SoundChilds GOOGLE ja YAHOO uutisissa

331 posts, 17 pages, 174,614 views

anqqa

Posts: 4,034

#261 • • Edited anqqa tirehtööri
jep, eli tästä lähin kaikki kommentit, kritiikit, palautteet, parannusehdotukset, kehut jnejne mfli:n pyynnöstä mielellään vain mfli:n profiiliin, pidetään tämä topikki pelkkänä 'asiallisena tiedotuskanavana'. samoin jos em. kommentteja ko. topikkiin laittaneet voisivat ystävällisesti ehtiessään poistamaan viestinsä topikista..

takaisin tunkio -> webin ihmeellinen maailma.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

serotonot

Posts: 3,137

#262 • • Edited serotonot Paul Easy

anqqa, 24.8.2005 08:31:
jep, eli tästä lähin kaikki kommentit, kritiikit, palautteet, parannusehdotukset, kehut jnejne vain mfli:n profiiliin, pidetään tämä topikki pelkkänä asiallisena tiedotuskanavana. samoin jos em. kommentteja ko. topikkiin laittaneet voisivat ystävällisesti ehtiessään poistamaan viestinsä topikista..

takaisin tunkio -> webin ihmeellinen maailma.


Ihan pakko kysyä, niin asialliseen sävyyn kuin suinkin vain osaan, että miksi ihmeessä kyseisestä saitista ei saisi esittää mielipiteitään topicissa joka liittyy kys. aiheeseen?

Mielestäni olisi hieman sama jos menneet tapahtumat-osiossa ihmiset eivät saisi kommentoida tapahtumaa, vaan tapahtumasta pitäisi palaute jne pistää privana järjestäjälle.

Toki tää topic on ollu aikamoista veivaamista, mutta mielestäni tällainen sananvapaudenrajoittaminen on hieman kummallista. Mitä tarkoitusta tää topic palvelee, jos tähän ei saa enää postata? Muuttuuko klubitus pikkuhiljaa mainostopiceiksi, joissa tuotetta itsessään ei saa kommentoida, jottei se vain vaikuta tuotteen imagoon?

Mielestäni on hyvin kummallista, että jos "kuluttaja" kokee jonkin tuotteen huonoksi, ei hän saa ilmaista mielipidettään asiasta. Ymmärtäisin tuon "sensuroinnin" jos kyseessä olisi kilpailevan firman edustaja joka pyrkisi vesittämään Mfli:n bisneksiä, mutta kun kyse ei käsittääkseni tällaisesta ole, vaan pikemminkin yksityisten henkilöiden mielipiteistä.

Sitä paitsi itse topicin avaaja on mielestäni sortunut useita kertoja todella mauttomaan ja alatyyliseen sanailuun ja sitä kautta ylläpitänyt kiivasta keskustelua omalta taholtaan, sen sijaan että olisi palveluntarjoajan ja asiakaspalvelijan asemassa ymmärtänyt palveluammattien "Kultaisen säännön" - "asiakas on aina oikeassa" ja hillinnyt itsensä. Jos mä menen ostamaan autoa autokaupasta ja sanon että "tää auto ois muuten varmaan ihan jees mutta tää väri on hirveä" niin ei se autokauppias sano mulle "et sä oo ammatiltas automaalari, tolla ei oo mitään painoarvoa".

Mutta ylläpito tekee toki päätöksensä itse ja niitä kunnioitetaan. Ihmettelen vain kyseistä vetoa...
Jussi Soro

Posts: 6,385

#264 • • Jussi Soro choon!

serotonot, 24.8.2005 10:21:
Ihan pakko kysyä, niin asialliseen sävyyn kuin suinkin vain osaan, että miksi ihmeessä kyseisestä saitista ei saisi esittää mielipiteitään topicissa joka liittyy kys. aiheeseen?
..
..
..
Mutta ylläpito tekee toki päätöksensä itse ja niitä kunnioitetaan. Ihmettelen vain kyseistä vetoa...


Täysin samaa mieltä asiasta. Mielestäni kyseessä on aika naurettava sananvapauden rajoittaminen, jos tähän tosiaan mennään. Samalla voitaneen poistaa menneet tapahtumat ja tulevat tapahtumat, jottei kukaan voisi postata niihin vahingossakaaan negatiivisia asioita? Vai täytyykö promoottorien alkaa uhkailemaan oikeustoimilla ja itkeä kilometrin mittaisilla privaviesteillä sitä kun isot pojat kiusaa että saa vain positiivista palautetta?

