Hullut päivät ja ostoslista

936 posts, 47 pages, 360,860 views

Avatar
#721 • • Norb Guest
Se ihku pinkki paistokasari on pakko saada!
Jinx

Posts: 2,615

#722 • • Jinx Superfeminine

Jocular, 1.4.2008 11:45:
Sony Ericsson w950! Saa nähä kerkeekö puhelimen lauantaina poistamaan ku pitää töihinki ehtiä. Damn. No mut yritetään!




Tää on mullakin hankitalistalla. *joo*

--
Pyllykkä

Lyylikki

Posts: 2,975

#723 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Jännittelin vähän, että tuleeko Wii myyntiin HP:lle. No tulihan se, hintaa 249 euroa eli ei tartte paljon ostella esim. Verkkokaupassa 244,90 e.

Ihan kivan näköisiä sisustuskoreja ja kaveri on vinkannut (l. syöttänyt) niistä katkaravuista, joita saa 2 prk 10 e. Varmaan jotain semmosta pientä. Golf-setin meinaan käydä myös katsomassa, vaikka eihän siihen varsinaisesti olisi rahaa.
Yallu

Posts: 1,910

#724 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Lyylikki, 1.4.2008 12:31:
Jännittelin vähän, että tuleeko Wii myyntiin HP:lle. No tulihan se, hintaa 249 euroa eli ei tartte paljon ostella esim. Verkkokaupassa 244,90 e.

Ihan kivan näköisiä sisustuskoreja ja kaveri on vinkannut (l. syöttänyt) niistä katkaravuista, joita saa 2 prk 10 e. Varmaan jotain semmosta pientä. Golf-setin meinaan käydä myös katsomassa, vaikka eihän siihen varsinaisesti olisi rahaa.


Mites mahtaa olla tuon verkkokaupan toimituskulut?
ipe

Posts: 1,845

#725 • • ipe X-Rust / Holvi

Lyylikki, 1.4.2008 12:31:
Jännittelin vähän, että tuleeko Wii myyntiin HP:lle. No tulihan se, hintaa 249 euroa eli ei tartte paljon ostella esim. Verkkokaupassa 244,90 e.

Ihan kivan näköisiä sisustuskoreja ja kaveri on vinkannut (l. syöttänyt) niistä katkaravuista, joita saa 2 prk 10 e. Varmaan jotain semmosta pientä. Golf-setin meinaan käydä myös katsomassa, vaikka eihän siihen varsinaisesti olisi rahaa.



Me ostettiin juur muutama viikko sitten Gigantista hintaan 229€.

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#726 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Yhtään ei oo rahaa, mut kai sitä on pakko mennä taas katsomaan, josko gsusta (tai hoochia ja benchiä :D) olis alennuksessa.. *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#727 • • Edited REivaaja Guest
Kuka idiootti ostaa hulluilta päiviltä? Siitä vaan uudet kengät jalkaan ja ulos. Et varmaan jää kii.
Joskus teini rikollisena tuli tehtyä aina tarpeessa, enkä jääny kii vaikka kuinka röyhkeä olin. Paitaa? Päälle vaan ja laukku samalla hinnalla...
Karkkii? Siitä vaan kuus kiloo karkkii mukaan ja on niin vitun halpaa että jää plussan puolelle vaikka antais
katulapsille. Se on hyväntekeväisyyttä saakeli. Urpot tajuu koko homman ydintä... Kerrankin ku saa leikkii Robin Hood::ia ni jengi törsää skeidaan ruokarahansa... Ei tarvii varastaa kun voi vaan ottaa!
Kimbou

Posts: 608

#728 • • Kimbou
Kanton China lentoliput 515 ei oo paha hinta....ei kylläkään ihan meijän kohteessa päin mutta junalla pääsee.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

ville

Posts: 3,780

#729 • • ville olen oikeasti ujo
ps3 ja gt5 prologue taisi olla 450e tänään. Ei mikään kovin erikoinen hinta, mut halvempi kun monessa muussa paikassa.
Freja

Posts: 8,775

#730 • • Freja Sihteeri
Ruokaa.

