JussiS, 21.8.2005 21:09:
+1 tälle kyl
Yhdyn edelliseen, mutta annan +3, kun otan sivupersoonani mukaan.
(siis ne jotka morkkaa ja ei yritä auttaa, silloin kun mä yritän)
331 posts, 17 pages, 178,015 views
JussiS, 21.8.2005 21:09:
+1 tälle kyl
toma, 21.8.2005 21:09:
Joo, tunkiolle tai lukkoon vaan. Ei tuollaista pelleilyä tarvitse sietää.
MfLI, 21.8.2005 21:22:
---
toma, 21.8.2005 21:09:
Joo, tunkiolle tai lukkoon vaan. Ei tuollaista pelleilyä tarvitse sietää.
---
Eli ensin annetaan jengin lyödä surutta ja sitten tunkiolle? Korostan edelleen, että yritän kirjoittaa ja vastailla asiallisesti, mutta jos joku pitää oikeutenaan ruveta avoimesti haistattelemaan niin ei sitä itsekään ihan loputtomiin kai tarvitse sietää.
Jos joku esittää kritiikkiä, niin eikö minulla siis ole oikeutta vastata siihen? Kritiikki on kritiikiä eikä sitä kai tarvitse ottaa annettuna. Oma tietysti on häpeäni mikäli en sitä rakentavaksi ymmärrä. Korostan kuitenkim, että parilla viime sivulla esiintetyistä kommenteista ei mielestäni yksikään ole enää mitenkään kovin asiallinen. Anan haistattelu huippukohtana.
MfLI, 21.8.2005 21:22:
Eli ensin annetaan jengin lyödä surutta ja sitten tunkiolle? Korostan edelleen, että yritän kirjoittaa ja vastailla asiallisesti, mutta jos joku pitää oikeutenaan ruveta avoimesti haistattelemaan niin ei sitä itsekään ihan loputtomiin kai tarvitse sietää.
Jos joku esittää kritiikkiä, niin eikö minulla siis ole oikeutta vastata siihen? Kritiikki on kritiikiä eikä sitä kai tarvitse ottaa annettuna. Oma tietysti on häpeäni mikäli en sitä rakentavaksi ymmärrä. Korostan kuitenkim, että parilla viime sivulla esiintetyistä kommenteista ei mielestäni yksikään ole enää mitenkään kovin asiallinen. Anan haistattelu huippukohtana.
Saitti ei tee järkee / kamala layout
Coma, 21.8.2005 21:48:
Mulla olis rakentava palaute tarjolla!
Jos vaikka tähän threadiin kytkis pollin päälle ja heittäis esim seuraavanlaiset vaihtoehdot:
- Saitti toimii! Hyvä layout & tekniikka.
- Ihan selkeetä matskua.. mut vois olla kauniimpikin
- Epäselvä idea, mut ihan siisti saitti
- Saitti ei tee järkee / kamala layout
- EOS, eipä haittaa suuntaan tai toiseen
Ajan myötä antaa paremmat vastaukset kun suomen gallupin väännöt!
jatkakaa olkeet hyvät..
Mark Hamilton, 21.8.2005 22:41:
tuleekohan tänne vielä paljon keskustelua?
Mark Hamilton, 21.8.2005 22:41:
tuleekohan tänne vielä paljon keskustelua?
Dementation, 21.8.2005 22:12:
Mä voin valmiiksi analysoida tulokset:
- Saitti toimii! Hyvä layout & tekniikka. = fiksut ihmiset
- Ihan selkeetä matskua.. mut vois olla kauniimpikin = amatöörejä, mutta ymmärtävät sentään idean
- Epäselvä idea, mut ihan siisti saitti = mulkut jotka yrittää väittää että tää on verkostomarkkinointia
- Saitti ei tee järkee / kamala layout = egoaan boostavat murkut
- EOS, eipä haittaa suuntaan tai toiseen = Lampaita, mutta johdateltavissa...
mayah, 22.8.2005 10:30:
---
---
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=42684;sivu=9999#loppu
Pysytääs aiheessa...