SoundChilds GOOGLE ja YAHOO uutisissa

331 posts, 17 pages, 174,556 views

Dementation

Posts: 2,892

#241 • • Dementation wednesday?

JussiS, 21.8.2005 21:09:
+1 tälle kyl



Yhdyn edelliseen, mutta annan +3, kun otan sivupersoonani mukaan.
(siis ne jotka morkkaa ja ei yritä auttaa, silloin kun mä yritän)

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Nauskiss

Posts: 532

#242 • • Nauskiss
Harras huokaus.

Jos tästä viestiketjusta poistaisi kaiken (loppupeleissä ihan turhan) selittelyn, niin mitä jäisi jäljelle..?

P.S. Ottakoon SoundChilds isi MfLI tämän nyt sitten ihan miten vaan, mutta selittelevän vastineen tähän sivustaseuraajan kommenttiin SAA kaikin mokomin jättää väliin, please.

*nukkuu*

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

MfLI

Posts: 502

#243 • • MfLI www.SoundChilds.net

toma, 21.8.2005 21:09:
Joo, tunkiolle tai lukkoon vaan. Ei tuollaista pelleilyä tarvitse sietää.



Eli ensin annetaan jengin lyödä surutta ja sitten tunkiolle? Korostan edelleen, että yritän kirjoittaa ja vastailla asiallisesti, mutta jos joku pitää oikeutenaan ruveta avoimesti haistattelemaan niin ei sitä itsekään ihan loputtomiin kai tarvitse sietää.

Jos joku esittää kritiikkiä, niin eikö minulla siis ole oikeutta vastata siihen? Kritiikki on kritiikiä eikä sitä kai tarvitse ottaa annettuna. Oma tietysti on häpeäni mikäli en sitä rakentavaksi ymmärrä. Korostan kuitenkim, että parilla viime sivulla esiintetyistä kommenteista ei mielestäni yksikään ole enää mitenkään kovin asiallinen. Anan haistattelu huippukohtana.

-M
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#244 • • Aziz Combat Fighter

MfLI, 21.8.2005 21:22:
---
toma, 21.8.2005 21:09:
Joo, tunkiolle tai lukkoon vaan. Ei tuollaista pelleilyä tarvitse sietää.

---


Eli ensin annetaan jengin lyödä surutta ja sitten tunkiolle? Korostan edelleen, että yritän kirjoittaa ja vastailla asiallisesti, mutta jos joku pitää oikeutenaan ruveta avoimesti haistattelemaan niin ei sitä itsekään ihan loputtomiin kai tarvitse sietää.



No, sä oot vinkunu ja vittuillu rivien välissä koko threadin ajan ihmisille, jotka ihan oikeasti arvostaa tätä kulttuuria ja haluaa tukea tekoja ja asioita jotka mahdollisesti ajaisi sitä eteenpäin. Mä olen itsekin tuottanut isot määrät materiaalia, jota mielellään möisin eteenpäin, joten tässä mielessä voitaisiin jopa etäisesti ajatella että mulla on ns. omat eväät samassa korissa.

Jos sun suhtautumises negatiiviseen palautteeseen (eli parannusehdotuksiin) on tasoa "tee itte parempi / CV:si on paska / turan ei osaa ammattiaan" niin voidaan mun mielestä sit samantien tehdä tästä haistattelusta avointa ja julkista, tällasen pyhän suomalaisen avoimuusperiaatteen mukaisesti.

Mitä mulla on siitä saavutettavissa, että ihan huvikseni vain vittuilisin sulle täällä? Et sä oo kussu mun muroihin tai pannu mun mutsia, ihan oikeasti, mulla on hieman silmää käytettävyydelle ja sä tarviit oikeasti apua ton saittis kanssa jos joku päivä haluut että joku ottaa sen vakavasti.


Jos joku esittää kritiikkiä, niin eikö minulla siis ole oikeutta vastata siihen? Kritiikki on kritiikiä eikä sitä kai tarvitse ottaa annettuna. Oma tietysti on häpeäni mikäli en sitä rakentavaksi ymmärrä. Korostan kuitenkim, että parilla viime sivulla esiintetyistä kommenteista ei mielestäni yksikään ole enää mitenkään kovin asiallinen. Anan haistattelu huippukohtana.