Mitäs nyt kun mun yks biisi sai hiukan negatiivista palautetta, jos yksilöin ne palautteet, niin voitaisiinko nekin poistaa, jotta biisini saisi todellisen, positiivisen palautteen? Koska mitään negatiivista mun biisissä siis EI VOI olla, ja mä oon postannu ne tonne vaan pelkästään ilahduttaakseni teitä maan matosia, enkä TODELLAKAAN ole kaivannut niistä muuta kun "hyvä jussi *selkääntaputtel*" postauksia palautteena. Tässä on kuitenkin jo kunnianloukkaus aika lähellä kun mun alapäitä haukutaan löysiks, ja yläpäätä sotkuiseks.

Ja sit mua vähän arveluttaa, kun jengi on käyny välillä mun artistitopikkiin antamassa noita tähtiä, eli kun mä eka ite äänestin kaikilla 5 nickilläni täydet äänet, ni sit joku oli käyny äänestääs sinne YHTÄ TÄHTEE!!!! Voisko sen niinku poistaa sieltä, ku se on kuitenkin negatiivista palautetta, jota EN OO TODELLAKAAN PYYTÄNY. Hei niinku pliide jooko pliis olis tosi vitun kiva.
Nauskiss

Posts: 532

#265 • • Nauskiss

serotonot, 24.8.2005 10:21:
---

Mielestäni on hyvin kummallista, että jos "kuluttaja" kokee jonkin tuotteen huonoksi, ei hän saa ilmaista mielipidettään asiasta. Ymmärtäisin tuon "sensuroinnin" jos kyseessä olisi kilpailevan firman edustaja joka pyrkisi vesittämään Mfli:n bisneksiä, mutta kun kyse ei käsittääkseni tällaisesta ole, vaan pikemminkin yksityisten henkilöiden mielipiteistä.

Sitä paitsi itse topicin avaaja on mielestäni sortunut useita kertoja todella mauttomaan ja alatyyliseen sanailuun ja sitä kautta ylläpitänyt kiivasta keskustelua omalta taholtaan, sen sijaan että olisi palveluntarjoajan ja asiakaspalvelijan asemassa ymmärtänyt palveluammattien "Kultaisen säännön" - "asiakas on aina oikeassa" ja hillinnyt itsensä. Jos mä menen ostamaan autoa autokaupasta ja sanon että "tää auto ois muuten varmaan ihan jees mutta tää väri on hirveä" niin ei se autokauppias sano mulle "et sä oo ammatiltas automaalari, tolla ei oo mitään painoarvoa".

Mutta ylläpito tekee toki päätöksensä itse ja niitä kunnioitetaan. Ihmettelen vain kyseistä vetoa...



Alun alkaen ketjun perustaja on muistaakseni nimenomaan halunnut kuulla klubbarilaisten mielipiteitä sivuistaan. Sitten kun niitä on saanut, ei olekaan niistä pitänyt, voivoi...

Klubbarilaisten mielipiteistä huolimatta tässä ketjussa on varmasti SoundChilds-mainostusta riittämiin. Löytyy linkkiä ja informaatiota - joka niitä tarvii, löytää varmasti etsimänsä.

Ja, jos täällä loppuu keskustelu - muualla se jatkuu kuitenkin. (Satuin huomaamaan IT-viikon keskusteluissa juttua SoundChilds.net:istä.)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

P :: Dual Deejays

Posts: 41

#266 • • P :: Dual Deejays
Musta on sääli, että Klubbarissa ei nykyään enää kuunnella käyttäjien toiveita vaan yksi saa terrorisoida käytöksellään kaikkia.

-Petteri
Karski

Posts: 6,049

#270 • • Karski Pomon kätyri

sts, 24.8.2005 13:57:


En mä enää ku quotsetit jo :(



No nyt voit

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#272 • • Karski Pomon kätyri
kiitos, pidetään jatkossa keskustelu
asiallisena.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

serotonot

Posts: 3,137

#273 • • Edited serotonot Paul Easy
Mun mielestä tosta sts:n linkistä huomaa hyvin todeksi sen mfli:n väitteen että muissa medioissa toi portaali on saanut ihan toisenlaisen vastaanoton eikä pelkästään perusteetonta negaa.

Hävetkää klubituksen käyttäjät
serotonot

Posts: 3,137

#274 • • Edited serotonot Paul Easy

mayah, 24.8.2005 14:11:
Täysin tarpeeton viesti, eikä liity tähän topikkiin mitenkään.

