Hullut päivät ja ostoslista

936 posts, 47 pages, 360,810 views

pirpeli

Posts: 5,533

#461 • • pirpeli

remozione, 28.3.2007 10:16:
minkäs näköne tää lokki olikaa?



imo ruma
2202s.jpg

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

zaler

Posts: 1,545

#462 • • zaler e h k i s
työmatkalla tarttui mukaan kengät ja 3 t-paitaa

--
let´s eat to the beat!

Bio

Posts: 4,429

#463 • • Bio The Bullies / Pinky

KooKie, 28.3.2007 10:26:
Jotenkin ristiriitainen fiilis, kun tuntuu ahdistavalta jättää nämä väliin, mutta toisaalta ahdistaisi enemmän mennä sinne ryysikseen ja ostaa taas jotain paskaa, mikä ei ole oikeasti halpaa, laadukasta, eikä varsinkaan tarpeellista.



Totta. Ainoat mitä voisin mennä tsekkailee on ruokapuolelta, josta vois löytyy pakastimeen pahan päivän varalle. Kyllä mä sit mieluummin menen ostaa normaalihintaiset tuotteet rauhassa.
Anselmi

Posts: 2,578

#464 • • Edited Anselmi And sell me

KooKie, 28.3.2007 10:26:
Jotenkin ristiriitainen fiilis, kun tuntuu ahdistavalta jättää nämä väliin, mutta toisaalta ahdistaisi enemmän mennä sinne ryysikseen ja ostaa taas jotain paskaa, mikä ei ole oikeasti halpaa, laadukasta, eikä varsinkaan tarpeellista.


Joo vähän samat fiilikset. Arvostan kyllä sitä että kuluttaa älykkäästi, eli tajuaa ostaa sieltä missä on halvinta jne. Mutta harvemmin tuolla mitään todella tarpeellista olen nähnyt ja koska valtaosa tuntuu ajattelevan samalla tavalla, niin aina tuntuu että noissa päivissä on kyse enemmän ostamisesta ostamisen vuoksi, kuin oikeiden tarpeiden vuoksi.
Semmoisesta tulee vähän surku ihmisiä, koska se kielii siitä että elämässä on jonkin sortin tyhjiö. En tarkoita et kaikilla jotka siellä käyvät näin olisi, koska jos tuolta jotain sattuu löytämään, mitä tarvitsee, niin tokihan kannattaa ostaa. Mutta jos odottaa noita päiviä kuin joulua, niin kannattaa varmaan pysähtyä miettimään että ollaanko tässä ostamassa elämään sisältöä, sen sijaan että on ostamassa jotain siksi että ihan oikeasti sitä tarvitsee.

--
sen pituinen se

-Kerttu-

Posts: 4,542

#465 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Yhdet farkut himottais..Ei kyl ole rahaa, mut pakko silti mennä kattoo josko niitä vielä illalla olis. Ne on niin halvat! *tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Cloud

Posts: 2,162

#466 • • Cloud Game Freak
Ainahan sitä nyt vähintään mukahalpaa karkkia ja suklaata täytyy käydä ostamassa :)

Muuten sitten aika turhaa touhua koko homma onkin.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

daffy

Posts: 737

#467 • • daffy duck and cover

KooKie, 28.3.2007 10:26:
Jotenkin ristiriitainen fiilis, kun tuntuu ahdistavalta jättää nämä väliin, mutta toisaalta ahdistaisi enemmän mennä sinne ryysikseen ja ostaa taas jotain paskaa, mikä ei ole oikeasti halpaa, laadukasta, eikä varsinkaan tarpeellista.


Hmm onhan siellä toki paljon krääsää mutta aika paljon laatua ja merkkituotteitakin. Pitää vaan osata kohdentaa oikein ostelut. :)

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

seilori

Posts: 482

#468 • • seilori

Dave^, 27.3.2007 11:03:
---
vaavu, 27.3.2007 09:24:
Hott tipp kaikille kodinsisustajille:

Keskiviikkona tulee myyntiin Lokki-valaisin, koko 70cm, hintaa 269e. Eli halpa kuin mikä.

