1. Juu tule vaan jutteleen ummet ja lammet just tanssilattialla(siellähän kuuleekin niin hyvin)
-klubeista löytyy myös se jutska puoli
2. Ilman muuta minua kiinnostaa se viimeisin känykkä malli tai siihen tullut hauska/ikävä t-viesti
-ajatus että kännykän vois ehkä jättää narikkaan tuntuu nykyään olevan mahdoton(tietysti jos odottaa jotain tärkeää puhelua....toisaalta clubeillahan on oiva kuuluvuus*justjoo*
3. Älä missään nimessä pyydä anteeksi jos olet tönnäissyt jotakuta....eihän se sinun vika ollut.
-vahinkojahan sattuu, mutta sana anteeksi/sorry tuskin maksaa mitään?
4. Tuopin ja röökin kanssa heiluminen lattialla on....joo tästähän voi keskustella maaailman tappiin asti.....
5. Häröily ja hauskuttelu on taito/ajoitus laji ja tässä olen huomannut sekä loistavia, niin nuoria/seniori klubbaajia typpejä (no names) mutt joillakin se hyväntahtoinen juttu menee silkan häiriköinnin puollelle*piis*
6. Jätetään ne "onx tietoo" kyselyt meitsin kohdalla ainakin pois...tottakait omistan koko illan asian hoitamiseen....
7. Liittyen edelliseen....seuraava jo clubijärkkäreitäkin ja mahdollisuuksia järjestää klubeja ja tapahtumia haittaavaa ylenpalttinen vedän itseni niin "plekseihin keinolla millä hyvänsä" tyylinen
juhliminen on nykyisin valtaamassa bileitä kuin bileitä....sillälailla*aplodit*
8. Sen lasin/mukin voi kyllä jossain vaiheessa laittaa muuaallekkin kuin just siihen lavan/korokkeen viereen...paikat joihin juomat laskee turvallisesti ovat kyllä rajalliset....valitettavasti ja blokkarin työsarka mahdoton...mutta itsekkin voit vaikuttaa lasisirpaleiden märään tanssilattialla...
9. Ja ne purkan suurkuluttajat tekis mieli lähettää pesulalasku jollekin...jos saat sen purkan paperista suuhun saat sen myös paperiin...ei pitkin istuimia ja lattioita*igor*
10. ei nyt sen tähdellisempää kuin että vaikkakin tämä alkoi jo vaikuttaan vanhan clubittajan saarnalta/valitukselta...olen edelleen 15 vuoden TANSSIMISEN clubeilla jälkeen iloinen havaitessa miten kivoihin ja ihaniin persoonoihin olen tutustunut*jiihaa* ja toivonmukaan voisin jatkaa seuraavat 15 vuotta ihanan kone/tanssimusiikin ja tanssimmisen parissa jota niin :ni pohjasta RAKASTAN.....