Jatkossa vain tarpeellisia viestejä, kiitos *piis*


Pahoittelen ymmärtämättömyyttäni mutta voisiko arvon moderaattori selventää minulle mikä tuossa viestissä on se tarpeettomuus? Mielestäni nostin aiemmin esillä olleen asian uudelleen esiin koska siihen tuli uusia puolia.
serotonot

Posts: 3,137

#275 • • serotonot Paul Easy

mayah, 24.8.2005 14:14:
Olet ilmaissut mielipiteesi jo useaan otteeseen, tämä on vain turhaa toistoa.


En kyllä ole. Tuo linkki tuli tässä keskustelussa esille vasta nyt, joten aiempi mielenilmaus kyseisen linkin sisällöstä tähän topiciin ei ole ollut mahdollista.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#276 • • Jussi Soro choon!
Saisko jostain ostaa Soundchilds-paitoja?

Mä voisin ostaa yhden, jos saa sopuhintaan ja on hieno :)
serotonot

Posts: 3,137

#277 • • serotonot Paul Easy

mayah, 24.8.2005 14:16:
Jälleen täysin turha ja asiaankuulumaton postaus. Tämän topikin idea ei ole kysyä mielipiteitä, ainoastaan tiedottaa.



Miksi tämä sitten on täällä "Webin ihmeellinen maailma"-osiossa, jossa käsittääkseni on tarkoitus keskustella webistä löytyvistä sivustoista ja asioista, ei ainoastaan tiedottaa niistä?

Käsittääkseni tämä on kuitenkin keskustelu forumi..

En siis halua tieten tahtoen tässä rikkoa sääntöjä vaan ainoastaan tiedustella moderaattoreilta, mistä moinen suunnanmuutos johtuu? Jos tähän topiciin ei saa kommentoida mitään, vaan ainoastaan nimimerkki "mfli":llä on oikeus tähän "tiedottaa" niin eihän tämä silloin oli keskusteluthread vaan pikemminkin ainoastaan ilmainen mainos. Eikö noi mainokset oo yleensä ollu tossa oikealla, missä tällä hetkellä mulla lukee "Kaljuttaako? hiustenlähtöön on lääke"?
phanatic

Posts: 1,123

#278 • • phanatic
Onko mainostopicien (joissa kritisointi on kielletty) perustaminen siis tästä lähtien sallittua? Moni muukin yritys kuin SoundChilds saattaisi nimittäin olla kiinnostunut uudesta ilmaisesta ilmoituskanavasta.
Grizzley

Posts: 2,893

#279 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Onhan se totta että tässä topikissa on miestä lyöty kun vierasta sikaa mutta toisaalta itsepä on kaveri asenteellaan sen aiheuttanut.

Hivenen hämmentää yhtäkkinen moderoinnin tarve ja ennenkaikkea suora toteamus että "tänne ei sitten enää postailla muuta kuin ilmoituksia". Erityisesti kommentointi useampaan postaukseen niiden tarpeettomuudesta särähti korvaan ihan vain sillälailla hivenen. Ei pahasti suinkaan. *ding*

Oliskohan paikallaan osoittaa se säännöstö jonka mukaan jonkun ilmaisema mielipide on tarpeeton kun jotenkin mielipiteen ilmaisu tuntuisi olevan tämänkaltaisen forumin perimmäinen tarkoitus, asiallisuuksien rajoissa luonnollisesti. ...tai mistäs mä mitään... Jännittäis vaan huomattavasti vähemmän jatkossa postailla kun tietäisi minkälaiset mielipiteet ovat sallittuja...

--
Signature summarily executed for treason

Jussi Soro

Posts: 6,385

#280 • • Jussi Soro choon!

Grizzley, 24.8.2005 14:33:
Oliskohan paikallaan osoittaa se säännöstö jonka mukaan jonkun ilmaisema mielipide on tarpeeton kun jotenkin mielipiteen ilmaisu tuntuisi olevan tämänkaltaisen forumin perimmäinen tarkoitus, asiallisuuksien rajoissa luonnollisesti. ...tai mistäs mä mitään... Jännittäis vaan huomattavasti vähemmän jatkossa postailla kun tietäisi minkälaiset mielipiteet ovat sallittuja...


Ei. Missään tapauksessa tässä topikissa ei saa ilmaista mielipidettään.

Tämän topikin tarkoitus on vain ja ainoastaan toimia soundchilds-sivuston tiedoituskanavana. Positiiviset mielipiteet sallitaan, negatiivisia ei. Negatiivisista viesteistä seuraa poistopyyntö, oikeustoimenpiteillä uhkailu ja julkisen anteeksipyynnön vaatiminen.

Sananvapaus - turhaa luxusta.