---

Oon siis hyvässä asemassa kun ei tarvi maksaa tosta mitään, porukat vaihtaa keittiön lampun ja antaa ton mulle. *nauru*



Mun mutsilla on myöskin ollut tuollainen aitassa "säilytyksessä" vuosikausia, oon sitä tingannu sieltä jo ainakin vuoden päivät.. ehkä pian jo heruu :)
KooKie

Posts: 4,338

#469 • • KooKie aka. Petress Pan

Anselmi, 28.3.2007 11:00:
Joo vähän samat fiilikset. Arvostan kyllä sitä että kuluttaa älykkäästi, eli tajuaa ostaa sieltä missä on halvinta jne. Mutta harvemmin tuolla mitään todella tarpeellista olen nähnyt ja koska valtaosa tuntuu ajattelevan samalla tavalla, niin aina tuntuu että noissa päivissä on kyse enemmän ostamisesta ostamisen vuoksi, kuin oikeiden tarpeiden vuoksi.



daffy, 28.3.2007 11:40:
Hmm onhan siellä toki paljon krääsää mutta aika paljon laatua ja merkkituotteitakin. Pitää vaan osata kohdentaa oikein ostelut. :)



Kysymys on siitä, etten mä (eikä varmaan moni muukaan) oikeasti tarvitse mitään juuri nyt. Toisaalta mietityttää, että mitä, jos sitä tarvetta tuleekin hetken päästä ja päädyn silloin ostamaan kallimmalla samankaltaisia tuotteita. Juuri tätä on se halu ostaa halvalla kaikenlaista, mistä myöhemmin tajuaa, ettei tarvetta ikinä lopulta tullutkaan.

Kyllä tässä laiskuus ja "piheys" (eli epänaismainen rahankäyttö "Iiih kuin kiva, mun on pakko saada tää ja tää ja toi ja toi ja nää ja sit vielä..." ;) taitaa viedä voiton. Mä en pidä shoppailusta nykyään muutenkaan - saati sitten shoppailusta jollain sotatantereella, missä kyynärpäät vie ja köyhät vikisee.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#470 • • KooKie aka. Petress Pan

Anselmi, 28.3.2007 11:00:
Semmoisesta tulee vähän surku ihmisiä, koska se kielii siitä että elämässä on jonkin sortin tyhjiö.



Tulipa muuten kylmät väreet muistellessa niitä aikoja, kun oikeasti osti itselleen parempaa mieltä uusien vaatteiden ja korujen jne. muodossa. Nykyään mulle tulee turhasta shoppailemisesta pikemminkin huono mieli - morkkis iskee. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

parrot

Posts: 9

#471 • • parrot
No joo, kieltämättä itseironialta ei voinut välttyä ryysiessä Lokki-valaisimen perässä. Muuten en kyllä laskisi itseäni miksikään ostan-silmät-kiiluen-mitä-tahansa-tyhjää-elämääni-täyttämään -kuluttajaksi. Tuo valaisin vain on sellainen tuote jota olen metsästänyt jo vuosia, eikä sitä todella normaalisti saa mistään alle 400:n (Stockalla norm. hinta 429).

Ilman jäin siis myös nyt (amatööri!), joten mulle saa vapaasti tarjota niitä vintin kätköissä maatuvia Lokkeja:)
Avatar
#472 • • Norb Guest
Varmaa haen sen iittalan parilapannun.
Lyylikki

Posts: 2,975

#473 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

parrot, 28.3.2007 12:19:
No joo, kieltämättä itseironialta ei voinut välttyä ryysiessä Lokki-valaisimen perässä. Muuten en kyllä laskisi itseäni miksikään ostan-silmät-kiiluen-mitä-tahansa-tyhjää-elämääni-täyttämään -kuluttajaksi. Tuo valaisin vain on sellainen tuote jota olen metsästänyt jo vuosia, eikä sitä todella normaalisti saa mistään alle 400:n (Stockalla norm. hinta 429).

