936 posts, 47 pages, 371,160 views
KooKie, 28.3.2007 10:26:
Jotenkin ristiriitainen fiilis, kun tuntuu ahdistavalta jättää nämä väliin, mutta toisaalta ahdistaisi enemmän mennä sinne ryysikseen ja ostaa taas jotain paskaa, mikä ei ole oikeasti halpaa, laadukasta, eikä varsinkaan tarpeellista.
Jotenkin ristiriitainen fiilis, kun tuntuu ahdistavalta jättää nämä väliin, mutta toisaalta ahdistaisi enemmän mennä sinne ryysikseen ja ostaa taas jotain paskaa, mikä ei ole oikeasti halpaa, laadukasta, eikä varsinkaan tarpeellista.
Dave^, 27.3.2007 11:03:
---
vaavu, 27.3.2007 09:24:
Hott tipp kaikille kodinsisustajille:
Keskiviikkona tulee myyntiin Lokki-valaisin, koko 70cm, hintaa 269e. Eli halpa kuin mikä.
---
Oon siis hyvässä asemassa kun ei tarvi maksaa tosta mitään, porukat vaihtaa keittiön lampun ja antaa ton mulle.
Anselmi, 28.3.2007 11:00:
Joo vähän samat fiilikset. Arvostan kyllä sitä että kuluttaa älykkäästi, eli tajuaa ostaa sieltä missä on halvinta jne. Mutta harvemmin tuolla mitään todella tarpeellista olen nähnyt ja koska valtaosa tuntuu ajattelevan samalla tavalla, niin aina tuntuu että noissa päivissä on kyse enemmän ostamisesta ostamisen vuoksi, kuin oikeiden tarpeiden vuoksi.
daffy, 28.3.2007 11:40:
Hmm onhan siellä toki paljon krääsää mutta aika paljon laatua ja merkkituotteitakin. Pitää vaan osata kohdentaa oikein ostelut. :)
Anselmi, 28.3.2007 11:00:
Semmoisesta tulee vähän surku ihmisiä, koska se kielii siitä että elämässä on jonkin sortin tyhjiö.
parrot, 28.3.2007 12:19:
No joo, kieltämättä itseironialta ei voinut välttyä ryysiessä Lokki-valaisimen perässä. Muuten en kyllä laskisi itseäni miksikään ostan-silmät-kiiluen-mitä-tahansa-tyhjää-elämääni-täyttämään -kuluttajaksi. Tuo valaisin vain on sellainen tuote jota olen metsästänyt jo vuosia, eikä sitä todella normaalisti saa mistään alle 400:n (Stockalla norm. hinta 429).
Ilman jäin siis myös nyt (amatööri!), joten mulle saa vapaasti tarjota niitä vintin kätköissä maatuvia Lokkeja:)
zaler, 28.3.2007 10:51:
työmatkalla tarttui mukaan kengät ja 3 t-paitaa