RMJ: Coalition A La Klubitus *VARMISTETTU*

192 posts, 10 pages, 57,865 views

peepe

#101 • • peepe
nyt se on sitten päätetty, RAUMALLE jussiksi. Vähän pelottaa kyl et miten jaksaa tollasta hevii festarieloo sen neljä päivää... :D
Timce

#102 • • Edited Timce
Sorted...

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

iLJA

#103 • • iLJA
Mukana ollaan! *jiihaa* *iloinen* *joo*

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

tratra

#104 • • tratra
Eli kumpaan leirintään ootte menossa (otan/kappelisami)? Ite töissä rmj:s mut, jos ootte "pääleirintä" alueella, ni pakko tulla tarkastaa meno! *jiihaa*
RhonaN

#105 • • Edited RhonaN Lapa
Suurella todennäkösyydellä mukana menossa =) iha kiva tavata ihmisiä *jiihaa* , kun ei "omat" kaverit niin viihdy konemusan parissa =/

--
Pitää tanssii lujempaa et saadaa muut kiinni!

Funktion

#106 • • Edited Funktion over 9000
Tällä hetkellä näyttää siltä että homma toteutuu 99.9% varmuudella, se yks 0.1% pidätetään sen takia että jos nyt joku hirmuinen tsunami vaikka tappaa meidät kaikki! *hih*
Eli: Mun käsittääkseni se on se otan kenttä se alue mihin leiri pystytetään, metsään/sen reunaan!
Korjaatkoon joku mikäli olen väärässä. Kun kaikki on päätetty 100% varmuudella kuntoon, tulee tänne hieno hieno varmistus viesti ja gallup vaihtoehdoilla tulen/en tule, jonka avulla pystytään vähän laskemaan minkä verran ihmisiä tulee!

STAY TUNED Informaatiota seuraa, ja kaikki tulee eikös jeh?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

DiscoStu

#107 • • DiscoStu Team Jorma
raumalle ollaan tulossa :)

--
Yes sir! Yes sir! Yes sir! Yes sir!

Funktion

#108 • • Edited Funktion over 9000
RMJ: COALITION A LA KLUBITUS TAPAHTUU

Eli, Juhannuksena Raumalle suuntaavilla klubituslaisilla on nyt varmistetusti siis mahdollisuus leiriytyä muiden samanhenkisten ihmisten, tuttujen ja uusien tuttavuuksien, kanssa yhteen leiriin jossa tarjolla hyvää henkeä, musiikkia sekä tietenkin reilusti ilonpitoa! (*känni*)

Tapahtumapaikka on siis Otan kenttä, jonka reunassa alkavaan metsään ja sen reunaan leiri sijoitetaan! Paikalle on varmasti helppo löytää kiertelemällä Otan kenttää ja seuraamalla ääntä! *vink*

Leiri pystytetään torstai aamuna kukonlaulun aikaan ja tilaa yritetään varata mahdollisimman monelle klubbaajalle!

Johtuen pienistä kuluista joita leirin aikaansaaminen vaatii on paikanpäällä mahdollista laittaa säästöpossuun nimellinen "pääsymaksu", tarkoittaen siis juurikin noin kahta euroa.. Tällä ei haeta voittoa vaan yritämme saada takaisin aggregaatin, PA:n, aggregaatin bensojen yms. sekalaisten hankintojen aiheuttamia kuluja. Kyseinen "maksu" on myös mahdollista suorittaa etukäteen tilille: 800029-15501604 ja viestikenttään selventävä viesti "juhannuksesta + kolehtimaksu" tai jotain muuta selventävää..

Omat grillit ja muut vastaavat ovat tietysti tervetulleita, jopa suositeltavia ottaa mukaan, ja mikäli harrastat levyjen soittoa kannattaa ottaa levylaukku mukaan! Tietystikään aivan totaalisen perskännissä olevia ihmisiä ei päästetä soittimien taakse, koska kaikki varmasti tietävät kyseisen laisten laitteistojen hinnan, ja niiden vahingoittumisesta aiheutuvan mielipahan määrän.

Kuitenkin tärkein asia mitä ottaa mukaan on hyvä mieli, iloinen asenne, avointa mieltä ja nauttimiskykyä Suomen Juhannuksesta!

Kaikki mukaan, tehdään tällä "historiaa"!

Ystävällisin terveisin: RMJ: Coalition A La Klubitus järjestäjät

P.S Muistakaa äänestää mikäli olette tulossa niin saadaan vähän käsitystä kuinka paljon ihmisiä on tulossa, kiitos.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

kinderi

#109 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Mahtuuko uusi tulokas sakkiin sekavaan?
En tunne ketään enkä tiedä mitään *blush*
Ja ikäväkseni joudun lähtemään RMJ:n katsastamaan porukalla jossa ei ole konemusan ystäviä.
Hienoa.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

UzU

#110 • • UzU [33100]

kindertin, 18.6.2005 15:49:
Mahtuuko uusi tulokas sakkiin sekavaan?
En tunne ketään enkä tiedä mitään *blush*
Ja ikäväkseni joudun lähtemään RMJ:n katsastamaan porukalla jossa ei ole konemusan ystäviä.
Hienoa.

Tervetuloa.
Cress

#111 • • Edited Cress
heiii *heiii* täähä kuulostaa piru hywältä *pahis* *jiihaa*
Rocca

#112 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Voi paska...ja mä katon vasta nytten tätä *nyyh* meinaan olis voinu olla semmonen et jussina olis rauma kutsunu..mutta eipä kai sitten enää kerkee suunittelee mitään *uuh*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Hupsu

#113 • • Hupsu
Tänne tänne.

--
Päivän mietelause?

Mike Kila

#114 • • Mike Kila
Kaipa täällä vois tulla käymään. Onk cd-soittimii ku ei oikee vinyyleit jaksas roudata *nauru*?
OCS

#115 • • OCS

Mike Kila, 18.6.2005 17:18:
Kaipa täällä vois tulla käymään. Onk cd-soittimii ku ei oikee vinyyleit jaksas roudata *nauru*?

1 pinohiiren satanen löytyy, että sillä pitää pärjätä :) Sitten peukut pystyyn, että ilmat suosii!
Lauruska

#116 • • Lauruska nihkee
Tänne tänne tänne! Tosin en oo kyllä yöpymään sinne tulossa mutta muuten ollaa hengessä mukana *iloinen**pihkassa*
Ninka

#117 • • Ninka
näin tän vasta nyt mutta MAHTAVAA *jiihaa* oon sinne tulossa ja kaverit on kaikkee muuta ku kone musan ystäviä. Ihan mahtis juttu tää vielä ku löytäsin tonne kyseiseen paikkaan sit ni olisin *plur*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Elias

#118 • • Elias Elias
Tänne ollaan tulossa *hymy*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Sundust

#119 • • Sundust Behind The Sun
Ou jee... paikalle tullaan..no ainakin lippu on hankittu *nauru* ja tietty konemusan takia *plur* toivotaan että konemusan ystäviä saapuu paikalle..eikä mulla oo hirveesti kavereita jotka kyseisestä musiikista tykkää....*heiii*

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Funktion

#120 • • Funktion over 9000
Hienoa että tulee ihmisiä! Eiköhän tässä saada aikaan jonkun sortin bileet... *vink*

--