Ja ehkä sellane paketti lakritsapatukoita, ku niis koreilee viel joku tyyppi. keräilyharvinaisuuksia pian.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#731 • • Jone Archibald Haddock

Yallu, 1.4.2008 12:36:
Mites mahtaa olla tuon verkkokaupan toimituskulut?



Monissa tapauksissa ei yhtään mitään (viimeisimmästä viidestä Verkkiksestä tekemästäni tilauksesta en ole maksanut penniäkään toimituskuluja) ja nouto on joka tapauksessa ilmaista. En kyl näe miten toimituskulut on relevantti asia hintoja verratessa kun toinen kahdesta verrokista (Stokka siis) ei edes toimita ja jos toimittaisi, niin ei takuulla ilmaiseksi.
Amuck

Posts: 2,396

#732 • • Amuck dub-i-dub

REivaaja, 1.4.2008 18:17:
Kuka idiootti ostaa hulluilta päiviltä? Siitä vaan uudet kengät jalkaan ja ulos. Et varmaan jää kii.


Taidan olla yhdensortin idiootti kun tartun tällaiseen provoon

JEE LUOKKARETKI STOCKALLE

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

ville

Posts: 3,780

#733 • • ville olen oikeasti ujo

Jone, 2.4.2008 11:38:
---
Yallu, 1.4.2008 12:36:
Mites mahtaa olla tuon verkkokaupan toimituskulut?

---


Monissa tapauksissa ei yhtään mitään (viimeisimmästä viidestä Verkkiksestä tekemästäni tilauksesta en ole maksanut penniäkään toimituskuluja) ja nouto on joka tapauksessa ilmaista. En kyl näe miten toimituskulut on relevantti asia hintoja verratessa kun toinen kahdesta verrokista (Stokka siis) ei edes toimita ja jos toimittaisi, niin ei takuulla ilmaiseksi.



No tää riippuu ihan siitä missä asuu. Jos asuu stockan lähellä, saa tavaran heti ja ilman toimituskuluja.... jos taas pitää matkustaa jonnekin, sekin maksaa jotain.

Verkkokaupasta voisi noin yleisesti sanoa kyllä sen, että viimeisen parin kk aikana paikassa on ollut sellaiset jonot, että niihin on pitänyt varata 20-60min. Tähän verrattuna hullujen päivien ryysis on vielä aika kevyttä.... esim. itse olen ihan tarkoituksella vähentänyt verkkokaupassa käyntiä, sillä tuo jonottaminen on oikeasti todella hanurista.
Yallu

Posts: 1,910

#734 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Jone, 2.4.2008 11:38:
---
Yallu, 1.4.2008 12:36:
Mites mahtaa olla tuon verkkokaupan toimituskulut?

---


Monissa tapauksissa ei yhtään mitään (viimeisimmästä viidestä Verkkiksestä tekemästäni tilauksesta en ole maksanut penniäkään toimituskuluja) ja nouto on joka tapauksessa ilmaista. En kyl näe miten toimituskulut on relevantti asia hintoja verratessa kun toinen kahdesta verrokista (Stokka siis) ei edes toimita ja jos toimittaisi, niin ei takuulla ilmaiseksi.



Eli sinä suoritat samanlaista "hintavertailua" kuin viime syksynä eräs toimittaja? (Hän vertaili Hullujen Päivien tuotteiden hintoja tyylillä "tämä tuote on halvempi Gigantin verkkokaupassa, vaikkei niillä tuotetta nyt olekkaan ja tämä tuote on halvempi Pixmaniassa", eikä huomioinut että näistä verkkokaupoista ostettaessa hintoihin lisätään toim.kulut. Lisäksi hän kyllä sekoitti keskenään EOS 400Dn ja EOS 400D kitin..)

