RMJ: Coalition A La Klubitus *VARMISTETTU*

192 posts, 10 pages, 57,931 views

a-j

#21 • • a-j
ainakin virroilla juhannuksena 2000
oli leirintäalueella bileet *iloinen*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

UzU

#22 • • Edited UzU [33100]

Homegrove, 18.4.2005 20:11:
Voin tulla paikalle juomaan kaljaa ja katselemaan salaa tyttöjen tissejä.

Mä en juo kaljaa mut voin tukea sua tissien katselussa. Tosin mä en salaile ja häpeä sitä.

peepe, 18.4.2005 21:51:

En kyl tiedä miten asian laita on, mut muutamat festarit takana ja aina siel leirintäalueella on soitettu musaa omilla vehkeillä ja lujaa :)

*provinssi muistel*

Voi kuinka hienoa onkaan herätä siihen kun ulkona soi pirun lujalla Eläkeläisiä. Jos joku on joskus käyny Provinssirokin leirintäalueelle (se pääleirintäalue) niin siellä on jo useiden vuosien ajan ollut iso bussi, josta on luukutettu sitten todella lujalla ja vuorokauden ympäri ja varmasti ilman lupia. Tuskimpa se Raumallakaan hirveästi sanomista tulee..
Kinli

#23 • • Kinli
Viime vuonna tykitettiin soomipoppii niin lujaa kuin sielu sieti leirintäalueella autoparkkiksen lähettyvillä. En tiedä tuliko mölinä jostain üüberthjyyninghifihighendamis-corollasta vai mistä, mutta toisella puolella leirintäaluetta oli vaikeuksia saada nukuttua kun jumputus ei lakannut missään vaiheessa.

Se että järkkärit vaivautuisivat tulemaan valittaan vaatisi jo PA:n luokkaa _iso_ joka häiritsisisi virallisten lavojen / baarien / jne. PA:t jolloin valitus olisi jo ihan aiheellista.

Muutenkin suosittelisin ettei soittamista harrasteta klo 4-5 jälkeen, se kun aiheuttaa vain turhaa hampaan kiristelyä järkkäreille sekä naapuritelttailijoille jolloin PA / soittimet ovat vaarassa saada iskua..
Funktion

#24 • • Edited Funktion over 9000

UnityF, 18.4.2005 21:47:
Ihan tyhmä kysymys vain.. Mut eikös sit tuolla tarvii mitään lupia kun aijotte pystyttää pa:n leirintäalueelle? *ding* ainakin minä varmistaisin luvat että ei käy niin et kaikki rahaa jotain ja sitten tullaan kin jo ekan tunnin aikana sanomaan musiikki seis.

Tuossa taisin juuri mainita ekassa postauksessa että ei mitää järjetöntä isobighuge PA vermeistöä tosiaankaan kenenkään oo järkee raijata paikalle.. Vaan siis jonkun näköset kaiuttimet joista saa äänen kuuluviin... *hih*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

John

#25 • • John Lauma

Homegrove, 18.4.2005 20:11:
Voin tulla paikalle juomaan kaljaa ja katselemaan salaa tyttöjen tissejä.

Ei tarvi salaa... *vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Funktion

#26 • • Funktion over 9000

Kinli, 18.4.2005 22:47:
Muutenkin suosittelisin ettei soittamista harrasteta klo 4-5 jälkeen, se kun aiheuttaa vain turhaa hampaan kiristelyä järkkäreille sekä naapuritelttailijoille jolloin PA / soittimet ovat vaarassa saada iskua..

Olen samaa mieltä..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Funktion

#27 • • Edited Funktion over 9000
Näin tässä selailtuani ihmisten kotikuntia, ajattelin heittää ilmoille idean josko ainakin täällä Tampereen päässä otettaisiin alustava suunnitelma lähteä siirtymään kohti pelipaikkoja jonkun näköisessä muodostelmassa, mikäli koko homma toteutuu, ihan vaan vaikka itse pelimestoille järjestymisen helpottamiseksi? *hih*

--

Karvinen

#28 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Mä haluun kanssa mukaan . . . *jiihaa*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Funktion

#29 • • Edited Funktion over 9000

Karvinen, 19.4.2005 11:03:
Mä haluun kanssa mukaan . . . *jiihaa*

Kaikki mahdolliset ihmiset/eläimet/alienit/androidit mukaan! (joo, ammuin vähän yli) Jos ei homma rupee karkaan käsistä, pistetään pystyyn järjetön megaleiri! *joo**lmao*

--

#30 • • ville olen oikeasti ujo

Kinli, 18.4.2005 22:47:
Viime vuonna tykitettiin soomipoppii niin lujaa kuin sielu sieti leirintäalueella autoparkkiksen lähettyvillä. En tiedä tuliko mölinä jostain üüberthjyyninghifihighendamis-corollasta vai mistä, mutta toisella puolella leirintäaluetta oli vaikeuksia saada nukuttua kun jumputus ei lakannut missään vaiheessa.

