RMJ: Coalition A La Klubitus *VARMISTETTU*

192 posts, 10 pages, 57,880 views

hrdkvr

#61 • • hrdkvr KURGO

aioni, 20.4.2005 13:09:
---
hardikaveri, 20.4.2005 12:26:
öö tyhmä kysymys...

miksi tällaisia pitää järjestää maksullisella alueella..
olis ainaski 10000x parempi idis järkää klubitus collabs opendeck @ juhannus jossain maksuttomassa paikassa..

tietty paikan löytämisessä vois olla hankaluutta... mut esim joku muu leirintäalue jusina?? johon 3 pv lippu ei ole 60 egee

---

Pointtina ei tässä niinkään erillisen tapahtuman järjestäminen, vaan enemmänkin saada yhteen kasaan samanhenkiset ihmiset, jotka on joka tapauksessa tulossa RMJ:hin. *joo*

..niin ja näin jättää menemättä itse tapahtumaan *iloinen*...

ok olis kiva jos joku järkkäis taas piknik tapahtumia niinkun aikoinaan alppipuistossa.. stealthporukalla on vissiin joku viritys meneillään, mutta paikka on vähä auki kun tulee huvilupa vissiin kysymykseen

--
-keep it hard-

Tonppa

#63 • • Tonppa

JussiS, 20.4.2005 12:21:
Kai tänne vois sit päiväkännit tulla dokaamaan. Levyjen soiton taidan kyllä jättää muille :)

Juu sama mulla*känni*
Tonppa

#64 • • Tonppa

OCS, 20.4.2005 12:41:
Tälläistä mä olen odotellut! Olisi kiva soitella tuolla :) Count me in!

Mukaan vaan....Mitä enemmän porukkaa sitä parempi fiilis*jiihaa*
wammi

#65 • • wammi
jauuuh - täähän kuullostaa hyvältä!!*joo*
Tonppa

#66 • • Edited Tonppa

wammi, 20.4.2005 15:04:
jauuuh - täähän kuullostaa hyvältä!!*joo*

Juuuh*kivatsulle* Ja tulee näyttämään paljon paremmalta*iloinen*

Oho....*hymy*<----Toi piti tulla! Mun moka*vink*
Funktion

#67 • • Funktion over 9000
Everybody messiin vaan! *hih* Kun tässä nyt järjestellään asiaa sille mallille että se varmasti toteutuu, otetaan sitten "ilmoittautumisia" vastaan että osataan laskea paljonko pitää heti vallata alaa sieltä pelimestoilta! Kaikki jotka haluaa soittaa, levyt vaan messiin, kyllä kolmessa päivässä/yössä on aikaa kaikille soitella! *nauru*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Takyon

#68 • • Takyon Möwkö
Itseasiassa aika hyvä pointti tuo että miksi järjestää tällaista jossain maksullisessa paikassa kun varmasti olisi festareita joiden leirintäalueelle olisi lähes vapaa pääsy tjsp. Itseäni ei sinänsä kiinnosta itse rmj sitten pätkääkään joten en taida maksaa 70e pienestä klubbarimiitistä :/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Chatte

#69 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kuulostaa varsin mukavalta idealta kasata RMJ:n klubbarilaiset hengailemaan yhdessä! Todennäköisesti ollaan Raumalle tulossa, joten mukana!

Soittokamoja miulla ei ole, valoja kyllä on... tosin yöttömään yöhön tuskin UV:ta ja stroboja tarvitaan. *nauru* Roudaan sinne siis vain itseni.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Chatte

#70 • • Chatte Team Teknolipat :)

Takyon, 20.4.2005 16:20:
Itseasiassa aika hyvä pointti tuo että miksi järjestää tällaista jossain maksullisessa paikassa kun varmasti olisi festareita joiden leirintäalueelle olisi lähes vapaa pääsy tjsp. Itseäni ei sinänsä kiinnosta itse rmj sitten pätkääkään joten en taida maksaa 70e pienestä klubbarimiitistä :/

Liekö tämä jo aikaisemminkin sanottu, mutta tässähän kai lähinnä on tarkoitus, että ne klubbarilaiset, jotka muutenkin olisivat Raumalle menossa, voisivat hengailla festareilla yhdessä niin tahtoessaan. Mielestäni varsin mukava idea. *hymy* Ei kai nyt kukaan Raumalle pelkästään klubbarilaisten takia lähde. Kyllähän noita klubbarilaisia näkee muutenkin bileissä kuin bileissä roppakaupalla, varsinkin pääkaupunkiseudulla.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Funktion

#71 • • Funktion over 9000

Chatte, 20.4.2005 16:33:
---
Takyon, 20.4.2005 16:20:

---

Liekö tämä jo aikaisemminkin sanottu, mutta tässähän kai lähinnä on tarkoitus, että ne klubbarilaiset, jotka muutenkin olisivat Raumalle menossa, voisivat hengailla festareilla yhdessä niin tahtoessaan. Mielestäni varsin mukava idea. *hymy* Ei kai nyt kukaan Raumalle pelkästään klubbarilaisten takia lähde. Kyllähän noita klubbarilaisia näkee muutenkin bileissä kuin bileissä roppakaupalla, varsinkin pääkaupunkiseudulla.