Hullujen päivien pointtina onkin, että se tuote on juuri siinä, juuri sillä hetkellä, juuri siihen edulliseen hintaan. (Ei ehkä kuukauden päästä, johonkin hintaan, johon lisätään vielä matkatavaran pakkauskustannukset ja tietty sitten vielä alv.) Toiset tuotteet ovat halvempia kuin toiset..
Jone

Posts: 8,258

#735 • • Jone Archibald Haddock

ville, 2.4.2008 11:43:
No tää riippuu ihan siitä missä asuu. Jos asuu stockan lähellä, saa tavaran heti ja ilman toimituskuluja.... jos taas pitää matkustaa jonnekin, sekin maksaa jotain.



Totta. Sitä voi asua Stokkan nurkalla, Verkkiksen nurkalla tai Keravalla. Keravalta katsoen on aivan se ja sama hakeeko tavarat Stokkalta vai Verkkiksestä.

ville, 2.4.2008 11:43:
Verkkokaupasta voisi noin yleisesti sanoa kyllä sen, että viimeisen parin kk aikana paikassa on ollut sellaiset jonot, että niihin on pitänyt varata 20-60min. Tähän verrattuna hullujen päivien ryysis on vielä aika kevyttä.... esim. itse olen ihan tarkoituksella vähentänyt verkkokaupassa käyntiä, sillä tuo jonottaminen on oikeasti todella hanurista.



Joops, totta sekin. Tosin mä oon käynyt Verkkiksessä viimeksi eilen ja jonottamaan joutui minuutin. Stokkan ryysikseen taas en lähtisi vetämättä kännejä tai kourallista rauhoittavia.
tomii

Posts: 3,594

#736 • • tomii kallion herttua
Mun on myönnettävä, että en ole ostanut elämäni aikana mitään hulluilta päiviltä, tosin eipä ole noissa katalogeissa ikinä ollutkaan mitään mitä juuri sillä hetkellä tarvitsisin (oon niin perse auki, että en tee paljoakaan heräteostoksia :). Jos en olisi juuri 2 viikkoa sitten ostanut uusia kenkiä, niin nyt olisi ollu tosin yhdet kengät, jotka olisi saattanut kiinnostaa. :)

--
reivaan kunnes kuolen

Jone

Posts: 8,258

#737 • • Jone Archibald Haddock

Yallu, 2.4.2008 11:54:
Eli sinä suoritat samanlaista "hintavertailua" kuin viime syksynä eräs toimittaja? (Hän vertaili Hullujen Päivien tuotteiden hintoja tyylillä "tämä tuote on halvempi Gigantin verkkokaupassa, vaikkei niillä tuotetta nyt olekkaan ja tämä tuote on halvempi Pixmaniassa", eikä huomioinut että näistä verkkokaupoista ostettaessa hintoihin lisätään toim.kulut. Lisäksi hän kyllä sekoitti keskenään EOS 400Dn ja EOS 400D kitin..)



Häh? Missä suoritan?

Lyylikin esimerkissä vertailtiin tuotetta, jonka saatavuus on kummastakin paikasta mallia "HETI" ja noutaminen on ainoa vertailukelpoinen toimitusmuoto, koska se on tarjolla kummassakin paikassa.

Mikä nyt siis mättää ja mistä revit otsikoita?

Yallu, 2.4.2008 11:54:
Hullujen päivien pointtina onkin, että se tuote on juuri siinä, juuri sillä hetkellä, juuri siihen edulliseen hintaan. (Ei ehkä kuukauden päästä, johonkin hintaan, johon lisätään vielä matkatavaran pakkauskustannukset ja tietty sitten vielä alv.) Toiset tuotteet ovat halvempia kuin toiset..



