voi röökille lähtee*hih*
ja se on helppo sanoa jos ei itse polta*joo**vink*

---


no todellakin pois. tai sit just joku koppi.

minkä takia me, jotka ollaan valittu fiksumpi savuttomampi linja, joudutaan kärsii siitä, että toiset polttaa. mua ainakin vituttaa suunnattomasti se, että aamulla on darra olo, vaikkei ois juonut mitään (sama koskee ravintolatyöntekijöitä, kokemusta on) päätä särkee ja vaatteet haisee kuvottavalle.
ja enpä usko, että jengi jäis sankoin joukoin himaan vaan sen takia, ettei saa polttaa. musta se olis vaan yks hyvä lisäsyy lopettaa polttaminen.




oikeessa olet. Luin just et olikos se Irlannissa ku tupakointikielto tuli niin monta pubia on jouduttu sulkemaan ja myynti on laskenut huomattavasti, että asiakkaita menetetään paljon ainaki aluksi. Kyllähän vuoden parin päästä varmaan tasaantuis melkein normaaliin tasoon.
Avatar
#80 • • Pirpeli Guest
Jos se yks mimmi ois eilen tullu sen röökinsä kanssa viel vähä lähemmäs Rosiksessa tanssilattialla, mä en ois vastannu tekosistani.