RMJ: Coalition A La Klubitus *VARMISTETTU*

192 posts, 10 pages, 57,988 views

Twist

#81 • • Twist Team Kemuttajat
Tää on loistava idea... Mukana ollaan ... kivaa *plur*
JS

#82 • • JS
Jos sattuu käymään niin kivasti, että RMJ:hin olen tulossa, niin ilman muuta olen mukana.*jiihaa*
Philly

#83 • • Philly AIM HIGH!
loisto idea... jos juhannus tulee raumalla vietettyä niin mielelläni olisin tässä coalitionissa mukana...
wammi

#84 • • wammi

ToNiZe, 20.4.2005 15:29:
---
wammi, 20.4.2005 15:04:
jauuuh - täähän kuullostaa hyvältä!!*joo*

---

Juuuh*kivatsulle* Ja tulee näyttämään paljon paremmalta*iloinen*

Oho....*hymy*<----Toi piti tulla! Mun moka*vink*

kylläh, epäilemättä. sinnepä siis - kööri kasaan!*jiihaa*
Timce

#85 • • Timce
Ihan kiva idea. Tosin 24h-naapurivahti on paikallaan, tai soittovehkeet lähtee ja nopeesti.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

onni3mk

#86 • • onni3mk Onni on.
Mä mukaan!

Mä olin jo miettiny etten sittenkään lähe RMJ:hin, kun kukaan tuttu ei lähe, mut jo tää toteutuu, niin mä olen paikalla. Tai siis, jos raha-asiat järjestyy ja kyllä ne luultavasti tohon menessä järjestyy.

--
Onni on.

Turbulenc

#87 • • Turbulenc BErmuDA
idea on ainakin aika*super*!!! Jos tää homma tulee onnistumaan,niin mä on messis *joo*

--
El Turbu aka Lerbu aka el Bambu

-Jenska-

#88 • • -Jenska-
Messis ollaan.Mut onko joku miettiny sitä et mitä ne järkkärit siihen sanoo? KOSKA meille ainakin viime vuonna tuli törkeet valitukset kun oli vähän enemmän musiikki touhuja mukana ja järkkärit oli sitä mieltä et voitais pitää niitä omia bileitä festarialueen ulkopuolella. Mut mut..senhän periaattees näkee sitten. eikö?
Sami de Sousa

#89 • • Edited Sami de Sousa [Diggin Deep, Vibes]

Chatte, 20.4.2005 16:33:
---
Takyon, 20.4.2005 16:20:
Itseasiassa aika hyvä pointti tuo että miksi järjestää tällaista jossain maksullisessa paikassa kun varmasti olisi festareita joiden leirintäalueelle olisi lähes vapaa pääsy tjsp. Itseäni ei sinänsä kiinnosta itse rmj sitten pätkääkään joten en taida maksaa 70e pienestä klubbarimiitistä :/

---

Liekö tämä jo aikaisemminkin sanottu, mutta tässähän kai lähinnä on tarkoitus, että ne klubbarilaiset, jotka muutenkin olisivat Raumalle menossa, voisivat hengailla festareilla yhdessä niin tahtoessaan. Mielestäni varsin mukava idea. *hymy* Ei kai nyt kukaan Raumalle pelkästään klubbarilaisten takia lähde. Kyllähän noita klubbarilaisia näkee muutenkin bileissä kuin bileissä roppakaupalla, varsinkin pääkaupunkiseudulla.

Niin ja yleensä niillä festareilla tulee vietettyä jonkun verran aikaa myös siellä leirintäalueella, niin mikäs sen parempi, jos siellä porukat pyörittää levyjä.

Nyt näyttäis siltä, että myös täältäpäin lähdetään porukalla Raumalle jussia viettämään, niin pitääkin sitten ottaa levyjä mukaan, mikäli soittoaikoja ei ole vielä buukattu täyteen *hih*
Timce

#90 • • Edited Timce
Ja sitten vaan yhteyksiä järjestävään tahoon, notta saako sinne mahdollisesti viedä omia laitteita ja kuinka paljon. *piis*

edit2: Mä olen myös valmis nolaamaan itseni, mitä tulee levyjen soitteluun. Ja ehkä jonkin sortin majoituskin löytyy, jos tarvetta on.

--

-Jake the Muss

Funktion

#91 • • Edited Funktion over 9000

Timce, 27.4.2005 21:30:
Ja sitten vaan yhteyksiä järjestävään tahoon, notta saako sinne mahdollisesti viedä omia laitteita ja kuinka paljon. *piis*

edit2: Mä olen myös valmis nolaamaan itseni, mitä tulee levyjen soitteluun. Ja ehkä jonkin sortin majoituskin löytyy, jos tarvetta on.

Saa viedä levarit ja mikserin.. Tarkistin asian.. Volumesta täytyy sopia naapureitten kans, eli LUUKUTUSTA!!! *lmao*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Timce

#92 • • Timce

Funktion,

Saa viedä levarit ja mikserin.. Tarkistin asian.. Volumesta täytyy sopia naapureitten kans, eli LUUKUTUSTA!!! *lmao*

Katos..Siellähän on asiat hoidossa :) Nyt vaan venttaillaan.

