192 posts, 10 pages, 57,919 views
Homegrove, 18.4.2005 20:11:
Voin tulla paikalle juomaan kaljaa ja katselemaan salaa tyttöjen tissejä.
peepe, 18.4.2005 21:51:
En kyl tiedä miten asian laita on, mut muutamat festarit takana ja aina siel leirintäalueella on soitettu musaa omilla vehkeillä ja lujaa :)
UnityF, 18.4.2005 21:47:
Ihan tyhmä kysymys vain.. Mut eikös sit tuolla tarvii mitään lupia kun aijotte pystyttää pa:n leirintäalueelle? ainakin minä varmistaisin luvat että ei käy niin et kaikki rahaa jotain ja sitten tullaan kin jo ekan tunnin aikana sanomaan musiikki seis.
Homegrove, 18.4.2005 20:11:
Voin tulla paikalle juomaan kaljaa ja katselemaan salaa tyttöjen tissejä.
Kinli, 18.4.2005 22:47:
Muutenkin suosittelisin ettei soittamista harrasteta klo 4-5 jälkeen, se kun aiheuttaa vain turhaa hampaan kiristelyä järkkäreille sekä naapuritelttailijoille jolloin PA / soittimet ovat vaarassa saada iskua..
Karvinen, 19.4.2005 11:03:
Mä haluun kanssa mukaan . . .
Kinli, 18.4.2005 22:47:
Viime vuonna tykitettiin soomipoppii niin lujaa kuin sielu sieti leirintäalueella autoparkkiksen lähettyvillä. En tiedä tuliko mölinä jostain üüberthjyyninghifihighendamis-corollasta vai mistä, mutta toisella puolella leirintäaluetta oli vaikeuksia saada nukuttua kun jumputus ei lakannut missään vaiheessa.
Funktion, 19.4.2005 10:50:
Näin tässä selailtuani ihmisten kotikuntia, ajattelin heittää ilmoille idean josko ainakin täällä Tampereen päässä otettaisiin alustava suunnitelma lähteä siirtymään kohti pelipaikkoja jonkun näköisessä muodostelmassa, mikäli koko homma toteutuu, ihan vaan vaikka itse pelimestoille järjestymisen helpottamiseksi?
UzU, 19.4.2005 11:36:
---
Funktion, 19.4.2005 10:50:
Näin tässä selailtuani ihmisten kotikuntia, ajattelin heittää ilmoille idean josko ainakin täällä Tampereen päässä otettaisiin alustava suunnitelma lähteä siirtymään kohti pelipaikkoja jonkun näköisessä muodostelmassa, mikäli koko homma toteutuu, ihan vaan vaikka itse pelimestoille järjestymisen helpottamiseksi?
---
Onha tuo mahdollista. Ensin vain pitää selvittää milloin lähdetään ja millä.. (on yks isompi auto mahdollisesti tarjolla :) )
Hexe, 19.4.2005 14:54:
Nokyl... Ihan hyvän kuulonen idea. Itekin voisin pyöräyttää plätyi hetken jos sillon vaan passaa. Mut toi sit tosiaan kannattaa pitää siäl leirintäalueel jossain, meinaanku sen ulkopuolella tulee sit ognelmaa.
Eikä sinne mitään himoturbo PA-ta oo tulossa... =D