Kauppapaikan musatuoteryhmiä
Kauppapaikan sample- ja looppi ryhmiä
LAUNCH kamppis -50%
Muistakaa suositustunnus (Referrer ID): sc_services
Muistakaa alennuskoodi (Discount Campaign Code): E706
Ystävällisesti,
-Mika
331 posts, 17 pages, 177,763 views
a, 6.8.2005 14:24:
sain muuten sinulta vastikään sähköpostia, joten siihen liittyen edellisten seuraksi vielä yksi linkki:
Ei-toivottu viestintä internetissä
tarkoittaa fyi roskapostia. oliko pakko lähettää vielä html:nä ettei varsinkaan emailin periaatteet pääsis toteutuu?
edit: hakasulku
a, 6.8.2005 15:07:
tiedätkö miten monessa roskapostissa on linkki, josta voi "poistaa" itsensä "postituslistalta"? ihan vaan niinku huomiona, että kun en ole liittynyt postituslistalle en oleta siihen kuuluvani.
loremipsum, 4.8.2005 11:23:
"Ei se sedun mainonta oikeesti oo paskaa ku tota selaa"
trance-ni, 15.8.2005 11:58:
Miks te ette voi uskoa kun kaikki sanoo että noi on ihan hiton rumat sivut eikä ketään sen takia kiinnosta koko juttu?
dominikh, 15.8.2005 12:12:
---
trance-ni, 15.8.2005 11:58:
Miks te ette voi uskoa kun kaikki sanoo että noi on ihan hiton rumat sivut eikä ketään sen takia kiinnosta koko juttu?
---
Eiköhän tuo ole tullut jo selväksi sivujen tekijälle. Jos keskityttäis ihan rakentavaan palautteeseen tästä lähin.
Ana-5000, 20.8.2005 18:37:
oikeesti, oon surffannu tota saittia ja lukenu tekstejä, mut en ... asiakkaita tuhatmäärin.
MfLI, 20.8.2005 18:30:
Tässä viimeisimmät:
SoundChilds GOOGLEn ja YAHOOn uutisissa 19.8.
FREE ZONE äännestys: p2p warez - is it OK or NOT
-Mika
Mark Hamilton,
Mä olen niinku tajunnu et portaaliin liitytään ja sit aletaan myymään omia jutskia sen kautta.
MfLI, 20.8.2005 19:35:
---
Mark Hamilton,
Mä olen niinku tajunnu et portaaliin liitytään ja sit aletaan myymään omia jutskia sen kautta.
---
Juuri näin. Idea joka kuitenkin erottaa konseptin muista "tavallisista" kauppapaikoistasiis on, että jos oma tuotteesi osoittautuu todella oikeasti hyväksi (esim. nousee myytyjen tuotteiden listoilla tai musachartseissa yms.). Koko verkoston voimavarat ovat käytössäsi sen sijaan että hype rajoittuisi ainoastaan kaveripiiriin.
-Mika
Ana-5000,
Juuri näin. Idea joka kuitenkin erottaa konseptin muista "tavallisista" kauppapaikoistasiis on, että jos oma tuotteesi osoittautuu todella oikeasti hyväksi (esim. nousee myytyjen tuotteiden listoilla tai musachartseissa yms.). Koko verkoston voimavarat ovat käytössäsi sen sijaan että hype rajoittuisi ainoastaan kaveripiiriin.
-Mika
---
Täh. Siis, ..