Ilman jäin siis myös nyt (amatööri!), joten mulle saa vapaasti tarjota niitä vintin kätköissä maatuvia Lokkeja:)



Asuuko sulla ketään sukulaisia Oulussa tahi Tampereella? Itsellä on joskus mennyt joku juttu ohi suun Helsingissä, niin äiti on sen sitten illalla vielä Tampereelta saanut metsästettyä (esim. Kanebon ripsari).

Itse ajattelin mennä ihan vaan huvikseni kattelemaan sitä ryysistä ja jee puoli viideltä. Hullu mikä hullu, mutta hauskaa se on, kun ei ota mitään paineita. Jos siellä vielä on niitä ulkoisia kovalevyjä, niin semmoisen voisin ostaa. Eipähän tuo nyt niin älytsin halpa ole, kun muuten samalla rahalla saa about 70 gigaa vähemmän.
Amuck

Posts: 2,396

#474 • • Amuck dub-i-dub
Ai onko nyt hullut päivät. Oon niin ulkona kaikesta. Onneksi ei ole jeniäkään rahaa niin ei tarvitse ostaa mitään. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Zandy

Posts: 273

#475 • • Zandy
Muutaman paketin Hackmanin pihviaterimia ajattelin huomenna käydä ostamassa, sopii niin hyvin yhteen jo olemassa olevien Hackmanin veitsitelineen ja aterimien kanssa. Erilaisia juustoja tulee myös varmasti ostettua ja ehkä Tigin tuotteita.
Caritsa

Posts: 1,117

#476 • • Caritsa
Ihanaa kulutusjuhlaa, materialismi kunniaan. Kun saadaan kuluttaja tuntemaan huonoa omaatuntoa, jopa ahdistusta siitä ettei osta, niin on kyllä toimivaa.

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

asdf

Posts: 3,155

#477 • • asdf
Ensimmäistä kertaa tein Hulluille päiville ostoslistan, mistä olikin oikeasti aika paljon apua. Ennen oon vaan vaellellut siellä päämäärättömästi "kattoen, jos jotain löytyisi", mikä on joka kerta kasvattanut kadehdittavan kokoisen kyrvän otsaan. Tällä kertaa saavuin myös paikalle ajoissa välttäen sen pahimman ruuhkan, vaikka Stocka onkin suht täynnä heti kasista asti.

Eniveis, mukaan tarttui tältä päivältä:

- Punainen jakku
- Löysähköt, mustat housut
- Musta, pitkähihainen paita
- Mintunvihreä t-paita
- Valkoinen huivi
- Beige laukku

Aurinkolasit pitäis vielä hommata, ja jotkut kevyemmät kengät. Kyllähän noita päiviä on onneks vielä jäljellä, huomenna en välttämättä jaksa sinne uudestaan mennä.
Ozie

Posts: 1,389

#478 • • Ozie
Joo piti kans käydä vähän kääntymässä ja saihan sitä taas ostettua ties mitä

- Paul Mitchellin Tea Tree shampoota
- Pepe Jeansin t-paidan
- Gsusksen pitkähihasen paidan
- Bossin boksereita

Pitäis viel kyl käydä ostaa ties mitä sielt.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#479 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mun mielestä Hullujen Päivien katalogi on aika viitteellinen ja epätarkka ja onkin tarkoitettu vain uteliaisuuden nostatukseen. Jotain lentolippuja lukuun ottamatta monista tuotteista on katalogissa vain kuva ja hinta, monista ei sitäkään, eli tavaratalossa on oikeasti paljon enemmän tarjouksia kuin läpyskässä lukee.

Ilahduin siis kovasti, kun urheiluosastolla Addun valkoisia lenkkareita 37,90e/pari, katalogin mukaan "miesten koossa", löytyikin koossa 40 *hymy* Monesti tarjouslenkkarien "miesten koothan" alkavat vasta jostain 42:sta, tai sit mä en koskaan ole paikalla tarpeeksi aikaisin.
sune

Posts: 2,096

#480 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

zaler, 28.3.2007 10:51:
työmatkalla tarttui mukaan kengät ja 3 t-paitaa



HAHA, saaks kysyä et millähän rahalla ? *lmao*

--
ei kovin ihku eikä plur