Word! *piis*

Tämä tässä juuri oli pointtina että ihmiset jotka muutenkin on menossa/tulossa RMJ:hin voi kokoontua tonne samaan leiriin ja että siellä leirissä on soittovehkeet jos ei halua kattella es.mes. Scooteria.. *nauru*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

#72 • • Funktion over 9000

hardikaveri,

..niin ja näin jättää menemättä itse tapahtumaan *iloinen*...

Eihän tuo ole pointti ollenkaan.. Mecano Beachilla on hyvä kattaus, samoin Dance Factoryssa joten kyllähän siellä tulee aikaansa vietettyä, mutta jos ei jaksa koko aikaa siellä olla, niin on muitakin ihmisiä ynnä musiikkia.. *piis*

--

Takyon

#73 • • Takyon Möwkö
Niino siis mä itseasiassa suunnittelin tulevani tuonne ihan pelkästään tämän miitin takia mutta joutuu jättämään väliin :/ Toisenkerran sitten..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Funktion

#74 • • Funktion over 9000
Yritettyäni itse löytää jostain sopivat kaiuttimet (ja epäonnistuttuani siinä *iihhih*) on pakko pistää tänne josko joku omistaisi/tietäisi jonkun joka omistaa kyseiseen mestaan sopivat kaiuttimet, joita haluais tuonne tuoda/antaa tuonne vietäväksi.. Ei tarvi olla sellaiset että ei lähimaillakaan kukaan pysty nukkumaan, mutta kuitenkin sellaiset että niistä saa ääntä riittävästi irti, olisin erittäin iloinen jos pistäis privaa meikäläiselle niin sumplii tarkemmin..

--

Air

#75 • • Air
tää ois aika kova juttu
Juuls

#77 • • Juuls Housee, Progee, Kiksuu
Mukana ollaan*jiihaa*

Ja kyllä sitä varmaan pitää vähän plätyjä sitten mukaan ottaa*iloinen*

Paras paikka varmaan "leirille" on jalkapallo kautta hiekkakenttä.

Täytyy vaan toivoa että ei hirveesti tule vettä alas taivaalta*hmph*

--
&quot;Mielikuvitus on tärkeämpää kuin tieto.&quot;

(Albert Einstein).

Funktion

#78 • • Funktion over 9000

Dj Jules

Tällä hetkellä näyttää siltä että leiri kyhätään metsän/parkkialueen reunamaastoon tai ihan metsään.. Itte en muista kyseisien paikkojen sijaintia kovinkaan tarkasti mutta muut mukana olevat ihmiset on sitä mieltä että se on paras.. *iloinen*

--

Jahas

#79 • • Jahas

Funktion, 21.4.2005 15:39:
---
Dj Jules

---

Tällä hetkellä näyttää siltä että leiri kyhätään metsän/parkkialueen reunamaastoon tai ihan metsään.. Itte en muista kyseisien paikkojen sijaintia kovinkaan tarkasti mutta muut mukana olevat ihmiset on sitä mieltä että se on paras.. *iloinen*

Jep, hiekkakentän reunalla lienee paras paikka leirille. Siinä ei tosin ole monellekaan autolle tilaa, ja kaikkien jotka kyseiseen paikkaan kärrynsä haluavat, tulisi saapua paikalle jokseenkin samoihin aikoihin.
Funktion

#80 • • Funktion over 9000

Juki54, 21.4.2005 17:53:
---
Funktion, 21.4.2005 15:39:
---
Dj Jules

---

---

Jep, hiekkakentän reunalla lienee paras paikka leirille. Siinä ei tosin ole monellekaan autolle tilaa, ja kaikkien jotka kyseiseen paikkaan kärrynsä haluavat, tulisi saapua paikalle jokseenkin samoihin aikoihin.

Tuus Juki tonne ryhmäviesteilyyn neuvotteleen asiasta tarkemmin ja kertoon oma visios... *hymy*

--