...ja kuka nyt spekuloi? *nauru*
ville

Posts: 3,780

#738 • • ville olen oikeasti ujo

Jone, 2.4.2008 12:00:
Totta. Sitä voi asua Stokkan nurkalla, Verkkiksen nurkalla tai Keravalla. Keravalta katsoen on aivan se ja sama hakeeko tavarat Stokkalta vai Verkkiksestä.



About sama joo... paitsi se jono.

Ehkä sä olit jotenkin sopivaan aikaan... viimeisen parin kolmen kuukauden ajalta mulla on tuolta toistakymmentä ostosta (kokonaisuudessaan hiukan vajaa 200), ajat yleensä 17-1900 ja joka kerta jonossa on ollut vähintään 40 ihmistä. Pohjat oli toissaviikolla kun jonossa ennen mua 120 ihmistä joten en edes jäänyt odottamaan. Maanantaina kun kävin niin jonossa oli 40 ihmistä, joten sillä aikaa ehdin tehdä hyvin safkaostokset citymarketissa. Stockalla en oo koskaan jonottanut noin pitkään, edes jouluna. Ylipäätään mulla ei tule yhtään liikettä mieleen, jossa joutuu jonottamaan niin paljon kuin verkkokaupassa nykyään. Suoraan sanottuna paskaa palvelua tämän suhteen, mutta muuten verkkokauppa toimii sen verran hyvin, että tulee käytettyä aika paljon.


Mitä noin yleensä elektroniikan hintaan tulee, niin ei tuolla hulluilla päivillä mitään ihan älyttömän spesiaalia ole, vaikkakin hinnoissa ollaan yleensä hintaseurannan halvimpien luokassa. Jos verkkokauppa.comiin vertaa, niin kyllä stocka ne monesti päihittää, miksi muuten verkkis mainostaa "Kätevää! Tiputimme kaikkien Hullujen Päivien tuotteiden hinnat alle Stockmannin hintojen."

Jokatapauksessa tilanne on se, että elektroniikan suhteen halvimmat tuotteet saa netistä. Jos tämä ei nappaa ja hulluilla päivillä on jotain tarjouksessa, voi sen ostaa ihan rauhassa ja samalla luottaa siihen, että tuotteen on saanut ihan fiksuun hintaan.
Wolverine

Posts: 1,860

#739 • • Wolverine
ei kyl ollu tällä kertää mitään erikoista, toi läppäri 499e olis ollu ihan hintansa arvoinen mut ei oo tällä hetkellä tarvetta. ps3+gt5 olis kans ihan nice tohon hintaan, pitää vaan toivoo et olis vielä huomenna jäljellä niin tosta ku lohkasis vähän henkilökunta-alennusta niin vois jopa ostaa sen. huomen kyl ostamaan toi kenwoodin monitoimikone ja sit oliski nää hullut päivät siinä (paitsi töiden osalta *igor*).
Lyylikki

Posts: 2,975

#740 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Yallu, 2.4.2008 11:54:
Hullujen päivien pointtina onkin, että se tuote on juuri siinä, juuri sillä hetkellä, juuri siihen edulliseen hintaan. (Ei ehkä kuukauden päästä, johonkin hintaan, johon lisätään vielä matkatavaran pakkauskustannukset ja tietty sitten vielä alv.) Toiset tuotteet ovat halvempia kuin toiset..



Meinasin tuohon toimituskuluun juu vastata, että itsellä 15 min kävellen Ruoholahteen ja sama takaisin, mutta en siihen viitsinyt tarttua, koska se ei ollut pointti. (Esim. halvemmaksi tulee vaikka Lahteen tilata tuote Verkkokaupasta, kuin lähteä sitä Helsingin tai Tampereen Stockalta hakemaan *hih*)

Lähinnä siis tarkoitus oli sanoa, että odotin innolla josko Wii olisi tullut myyntiin johonkin "sisäänvetohintaan", mutta pöyristyttävää oli se, että se on kuvastoon painettu hinnalla, joka on ollut mun ulottuvilla jos useamman hetken.