Se vittuilu tais alkaa siltä puolelta näppäimistöä jo paljon aikasemmin. En arvosta ollenkaan sitä sävyä, millä arvostelet mun persoonaani, varsinkin kun vilpittömästi halusin antaa palautetta sulle sun sivustostasi.

Oot ollu kautta linjan narsistinen, sekava, epäpätevä, epäkohtelias, lapsellinen ja moukkamainen, joten en kyllä kekkaa enää yhtään miks kukaan jaksais ees yrittää antaa sulle palautetta mistään. Kannattaa ehkä vaan pitäytyä niiden kavereiden arvioissa, koska kaikkihan me tiedetään että kaverit ne vasta rehellistä ja puolueetonta palautetta antaakin, eikä kasvottomat internetihmiset, jotka eivät häviä mitään rehellisyydellä.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#245 • • Jussi Soro choon!

MfLI, 21.8.2005 21:22:
Eli ensin annetaan jengin lyödä surutta ja sitten tunkiolle? Korostan edelleen, että yritän kirjoittaa ja vastailla asiallisesti, mutta jos joku pitää oikeutenaan ruveta avoimesti haistattelemaan niin ei sitä itsekään ihan loputtomiin kai tarvitse sietää.


Jengi ei lyönyt surutta, sä oot saanu ton sivun tasoon nähden ihan käsittämättömän määrän RAKENTAVAA palautetta, ottaen huomioon että saitti on niin sysipaska, ettei siihen korjausehdotuksia ainakaan multa löydy kuin "koko leiska vaihtoon". Sen jälkeen kun päätit bumppailla tätä topikkia kaikkia meitä kovasti kiinnostavilla Google- ja yahoo-uutisilla, muuttui tää mun mielestä spammiksi, joka kuuluukin tunkiolle.

Jos joku esittää kritiikkiä, niin eikö minulla siis ole oikeutta vastata siihen? Kritiikki on kritiikiä eikä sitä kai tarvitse ottaa annettuna. Oma tietysti on häpeäni mikäli en sitä rakentavaksi ymmärrä. Korostan kuitenkim, että parilla viime sivulla esiintetyistä kommenteista ei mielestäni yksikään ole enää mitenkään kovin asiallinen. Anan haistattelu huippukohtana.


No mitäs helvettiä varten sit postaat palaute ja tukitopikin tänne, jos et palautetta halua? Kritiikki on kritiikkiä, ja se kuulu ottaa sellaisenaan, joku on jopa kritiikistä joskus oppinut jotain. Ja kyllä, se on SUN ongelmas, kun et tosiaankaan tajua tota palautetta rakentavaks. Suosittelen laskeutumaan maan tasolle sieltä omista kuvitelmistas, ja katsoon peiliin. Paskalla toteutuksella pilasit hyvän idean. Yksinkertaisesti toi sun saittis on jo sellainen läppä, etten usko että kukaan siihen ikinä rahojaan sijoittaa.
Coma

Posts: 705

#246 • • Coma
Mulla olis rakentava palaute tarjolla!

Jos vaikka tähän threadiin kytkis pollin päälle ja heittäis esim seuraavanlaiset vaihtoehdot:

- Saitti toimii! Hyvä layout & tekniikka.
- Ihan selkeetä matskua.. mut vois olla kauniimpikin
- Epäselvä idea, mut ihan siisti saitti
- Saitti ei tee järkee / kamala layout
- EOS, eipä haittaa suuntaan tai toiseen

Ajan myötä antaa paremmat vastaukset kun suomen gallupin väännöt!

jatkakaa olkeet hyvät..
toma

Posts: 2,009

#247 • • toma Tototoototo
Kannatetaan!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

evvk

Posts: 1,918

#248 • • Edited evvk
15 sivu lähti kehiin... pooli olisi kiva
Dementation

Posts: 2,892

#249 • • Dementation wednesday?
Joo, lisääpä yks tommonen gallup ja näe suurten massojen mielipide, niiden jotka ei koskaan puhu.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#250 • • trusti Guest

Saitti ei tee järkee / kamala layout



multa ääni tälle
MfLI

Posts: 502

#251 • • MfLI www.SoundChilds.net

Coma, 21.8.2005 21:48:
Mulla olis rakentava palaute tarjolla!

