308 posts, 16 pages, 181,447 views
josbe, 21.11.2008 13:32:
Mikä avuksi?
Super-Kerttu, 21.11.2008 13:45:
Mulla vähän sama vika..Haluisin heittää kaikki mun typerät vanhat ja halvat rievut veke ja ostaa jotain uutta, tyylikästä ja laadukasta..mut itekään en oikein tiedä mitä haluisin päälle laittaa.
Mikcore, 24.11.2008 18:50:
Jaah...mielestäni merkkivaatteiden ja Hennes&Maurizin
kuteiden yhdistäminen samaan
asukokonaisuuteen on
sama asia kuin sekottaa keskenään
makkaroita ja jäätelöä.
Se ei vaan toimi.
asukokonaisuuteen on
makkaroita ja jäätelöä.
Se ei vaan toimi.
asukokonaisuuteen on
makkaroita ja jäätelöä.
Se ei vaan toimi.
Caro², 25.11.2008 12:37:
mielummin teetän vaatteet ammattitaitosella vaatturilla, saan sellasen mallin ja leikkauksen mitä haluan, semmosesta kankaasta ku haluan - eikä niissä lue mitään vitun Lacostea tai Ganttia
tbo, 25.11.2008 14:31:
---
oon sanonu tästä varma aikasemminki, mut varsinkin vaatemerkkien logot kledjuissa on vähän hassuja. Ne on nimittäin _mainoksia_. En tiedä ketään joka haluais mainostaa t-paidassaan "Anttilasta kabanossia 3,99;-", mut toisaalta tiedän satoja korporaatiohuoria jotka haluaa sen tietyn vaatebrändin logon siihen paitaan "koska se on katu-uskottava/tyylikäs/hieno/erottaa minut tavallisista kuolevaisista/tyhmistä spedeistä/taimitälie".
$, 25.11.2008 15:17:
Useaan vaatemerkkiin/brändiin sisältyy vahva viesti tai tarina, oli sitten sen takana megakorporaatio tai maatalousalan osuusliike.
tbo,
25.11.2008 14:31:
vaatemerkkien logot kledjuissa on vähän hassuja. Ne on nimittäin _mainoksia_. En tiedä ketään joka haluais mainostaa t-paidassaan "Anttilasta kabanossia 3,99;-", mut toisaalta tiedän satoja korporaatiohuoria jotka haluaa sen tietyn vaatebrändin logon siihen paitaan "koska se on katu-uskottava/tyylikäs/hieno/erottaa minut tavallisista kuolevaisista/tyhmistä spedeistä/taimitälie".
...Tästä johtuen, mielummin teetän vaatteet ammattitaitosella vaatturilla, saan sellasen mallin ja leikkauksen mitä haluan, semmosesta kankaasta ku haluan - eikä niissä lue mitään vitun Lacostea tai Ganttia - samalla kaavalla kun tekee seuraavat, niin ovat sitten jo jokusia kymppejä edullisempia :)
Lyylikki, 25.11.2008 17:41:
Osaakkonää sanoa paljonko mahtaa maksaa esim. vaatturilla teetetyt housut?
REivaaja, 25.11.2008 12:41:
Mä en muodista välitä, mutta profiilikuvassasi pidät kauluspaitaa housujen päällä. njet njet inte bra!!!
tbo, 25.11.2008 14:31:
---
mielummin teetän vaatteet ammattitaitosella vaatturilla, saan sellasen mallin ja leikkauksen mitä haluan, semmosesta kankaasta ku haluan - eikä niissä lue mitään vitun Lacostea tai Ganttia
---
mitä totuuden sanoja lausutkaan, oi sielunveljeni (tässä asiassa). Ne vaatturit (varsinkin nuoremmat) on useimmiten köyhiä käsityöläisiä, ne ansaitsis saada rahaa enemmän kuin megakorporaatiot.
oon sanonu tästä varma aikasemminki, mut varsinkin vaatemerkkien logot kledjuissa on vähän hassuja. Ne on nimittäin _mainoksia_. En tiedä ketään joka haluais mainostaa t-paidassaan "Anttilasta kabanossia 3,99;-", mut toisaalta tiedän satoja korporaatiohuoria jotka haluaa sen tietyn vaatebrändin logon siihen paitaan "koska se on katu-uskottava/tyylikäs/hieno/erottaa minut tavallisista kuolevaisista/tyhmistä spedeistä/taimitälie". Okei, myönnän etten itekään aina selviä esim. t-paidoista ilman sitä logoa tai printtiä, mut ainakin pyrin siihen et se juttu mitä mä mainostan on jotain sellasta jonka takana mä voin ite seistä - sen takia suurin osa, ellei melkein kaikki mun t-paidat on frendien painattamia. Muutaman oon tehny jopa itse.
Kon-tiki, 25.11.2008 10:07:
---
Me ei ilmeisesti olla koskaan tavattu. Voitko sä muutenkaan olla varma, ettei jotkut sun lähipiirin ns. tyylikkäät yhdistele henkkabasicsejä "merkkivaatteisiin"?
Ihme sana muutenkin toi "merkkivaatteet". Sehän voi tarkottaa mitä tahansa jostain vanhojen ukkojen levismarlboroclassicsista aina Balenciagaan, firmaan jolla on vain yksi, erittäin kallis, valmisvaatelinja. Jos brändeistä puhutaan, niin kyllä H&M:lläkin on brändi aika tunnettu, menestyksestä päätellen vahvakin. Onko Hennesin tavara siis myös "merkkivaatetta"? Mikä nykyisin _ei_ olis merkkivaate?
Mikcore, 25.11.2008 20:12:
---
Kon-tiki, 25.11.2008 10:07:
---
Onko Hennesin tavara siis myös "merkkivaatetta"? Mikä nykyisin _ei_ olis merkkivaate?
---
Merkkivaatteella tarkoitan monikansallista vaatevalmistajaa, jolla on toimitaa lähes kaikkialla maailmassa ja merkki on tunnettu. (oma määritelmä, saa korjata ken osaa artikuloida sen tarkemmin).
Ja en mä puutu siihen miten mun kaverit pukeutuvat.
Toi oli vaan määritelty niin, että mä en
ikinä yhdistelisi omia vaatekokonaisuuksia siten...
Mikcore, 25.11.2008 19:59:
Jos loppuu pointit, niin tottakai silloin mennään henkilökohtaisuuksiin.
Hienoa!