192 posts, 10 pages, 57,908 views
ToNiZe, 20.4.2005 15:29:
---
wammi, 20.4.2005 15:04:
jauuuh - täähän kuullostaa hyvältä!!
---
Juuuh*kivatsulle* Ja tulee näyttämään paljon paremmalta*iloinen*
Oho....<----Toi piti tulla! Mun moka*vink*
Chatte, 20.4.2005 16:33:
---
Takyon, 20.4.2005 16:20:
Itseasiassa aika hyvä pointti tuo että miksi järjestää tällaista jossain maksullisessa paikassa kun varmasti olisi festareita joiden leirintäalueelle olisi lähes vapaa pääsy tjsp. Itseäni ei sinänsä kiinnosta itse rmj sitten pätkääkään joten en taida maksaa 70e pienestä klubbarimiitistä :/
---
Liekö tämä jo aikaisemminkin sanottu, mutta tässähän kai lähinnä on tarkoitus, että ne klubbarilaiset, jotka muutenkin olisivat Raumalle menossa, voisivat hengailla festareilla yhdessä niin tahtoessaan. Mielestäni varsin mukava idea. Ei kai nyt kukaan Raumalle pelkästään klubbarilaisten takia lähde. Kyllähän noita klubbarilaisia näkee muutenkin bileissä kuin bileissä roppakaupalla, varsinkin pääkaupunkiseudulla.
Timce, 27.4.2005 21:30:
Ja sitten vaan yhteyksiä järjestävään tahoon, notta saako sinne mahdollisesti viedä omia laitteita ja kuinka paljon.
edit2: Mä olen myös valmis nolaamaan itseni, mitä tulee levyjen soitteluun. Ja ehkä jonkin sortin majoituskin löytyy, jos tarvetta on.
Funktion, 27.4.2005 21:38:
Saa viedä levarit ja mikserin.. Tarkistin asian.. Volumesta täytyy sopia naapureitten kans, eli LUUKUTUSTA!!!
onni3mk, 28.4.2005 14:13:
Onko se leirintäalue niinkun erikseen siitä festari alueesta? Mä olin ymmärtäny jotenkin et ne on samaa aluetta kaikki
Juki54, 21.4.2005 17:53:
---
Funktion, 21.4.2005 15:39:
---
Dj Jules
Paras paikka varmaan "leirille" on jalkapallo kautta hiekkakenttä.
Täytyy vaan toivoa että ei hirveesti tule vettä alas taivaalta*hmph*
---
Tällä hetkellä näyttää siltä että leiri kyhätään metsän/parkkialueen reunamaastoon tai ihan metsään.. Itte en muista kyseisien paikkojen sijaintia kovinkaan tarkasti mutta muut mukana olevat ihmiset on sitä mieltä että se on paras..
---
Jep, hiekkakentän reunalla lienee paras paikka leirille. Siinä ei tosin ole monellekaan autolle tilaa, ja kaikkien jotka kyseiseen paikkaan kärrynsä haluavat, tulisi saapua paikalle jokseenkin samoihin aikoihin.