Tällä hetkellä näyttää siltä että homma toteutuu 99.9% varmuudella, se yks 0.1% pidätetään sen takia että jos nyt joku hirmuinen tsunami vaikka tappaa meidät kaikki!
Eli: Mun käsittääkseni se on se otan kenttä se alue mihin leiri pystytetään, metsään/sen reunaan!
Korjaatkoon joku mikäli olen väärässä. Kun kaikki on päätetty 100% varmuudella kuntoon, tulee tänne hieno hieno varmistus viesti ja gallup vaihtoehdoilla tulen/en tule, jonka avulla pystytään vähän laskemaan minkä verran ihmisiä tulee!
STAY TUNED Informaatiota seuraa, ja kaikki tulee eikös jeh?
Eli, Juhannuksena Raumalle suuntaavilla klubituslaisilla on nyt varmistetusti siis mahdollisuus leiriytyä muiden samanhenkisten ihmisten, tuttujen ja uusien tuttavuuksien, kanssa yhteen leiriin jossa tarjolla hyvää henkeä, musiikkia sekä tietenkin reilusti ilonpitoa! ()
Tapahtumapaikka on siis Otan kenttä, jonka reunassa alkavaan metsään ja sen reunaan leiri sijoitetaan! Paikalle on varmasti helppo löytää kiertelemällä Otan kenttää ja seuraamalla ääntä!
Leiri pystytetään torstai aamuna kukonlaulun aikaan ja tilaa yritetään varata mahdollisimman monelle klubbaajalle!
Johtuen pienistä kuluista joita leirin aikaansaaminen vaatii on paikanpäällä mahdollista laittaa säästöpossuun nimellinen "pääsymaksu", tarkoittaen siis juurikin noin kahta euroa.. Tällä ei haeta voittoa vaan yritämme saada takaisin aggregaatin, PA:n, aggregaatin bensojen yms. sekalaisten hankintojen aiheuttamia kuluja. Kyseinen "maksu" on myös mahdollista suorittaa etukäteen tilille: 800029-15501604 ja viestikenttään selventävä viesti "juhannuksesta + kolehtimaksu" tai jotain muuta selventävää..
Omat grillit ja muut vastaavat ovat tietysti tervetulleita, jopa suositeltavia ottaa mukaan, ja mikäli harrastat levyjen soittoa kannattaa ottaa levylaukku mukaan! Tietystikään aivan totaalisen perskännissä olevia ihmisiä ei päästetä soittimien taakse, koska kaikki varmasti tietävät kyseisen laisten laitteistojen hinnan, ja niiden vahingoittumisesta aiheutuvan mielipahan määrän.
Kuitenkin tärkein asia mitä ottaa mukaan on hyvä mieli, iloinen asenne, avointa mieltä ja nauttimiskykyä Suomen Juhannuksesta!
Kaikki mukaan, tehdään tällä "historiaa"!
Ystävällisin terveisin: RMJ: Coalition A La Klubitus järjestäjät
P.S Muistakaa äänestää mikäli olette tulossa niin saadaan vähän käsitystä kuinka paljon ihmisiä on tulossa, kiitos.
Mahtuuko uusi tulokas sakkiin sekavaan?
En tunne ketään enkä tiedä mitään
Ja ikäväkseni joudun lähtemään RMJ:n katsastamaan porukalla jossa ei ole konemusan ystäviä.
Hienoa.
kindertin, 18.6.2005 15:49:
Mahtuuko uusi tulokas sakkiin sekavaan?
En tunne ketään enkä tiedä mitään
Ja ikäväkseni joudun lähtemään RMJ:n katsastamaan porukalla jossa ei ole konemusan ystäviä.
Hienoa.
Voi paska...ja mä katon vasta nytten tätä meinaan olis voinu olla semmonen et jussina olis rauma kutsunu..mutta eipä kai sitten enää kerkee suunittelee mitään
näin tän vasta nyt mutta MAHTAVAA oon sinne tulossa ja kaverit on kaikkee muuta ku kone musan ystäviä. Ihan mahtis juttu tää vielä ku löytäsin tonne kyseiseen paikkaan sit ni olisin
Ou jee... paikalle tullaan..no ainakin lippu on hankittu ja tietty konemusan takia toivotaan että konemusan ystäviä saapuu paikalle..eikä mulla oo hirveesti kavereita jotka kyseisestä musiikista tykkää....*heiii*