SoundChilds GOOGLE ja YAHOO uutisissa

331 posts, 17 pages, 174,332 views

MfLI

Posts: 502

#162 • • MfLI www.SoundChilds.net

a, 6.8.2005 14:24:
sain muuten sinulta vastikään sähköpostia, joten siihen liittyen edellisten seuraksi vielä yksi linkki:

Ei-toivottu viestintä internetissä

tarkoittaa fyi roskapostia. oliko pakko lähettää vielä html:nä ettei varsinkaan emailin periaatteet pääsis toteutuu?

edit: hakasulku



Pahoitteluni ja vilpitön anteeksipyyntöni aiheuttamastani harmista. Oheisesta linkistä voi välittömästi poistaa itsesi
linkki

Takaan myös, että postitus oli ainoa laatuaan eikä tule toistumaan.

Ystävällisesti,
Mika
Suomenkielinen pikaopas myyntiä/promootiota harkitsevalle
MfLI

Posts: 502

#163 • • MfLI www.SoundChilds.net

a, 6.8.2005 15:07:

tiedätkö miten monessa roskapostissa on linkki, josta voi "poistaa" itsensä "postituslistalta"? ihan vaan niinku huomiona, että kun en ole liittynyt postituslistalle en oleta siihen kuuluvani.



Ymmärrän harmistuneisuutesi; suht moni muukin täällä suuttui siitä. Siksi pyydän vielä anteeksi sinulta sekä kaikilta muilta sekä annan myös sanani siitä, että mitään listaa ei enää käytännössä olekaan. Postitus oli ainutkertainen ja viimeinen.

Ystävällisesti,
-Mika
Suomenkielinen pikaopas myyntiä/promootiota harkitsevalle
kilobitti

Posts: 2,419

#164 • • kilobitti 1-2-3 techno

loremipsum, 4.8.2005 11:23:
"Ei se sedun mainonta oikeesti oo paskaa ku tota selaa"



Sedun paikoista ja niiden mainonnasta saa olla ihan mitä mieltä vaan, mut toisaalta...Sedu on kerta toisensa jälkeen osannut tarjota valtaväestölle sen mitä he yöelämältä haluavat. Halusimme tai ei.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

MfLI

Posts: 502

#165 • • MfLI www.SoundChilds.net
Saadun palautteen perusteella olen edelleen yrittänyt parantaa satunnaisesti saitille tulevan OSTAMISESTA kiinnostuneen kävijän ohjeistusta.

Pääpaino muutoksella oli heti esitellä mitä tuotteita löytyy. Tietty on syytä muistaa, että ostajat eivät ehkä pidemmän ajan kuluessa tule saitille tätä kautta, mutta nyt alussa varmaankin.

Jos joku haluaa kommentoida niin tässä linkki uudelle HOW TO BUY sivulle: linkki

t: MikaK
trance-ni

Posts: 6

#169 • • trance-ni
Miks te ette voi uskoa kun kaikki sanoo että noi on ihan hiton rumat sivut eikä ketään sen takia kiinnosta koko juttu?
Nemes

Posts: 2,099

#170 • • Nemes Balearium
tosi epäselvät sivut
domi

Posts: 7,069

#171 • • domi Työn sankari.

trance-ni, 15.8.2005 11:58:
Miks te ette voi uskoa kun kaikki sanoo että noi on ihan hiton rumat sivut eikä ketään sen takia kiinnosta koko juttu?


Eiköhän tuo ole tullut jo selväksi sivujen tekijälle. Jos keskityttäis ihan rakentavaan palautteeseen tästä lähin. *piis*
MfLI

Posts: 502

#172 • • MfLI www.SoundChilds.net

dominikh, 15.8.2005 12:12:
---
trance-ni, 15.8.2005 11:58:
Miks te ette voi uskoa kun kaikki sanoo että noi on ihan hiton rumat sivut eikä ketään sen takia kiinnosta koko juttu?