Ja siellä screen teltan läheisyydessä leirintäalueella soi myös aamusta iltaan jotain aivan uskomatonta tuubaa ... eli ihan rauhassa saa soitella
Funktion

#31 • • Edited Funktion over 9000
Ajattelin alottaa ryhmäviesteilyn samaisesta topicista, niille jotka on kiinnostuneet tämän homman toimimaan laittamisesta, eli niille jotka kokevat olevansa pystyviä/halukkaita lähinnä materiaalisella puolella yms kantamaan kortta kekoon. *nauru* Mikäli intrestiä löytyy pistäkää privaa niin aloitan sen ryhmäviestin...

--

UzU

#32 • • UzU [33100]

Funktion, 19.4.2005 10:50:
Näin tässä selailtuani ihmisten kotikuntia, ajattelin heittää ilmoille idean josko ainakin täällä Tampereen päässä otettaisiin alustava suunnitelma lähteä siirtymään kohti pelipaikkoja jonkun näköisessä muodostelmassa, mikäli koko homma toteutuu, ihan vaan vaikka itse pelimestoille järjestymisen helpottamiseksi? *hih*

Onha tuo mahdollista. Ensin vain pitää selvittää milloin lähdetään ja millä.. (on yks isompi auto mahdollisesti tarjolla :) )
Funktion

#33 • • Funktion over 9000

UzU, 19.4.2005 11:36:
---
Funktion, 19.4.2005 10:50:

---

Onha tuo mahdollista. Ensin vain pitää selvittää milloin lähdetään ja millä.. (on yks isompi auto mahdollisesti tarjolla :) )

Bussi kokoinen kenties? *vink* Meidän piiri on näillä näkymin lähdössä yhdellä paketti- ja kahdella henkilöautolla, mutta juurikin näitä asioita pitää selvitää.. *hih*

--

Tonppa

#34 • • Tonppa
Jos tämä toteutuu niin paikalla ollaan aivan varmasti!!*jiihaa*
Elias

#35 • • Elias Elias
Toteutuksen arvoinen idea, mukana ollaan *jiihaa*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Funktion

#36 • • Funktion over 9000
Tähän väliin vielä muistuttaisin siitä että mikäli koette pystyvänne avittamaan homman toimimaan laittamisessa pistäkää privaa niin lisään tuohon "järjestely ryhmäviestiin"... Kiitos.. *hih*

--

#37 • • Edited Hexe Guest
Nokyl... Ihan hyvän kuulonen idea. Itekin voisin pyöräyttää plätyi hetken jos sillon vaan passaa. Mut toi sit tosiaan kannattaa pitää siäl leirintäalueel jossain, meinaanku sen ulkopuolella tulee sit ognelmaa.
Funktion

#38 • • Funktion over 9000

Hexe, 19.4.2005 14:54:
Nokyl... Ihan hyvän kuulonen idea. Itekin voisin pyöräyttää plätyi hetken jos sillon vaan passaa. Mut toi sit tosiaan kannattaa pitää siäl leirintäalueel jossain, meinaanku sen ulkopuolella tulee sit ognelmaa.

Tottakai se pidetään siellä leirintäalueella.. Eikä sinne mitään himoturbo PA-ta oo tulossa... =D

--

#39 • • Hexe Guest

Eikä sinne mitään himoturbo PA-ta oo tulossa... =D

Heh! Emmä nyt sitä meinannukkaa :)
Takyon

#40 • • Takyon Möwkö
Tämähän meneekin harkintaan. Soittamaankin olisi kiva päästä sitten tietysti :)

Keskelle leiriä sitten joku iso heliumilmapallo 20m köyden päähän ja lippu liehumaan pari metriä pallosta alaspäin. Lippuun tietysti isolla teksti "klubbarileiri" :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.