mä en tajua miks mä jaksan enää edes kommentoida tähän mitään, mutta pakko kai se on. senkin tietäen, ettet arvosta mun mielipiteitä ollenkaan, mun postaillessa tänne "nimimerkin takaa" omalla nimelläni ilman kunnollisia parannusehdotuksia. varsinkaan kun mulla ei ole satamalla kohta viis vuotta työskennelleenä mitään tietotaitoa kyseisestä alasta.
mua, kuten näköjään kaikkia muitakin, ihmetyttää edelleen sun asennoituminen kritiikkiin. se, että sun saitin leiska ja käytettävyys on aivan käsittämätöntä sekamelskaa ei o mikään mielipidekysymys. se on vaan yksinkertasesti sekava ja ruma. ja ei mulla ei todellakaan edelleenkään ole mitään konkreettisia ehdotuksia kuten "toi punanen teksti tuolla nurkassa vois olla sininen", joita sä näytät niin kovasti odottavan, vaan mun mielestä koko saitin rakenne ja ulkonäkö kannattais miettiä uusiksi. ja kyllä kuten niin moni täällä on sanonut, käytä jotain ammattilaista sen tekemiseen. vialla ei siis tosiaan ole pelkästään joku oranssi taustakuva tai muu yksittäinen elementti. itse asiassa mulla ei ole mitään oranssia tai mitään muutakaan väriä vastaan, kaiken voi edelleen tehä tyylillä. myös pääväriltään oranssin saitin.
sun perusargumenttis saittis ulkoasun puolustelemiseen on, että jonkun sun graafikkokaveris mielestä saitti on hyvännäköinen. jos näin on, kehottaisin kaverias vaihtamaan alaa. tossa ei o minkäännäköistä graafista suunnittelua eikä toi ole minkään taiteen sääntöjen mukaan hyvä leiska. sulla on tapana myöskin kritisoida ihmisten pätevyyttä kommentoimaan sun saittias. ihan kuin ihmisten pätevyydellä olis kauheesti merkitystä, jos kukaan ei meinaa tajua koko saitista mitään. sitä paitsi eikö tommosen saitin pitäis olla just nimenomaan niin helppokäyttönen, että vähän epäpätevämmätkin webin käyttäjät osais sitä käyttää? sä et vissiin tainnut saada yhtäkään beta-testaajaa edes saitilles, vai sanoitko niidenkin parannus/korjausehdotuksille, ettei ole aikaa tai resursseja korjata mitään?
ideasta mä en mene sanomaan mitään, se kuulostaa vielä siltä, että vois ehkä toimiakin, mutta ei kyllä ikinä tolla käyttöliittymällä ja ulkonäöllä. ilman sun selityksiäs täällä klubituksessa, mä en oikeastaan edes tajuisi mistä sun saitissas on kyse. sattumalta törmäsin eilen saittiin, jossa lienee vähän samankaltainen idea kuin soundchildsissa, mutta sillä erolla, että tästä oikeasti tajuaa heti mistä on kyse.
http://www.levyvirasto.fi