Jos vaikka tähän threadiin kytkis pollin päälle ja heittäis esim seuraavanlaiset vaihtoehdot:

- Saitti toimii! Hyvä layout & tekniikka.
- Ihan selkeetä matskua.. mut vois olla kauniimpikin
- Epäselvä idea, mut ihan siisti saitti
- Saitti ei tee järkee / kamala layout
- EOS, eipä haittaa suuntaan tai toiseen

Ajan myötä antaa paremmat vastaukset kun suomen gallupin väännöt!

jatkakaa olkeet hyvät..



Ok. Gallup lisätty.

-MfLI
Dementation

Posts: 2,892

#253 • • Dementation wednesday?
Mä voin valmiiksi analysoida tulokset:

- Saitti toimii! Hyvä layout & tekniikka. = fiksut ihmiset
- Ihan selkeetä matskua.. mut vois olla kauniimpikin = amatöörejä, mutta ymmärtävät sentään idean
- Epäselvä idea, mut ihan siisti saitti = mulkut jotka yrittää väittää että tää on verkostomarkkinointia
- Saitti ei tee järkee / kamala layout = egoaan boostavat murkut
- EOS, eipä haittaa suuntaan tai toiseen = Lampaita, mutta johdateltavissa...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

evvk

Posts: 1,918

#254 • • evvk
tuleekohan tänne vielä paljon keskustelua?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#255 • • Lost-Soul los pallos
Annetaan yksi ilmainen vinkki (joka ei toteutettunakaan maksa juuri mitään).
Edeltävillä sivuilla oli muutama nettikaupan tyylinen sivusto, jossa sai musiikkia myytyyn. Pyydä lupa sivuston pitäjältä, että saat ottaa hänen aloitussivusta kuvankaappauksen, jonka jälkeen otat omastasi kuvankaappauksen. Tämän jälkeen printtaat kuvat muokkaamattomina paperille ja lähdet kaupungille. Kaupungilla kyselet sopivalta ikäryhmältä (oletettujen käyttäjien ikäryhmä) kummalta sivustolta ostaisit tuotteita jos etusivu ratkaisisi ostopäätöksen. Näin saat varmasti muiltakin palautetta kuin klubbarin käyttäjiltä, joiden palaute ei selvästi tunnu vaikuttavan. Tämän jälkeen sinun ei tarvitse tehdä muuta kuin katsoa tuloksia puolueettomana (eli älä muuta tulosta omanmielenmukaan (tm)).

Seuraavat vinkit mitä annan maksaakin jo jotain ;)




(tämä viesti ei ole mitään v*ttu*lua, vaan oikeasti vilpitön vinkki)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Dementation

Posts: 2,892

#257 • • Dementation wednesday?

Mark Hamilton, 21.8.2005 22:41:
tuleekohan tänne vielä paljon keskustelua?



Ei tule, koska tää on tunkiolla ja niin monet on blogannut tunkion pois näkyvistä...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Big_O

Posts: 38

#258 • • Big_O

Dementation, 21.8.2005 22:12:
Mä voin valmiiksi analysoida tulokset:

- Saitti toimii! Hyvä layout & tekniikka. = fiksut ihmiset
- Ihan selkeetä matskua.. mut vois olla kauniimpikin = amatöörejä, mutta ymmärtävät sentään idean
- Epäselvä idea, mut ihan siisti saitti = mulkut jotka yrittää väittää että tää on verkostomarkkinointia
- Saitti ei tee järkee / kamala layout = egoaan boostavat murkut
- EOS, eipä haittaa suuntaan tai toiseen = Lampaita, mutta johdateltavissa...



:D

--
www.Rakeback.com - Online pokerin pelaajille jopa 60% rakesta takaisin joka kuukausi

evvk

Posts: 1,918

#259 • • Edited evvk
okei..