Hullut päivät ja ostoslista

936 posts, 47 pages, 361,120 views

Tiinuliinu81

Posts: 510

#681 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Super-Kerttu, 10.10.2007 13:06:


Semmonen kantoreppu olis varmaan kätevä tälläsissä tilanteissa?! Tai siis veikkaan vaan, ei mulla oo mitään kokemusta vaunuista, vauvoista ja kantorepuista! *nauru*



Se kantoreppu voi pidemmän päälle olla hankala, kun katselee ehkä kokeileekin jotain*hih*. Mutta eipä tosiaan täälläkään kokemusta, valitettavasti.

Mä varmaan ostan huomenna jotain perussettii: meikkejä, viherkasveja yms pientä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Anunu

Posts: 18

#682 • • Anunu Anulicious
07:40 sain varausnumeron ja 10:10 sain lentoliput. Woohoo.
kml

Posts: 1,142

#683 • • kml Keyhole Markup Language
Saa kyllä varata lisäaikaa aamusin ku ei meinaa mahtua kulkemaan bussipysäkeille Tapiolassa, kun on joka ovi ruuhkautettu :P.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

luode

Posts: 287

#684 • • luode
onks mussa jotain vikaa kun en oo ikinäikinäikinä raahautunu hulluille päiville? nyt pohdin vakavasti, että pitäskö mun korjata tää epäkohta. eli siis onko se todellakin sen arvoista raahautua sinne ryysikseen ihan muuten vaan?
evvk

Posts: 1,918

#685 • • evvk
10 naulakollista minkkitakeja.
5 korillista hanskoja..
Fyrisch

Posts: 4,525

#686 • • Fyrisch

Anunu, 11.10.2007 11:52:
07:40 sain varausnumeron ja 10:10 sain lentoliput. Woohoo.



Kaveri sai varausnumeron nr. 001 mut sille lennolle ei ollu vapait paikkoi. Buhuu.
Avatar
#687 • • Kirsikka Guest

*PinkBunnY*, 11.10.2007 09:30:
---
Super-Kerttu, 10.10.2007 13:06:


Semmonen kantoreppu olis varmaan kätevä tälläsissä tilanteissa?! Tai siis veikkaan vaan, ei mulla oo mitään kokemusta vaunuista, vauvoista ja kantorepuista! *nauru*

---


Se kantoreppu voi pidemmän päälle olla hankala, kun katselee ehkä kokeileekin jotain*hih*. Mutta eipä tosiaan täälläkään kokemusta, valitettavasti.

Mä varmaan ostan huomenna jotain perussettii: meikkejä, viherkasveja yms pientä.



Mä taidan jättää hullut päivät just tästä syystä väliin (eikä mulla kyl oo rahaakaan). Keväällä olin itiksessä vaunujen kanssa hulluilla päivillä, kyllä siellä jotenkin pärjäs, mut ei se kivaa ollut. Vaikka kantoliina onkin muuten käytössä, mut jotenkin sitä pitää myös kaikki tavaratkin raahata, joten vaunut toimii aina myös vankkureina vaikka napero oliskin liinassa :D Ellei sit autolla lähdetä, saas nyt nähdä.
Zeratul

Posts: 1,170

#688 • • Edited Zeratul Captain miserable
Mun ostoslista oli näinkin pitkä:
1. Naapurini Totoro

[o]Pyysin kattoo koneelta onko sitä vielä saatavilla, 25kpl ois pitäny viel olla, mut paskan marjat et ois löytyny ensimmäistäkää. :´([/o]

edit: Sainpa sittenki, lälläslää! :P

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Anunu

Posts: 18

#689 • • Anunu Anulicious

Fyraett, 11.10.2007 17:08:
Kaveri sai varausnumeron nr. 001 mut sille lennolle ei ollu vapait paikkoi. Buhuu.


Ei tossa ole mitään pahaa. Mieti jos olis numero 100 ja jonottaa kaks tuntia ja sit sanotaa ettei oo. Mielummin odotan pari minsaa ja kuulen ettei oo kun pari tuntii. Daa.

Hah, olikohan toi sun kaveri se ketä melkeen itki puhelimeen ja selitti et "Mun kaveri oli eka kun se tuli jonottaa jo viidelt aamult..." En sit tie mikä mätti, eikö sit ollu paikkoi vai mitä mut näytti ketuttavan aika paljon.
Fyrisch

Posts: 4,525

#690 • • Fyrisch

Anunu, 11.10.2007 20:44:
Hah, olikohan toi sun kaveri se ketä melkeen itki puhelimeen ja selitti et "Mun kaveri oli eka kun se tuli jonottaa jo viidelt aamult..." En sit tie mikä mätti, eikö sit ollu paikkoi vai mitä mut näytti ketuttavan aika paljon.



tuskimpa, en tunne niit muit jotka on lähös mukaan reissulle.
Late

Posts: 3,441

#691 • • Late team Lasse
Kävin tänään poistamassa tuon lacien ulkoisen kovalevyn. Tuo hävyttömän edullinen ryijymatto kiinnosti, mutta oli ikävä kyllä aavistuksen liian pieni..
-Pitää kyllä mahdollisesti käydä vielä la kattomassa jos löytäis vaatteita.
ville