--

-Jake the Muss

peepe

#93 • • peepe

Funktion, 27.4.2005 21:38:

No niin! Ei muuta ku kunnon klubitus-jussi pystyyn! Jos ostaiski lipun vaan leirintäalueelle :DD
Miksan

#94 • • Miksan
Täältäpäi ollaa lähössä kans muutaman kaverin kanssa sinne päin joko asuntoautolla tai isommalla pakulla, eli tavaraa ainaki mahtuis kyytii ja ihmisiäkin varmaan jos tarve on.
#95 • • MiSSy* Guest
Vaikuttais kieltämättä houkuttelevalta...*juonittel*
onni3mk

#96 • • onni3mk Onni on.
Onko se leirintäalue niinkun erikseen siitä festari alueesta? Mä olin ymmärtäny jotenkin et ne on samaa aluetta kaikki *ding*

Juuri muistin, että mulla ei olekkaan telttaa, kun edellinen oli märkänä pakattu ja talven aikana homehtunut, joten jos jonkun teltan nurkkaan mahtuisi yksi ylimääräinen *hih*

Vieläkään en ole ihan varma tulostani paikalle, kun nuo raha-asiat tuntuvat vain menevän huonompaan suuntaan, mutta kahtellaan tarkemmin lähempänä ajankohtaa.

--
Onni on.

Displacer

#97 • • Displacer

onni3mk, 28.4.2005 14:13:
Onko se leirintäalue niinkun erikseen siitä festari alueesta? Mä olin ymmärtäny jotenkin et ne on samaa aluetta kaikki *ding*

Siel on monta eri aluetta. ainakin yks näistä on ihan siinä vieressä ja osa sitten kauempana.
Samu81

#98 • • Samu81 kokolihaa

Juki54, 21.4.2005 17:53:
---
Funktion, 21.4.2005 15:39:
---
Dj Jules

Paras paikka varmaan "leirille" on jalkapallo kautta hiekkakenttä.

Täytyy vaan toivoa että ei hirveesti tule vettä alas taivaalta*hmph*

---

Tällä hetkellä näyttää siltä että leiri kyhätään metsän/parkkialueen reunamaastoon tai ihan metsään.. Itte en muista kyseisien paikkojen sijaintia kovinkaan tarkasti mutta muut mukana olevat ihmiset on sitä mieltä että se on paras.. *iloinen*

---

Jep, hiekkakentän reunalla lienee paras paikka leirille. Siinä ei tosin ole monellekaan autolle tilaa, ja kaikkien jotka kyseiseen paikkaan kärrynsä haluavat, tulisi saapua paikalle jokseenkin samoihin aikoihin.

Meinaatko sitä pääleirintäalueen isoa hiekkakenttää, joka oli viime vuonna parkkialueena?

Eikös juuri sen ja nurmikkoalueen raja ole pahin mahdollinen paikka, ihan mistä vain näkökulmasta?
Jos on kuivaa -> pölyää huolella. Jos tuulee, siihen tuulee huolella. Jengiä kävelee sairaasti ohi sinne liikenneympyrälle -> suurempi riski lähtee kamaa mukaan plus pölyää kahta kauheammin.
Mä olisin kuvitellut, tosin vain kolmen vuoden kokemuksella, että paljon parempi paikka olisi ollut sen samaisen nurmikentän jokin aivan toinen kulmaus, vaikkapa sen pienen puurajan, joka erottaa ne kaksi suihkuja vastapäätä olevaa nurmikenttää toisistaan.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Juuls

#99 • • Juuls Housee, Progee, Kiksuu
hmm. Hyvä vaihtoehto on jalkapallokentän ja pienemmän hiekkakentän läheisyydessä. siinä on suojaisaa metsän reunassa. Suojaisa paikka ei tuule. Hyvä plussa bilelavat aika lähellä... "leiri" olisi helppo kaikkien löytää.
Tosin miinus on että autoja ei sinne ajeta joten..

--
&quot;Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.&quot;

(Albert Einstein).

-Jenska-

#100 • • -Jenska-
Toisaalta jos ihmiset,minä mukaan lukien,ei olis niin rahapulassaan ni menisin kyllä paljon mielummin siihen poroholman leirintäalueelle.Mut sepäs sietty maksaa erikseen... Mulla on menossa taas pari kaveria tekemään rmj:tä ja niinkuin viime vuonnakin me saatiin sähköt festari alueelta(ihan luvalla) kun parkkeerattiin,tosin,, poroholmaan siihen mecano beachin taakse...Mut tosiaa oon tässä pohdiskellu koko juhannusta et mitä ja minne yms..Ja sen on kakka juttu kun sinne poroholmaan ei sitte voi rahdata edes kavereita leiriin ellei niillä oo sitä ranneketta erikseen.Ihan anaalista! =)