takaisin tunkio -> webin ihmeellinen maailma.
331 posts, 17 pages, 177,837 views
anqqa, 24.8.2005 08:31:
jep, eli tästä lähin kaikki kommentit, kritiikit, palautteet, parannusehdotukset, kehut jnejne vain mfli:n profiiliin, pidetään tämä topikki pelkkänä asiallisena tiedotuskanavana. samoin jos em. kommentteja ko. topikkiin laittaneet voisivat ystävällisesti ehtiessään poistamaan viestinsä topikista..
takaisin tunkio -> webin ihmeellinen maailma.
serotonot, 24.8.2005 10:21:
Ihan pakko kysyä, niin asialliseen sävyyn kuin suinkin vain osaan, että miksi ihmeessä kyseisestä saitista ei saisi esittää mielipiteitään topicissa joka liittyy kys. aiheeseen?
..
..
..
Mutta ylläpito tekee toki päätöksensä itse ja niitä kunnioitetaan. Ihmettelen vain kyseistä vetoa...
serotonot, 24.8.2005 10:21:
---
Mielestäni on hyvin kummallista, että jos "kuluttaja" kokee jonkin tuotteen huonoksi, ei hän saa ilmaista mielipidettään asiasta. Ymmärtäisin tuon "sensuroinnin" jos kyseessä olisi kilpailevan firman edustaja joka pyrkisi vesittämään Mfli:n bisneksiä, mutta kun kyse ei käsittääkseni tällaisesta ole, vaan pikemminkin yksityisten henkilöiden mielipiteistä.
Sitä paitsi itse topicin avaaja on mielestäni sortunut useita kertoja todella mauttomaan ja alatyyliseen sanailuun ja sitä kautta ylläpitänyt kiivasta keskustelua omalta taholtaan, sen sijaan että olisi palveluntarjoajan ja asiakaspalvelijan asemassa ymmärtänyt palveluammattien "Kultaisen säännön" - "asiakas on aina oikeassa" ja hillinnyt itsensä. Jos mä menen ostamaan autoa autokaupasta ja sanon että "tää auto ois muuten varmaan ihan jees mutta tää väri on hirveä" niin ei se autokauppias sano mulle "et sä oo ammatiltas automaalari, tolla ei oo mitään painoarvoa".
Mutta ylläpito tekee toki päätöksensä itse ja niitä kunnioitetaan. Ihmettelen vain kyseistä vetoa...
sts, 24.8.2005 13:35:
http://www.itviikko.fi/keskustelut/viesti.asp?threadid=1284480
Tres, 24.8.2005 13:51:
---
sts, 24.8.2005 13:35:
http://www.itviikko.fi/keskustelut/viesti.asp?threadid=1284480
---
Tres, 24.8.2005 14:02:
---
sts, 24.8.2005 13:57:
En mä enää ku quotsetit jo :(
---
No nyt voit
mayah, 24.8.2005 14:11:
Täysin tarpeeton viesti, eikä liity tähän topikkiin mitenkään.
Jatkossa vain tarpeellisia viestejä, kiitos
mayah, 24.8.2005 14:14:
Olet ilmaissut mielipiteesi jo useaan otteeseen, tämä on vain turhaa toistoa.
mayah, 24.8.2005 14:16:
Jälleen täysin turha ja asiaankuulumaton postaus. Tämän topikin idea ei ole kysyä mielipiteitä, ainoastaan tiedottaa.
Grizzley, 24.8.2005 14:33:
Oliskohan paikallaan osoittaa se säännöstö jonka mukaan jonkun ilmaisema mielipide on tarpeeton kun jotenkin mielipiteen ilmaisu tuntuisi olevan tämänkaltaisen forumin perimmäinen tarkoitus, asiallisuuksien rajoissa luonnollisesti. ...tai mistäs mä mitään... Jännittäis vaan huomattavasti vähemmän jatkossa postailla kun tietäisi minkälaiset mielipiteet ovat sallittuja...