Posts: 3,780

#692 • • ville olen oikeasti ujo

luode, 11.10.2007 17:04:
onks mussa jotain vikaa kun en oo ikinäikinäikinä raahautunu hulluille päiville? nyt pohdin vakavasti, että pitäskö mun korjata tää epäkohta. eli siis onko se todellakin sen arvoista raahautua sinne ryysikseen ihan muuten vaan?



ei

mut jos tarviit jotain mitä siellä on halvalla niin kyllä
Lyylikki

Posts: 2,975

#695 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

luode, 11.10.2007 17:04:
onks mussa jotain vikaa kun en oo ikinäikinäikinä raahautunu hulluille päiville? nyt pohdin vakavasti, että pitäskö mun korjata tää epäkohta. eli siis onko se todellakin sen arvoista raahautua sinne ryysikseen ihan muuten vaan?



Mä joskus käynkin siellä ihan muuten vaan, siis kattelemassa niitä ihmisiä ja ihmettelemässä sitä paahtamista. Yleensä kun osuu noi HP:t niin, että mä olen ihan totaalisen PA, joten ostella en voi. Se on ihan hauskaa ajanvietettä, mutta sopii vain, jos tykkäät muutenkin katsella ihmisiä, eikä ahdistu massoista.
Late

Posts: 3,441

#696 • • Late team Lasse

Loopy, 11.10.2007 23:03:
---
ezzy, 11.10.2007 22:56:
http://hintaseuranta.fi/haku.aspx?Hakusana=lacie+500&Kategoria=&Alaraja=&Ylaraja=&hae=&jarjestys=keskihinta#lajittelu

Joku noista?
---
LaCie Hard Drive Design by F.A. Porsche 500 Gt, USB 2.0
Hintaseurannassa 109
Hullummillapäivillä 99

Nimim. ostoksilla käynyt.



Toi oli joku vähän special malli (LaCie Desktop Hard Drive 500GB), mm verkkokauppa myy eioota samaan hintaan kuin hullutpäivät.
Verrattuan Loopyn mainitsemaan P3 lacieen tuossa on vähän eroja:
-Virtalähde on erillainen
-Välimuisti pienempi (8mb vs 16mb)
-Koko fyysisesti aavistuksen isompi
-Ei erillistä virtakytkintä

Tuntuu kyllä toimivan varsin sujuvasti, +25gt:n verran kuvia ja koulu ym dokumentteja siirtyi vajaassa 40minuutissa. Saipahan taas digikuvat kolmanteen paikkaan turvaan, eikä lopu kovalevy tila ihan heti kesken meikäläisen käytöllä. :D
luode

Posts: 287

#697 • • luode

ville, 11.10.2007 22:43:
---
luode, 11.10.2007 17:04:
onks mussa jotain vikaa kun en oo ikinäikinäikinä raahautunu hulluille päiville? nyt pohdin vakavasti, että pitäskö mun korjata tää epäkohta. eli siis onko se todellakin sen arvoista raahautua sinne ryysikseen ihan muuten vaan?

---


ei

mut jos tarviit jotain mitä siellä on halvalla niin kyllä



pikkuinen materialisti minussa tarvitsee aina jotain kivaa. *iloinen*
luode

Posts: 287

#698 • • luode

Lyylikki, 11.10.2007 23:03:

Mä joskus käynkin siellä ihan muuten vaan, siis kattelemassa niitä ihmisiä ja ihmettelemässä sitä paahtamista. Yleensä kun osuu noi HP:t niin, että mä olen ihan totaalisen PA, joten ostella en voi. Se on ihan hauskaa ajanvietettä, mutta sopii vain, jos tykkäät muutenkin katsella ihmisiä, eikä ahdistu massoista.



ihmisiä on kiva kattella kyl, mut liika on liikaa ja massat ahdistaa. ei ehkä siis oo mun juttu, vaikka se pieni materialisti minussa kyllä heräsi. pidättelen sitä köysin ja hampain.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#699 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tuli sitten käytyä one way tsekkaamassa ja oli ihan totaalisen perseestä. Ei yhtään mitään, mitä olis viittinyt sovittaa. Pelkästään mitäänsanomattomia rättejä. No, säästypähän köyhän rahat kerrankin *justjoo*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

sapeli

Posts: 11,768

#700 • • sapeli jokukukamikä?

Hyzenthlay, 12.10.2007 11:52:
Tuli sitten käytyä one way tsekkaamassa ja oli ihan totaalisen perseestä. Ei yhtään mitään, mitä olis viittinyt sovittaa. Pelkästään mitäänsanomattomia rättejä. No, säästypähän köyhän rahat kerrankin *justjoo*



Mut aattele, jos säästetty euro on ansaittu euro niin säättämättä jäänyt euro on tuhlattu euro! Eli sulta meni vaikka kuinka paljon nyt rahaa hukkaan!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.