---

Eiköhän tuo ole tullut jo selväksi sivujen tekijälle. Jos keskityttäis ihan rakentavaan palautteeseen tästä lähin. *piis*



Kiitti. dominikh. On tullut selväksi, että useimmat täällä kommentoineet eivät leiskasta pidä. Sellaisenaan 1-2 linen dissausheitot jätän jatkossa kommentoimatta (eihän niitä hauska tietenkään ole lukea). Sen sijaan rakentavaa palautetta (kriittistäkin) luen ilman muuta ajatuksella ja pyrin niihin vastaamaan.

Sivusto saa nyt elää omaa elämäänsä koska ominaisuuksien kehitys on nyt saatu pisteeseen, jossa ne tuntuvat toimivan stabiilisti. Toivon, että ne jotka ovat alustavasti kiinnostuneita kokeilevat. Muistakaa, että kaikki lähtötason palvelut ovat todellakin ilmaisia.

Ystävällisesti,
-Mika
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#174 • • Aziz Combat Fighter
oikeesti, oon surffannu tota saittia ja lukenu tekstejä, mut en tajua vieläkään alkuunkaan, mistä tossa on edes kyse. Tarkotus on kai myydä jotain jollekin?

Plus et leiska on amatöörimäisen näkönen eikä luo uskottavuutta saitille. Palkkaa ny ihmeessä joku graafikko tekemään tosta uskottava ja sit juoksuta se muutaman käytettävyysasiantuntijan silmien alta.

Tollatavalla toi vaan karkottaa pois potentiaalisia asiakkaita tuhatmäärin.
evvk

Posts: 1,918

#175 • • Edited evvk

Ana-5000, 20.8.2005 18:37:
oikeesti, oon surffannu tota saittia ja lukenu tekstejä, mut en ... asiakkaita tuhatmäärin.



WORD!

Mä olen niinku tajunnu et portaaliin liitytään ja sit aletaan myymään omia jutskia sen kautta.

Mutta itse saitti kaikessa kauheudessaan ei ainakaan minua kiinnosta pätkääkään.
MfLI

Posts: 502

#177 • • MfLI www.SoundChilds.net

Mark Hamilton,
Mä olen niinku tajunnu et portaaliin liitytään ja sit aletaan myymään omia jutskia sen kautta.



Juuri näin. Idea joka kuitenkin erottaa konseptin muista "tavallisista" kauppapaikoistasiis on, että jos oma tuotteesi osoittautuu todella oikeasti hyväksi (esim. nousee myytyjen tuotteiden listoilla tai musachartseissa yms.). Koko verkoston voimavarat ovat käytössäsi sen sijaan että hype rajoittuisi ainoastaan kaveripiiriin.

-Mika
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#178 • • Aziz Combat Fighter

MfLI, 20.8.2005 19:35:
---
Mark Hamilton,
Mä olen niinku tajunnu et portaaliin liitytään ja sit aletaan myymään omia jutskia sen kautta.

---


Juuri näin. Idea joka kuitenkin erottaa konseptin muista "tavallisista" kauppapaikoistasiis on, että jos oma tuotteesi osoittautuu todella oikeasti hyväksi (esim. nousee myytyjen tuotteiden listoilla tai musachartseissa yms.). Koko verkoston voimavarat ovat käytössäsi sen sijaan että hype rajoittuisi ainoastaan kaveripiiriin.

-Mika



Täh. Siis, ..

Täh.

-Mika
MfLI

Posts: 502

#179 • • MfLI www.SoundChilds.net

Ana-5000,
Juuri näin. Idea joka kuitenkin erottaa konseptin muista "tavallisista" kauppapaikoistasiis on, että jos oma tuotteesi osoittautuu todella oikeasti hyväksi (esim. nousee myytyjen tuotteiden listoilla tai musachartseissa yms.). Koko verkoston voimavarat ovat käytössäsi sen sijaan että hype rajoittuisi ainoastaan kaveripiiriin.

-Mika

---


Täh. Siis, ..



Tossa selitetään tuota verkostomallin toimintaa:
http://www.soundchilds.net/intro/detailed_intro.htm#network_intro
sts

Posts: 7,969

#180 • • sts Sama pyynti aitta!
Vittu Indiemusiikin tupperware kutsut by Soundchilds!