Hullut päivät ja ostoslista

936 posts, 47 pages, 360,827 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#441 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mistä noi lento tarjoukset bongaa? Löytyykö noita ehtoja sun muita netistä missään? En millään löydä niiden sivuilta *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Lost-Soul

Posts: 3,107

#443 • • Lost-Soul los pallos
Eipä tuolla ainakaan mainoslehden mukaan ole juuri mitään, mutta kai sitä pitää jonakin päivänä käydä muistuttamassa itseään tuon tapahtuman ahdistavuudesta.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

ville

Posts: 3,780

#444 • • Edited ville olen oikeasti ujo
Kiikarissa:

- Lennot Osakaan (600e)
- Kastelujärjestelmä yrteille kesäksi (pitää kyllä katsoa onko toi kuinka suuri setti) (40e)
- Paljon hyvää safkaa
- Mahdollisesti simpsonien kausia 4-7 (19e)
- Biotherm kosteuttaja ja kuorintavoide (28e)
- Partahöylänteriä (jos niitä tänä vuonna on)
- Vaatteita. Burberyn ja Bossin puvut oli alle 400e, pitää käydä katsomassa. Kaulupaidoissa Eaton ja Boss taisi olla n. 60e, jos värit natsaa niin varmaan tarttuu mukaan. Vakiot eli alusvaatteita muutama paketti niin ei tarvii niiden riittävyydestä stressata.
vaavu

Posts: 1,324

#445 • • vaavu vara-vana
Hott tipp kaikille kodinsisustajille:

Keskiviikkona tulee myyntiin Lokki-valaisin, koko 70cm, hintaa 269e. Eli halpa kuin mikä.
plink

Posts: 1,405

#446 • • plink team paska
jotku edukkaat kengät vois koittaa katsoa, vaikka eipä tuolla mitään oikeasti halpaa olekaan. menny 3. kengät paskaks nyt vuoden sisään.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Jahas

Posts: 1,435

#447 • • Jahas
Pingviinien Matka-dvd täytyy kai ostaa :)
Muuten oli kyä aikas köyhä toi vihkonen, mut eiköhän sieltä paikan päältä sit löydy viä jotain hauskaa ja halpaa.
henkka

Posts: 4,973

#448 • • Edited henkka

vaavu, 27.3.2007 09:24:
Hott tipp kaikille kodinsisustajille:

Keskiviikkona tulee myyntiin Lokki-valaisin, koko 70cm, hintaa 269e. Eli halpa kuin mikä.



hehehe :) joo halpaa ku saippua.
kolina

Posts: 315

#449 • • kolina
Onks noi FujitsuSiemens-läppärit mitä tuolta saa mistään kotosin (hinta/laatusuhde)? Kellään kokemuksia moisista?
Jusna666

Posts: 1,447

#450 • • Jusna666 Diablo

henkka, 27.3.2007 10:03:
---
vaavu, 27.3.2007 09:24:
Hott tipp kaikille kodinsisustajille:

Keskiviikkona tulee myyntiin Lokki-valaisin, koko 70cm, hintaa 269e. Eli halpa kuin mikä.

---


hehehe :) joo halpaa ku saippua.



Joo todellakin.. *justjoo*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Sallakat

Posts: 2,220

#451 • • Sallakat jungle, baby !

Juki54, 27.3.2007 10:00:
Pingviinien Matka-dvd täytyy kai ostaa :)
Muuten oli kyä aikas köyhä toi vihkonen, mut eiköhän sieltä paikan päältä sit löydy viä jotain hauskaa ja halpaa.



mä en ainakaan ikinä löydä hulluilta päiviltä yhtää mitää. Johtuu ehkä siitä ett ärsytysmittari pomppaa punaselle noin 5 minuutin sisällä olon jälkeen. Sitte pakollinen one way pyörähdys ja äkkii veke. ok one waysta on yleensä tarttunu joku college tai farkut.
Kyllä mä mielummin panostan järkevimpiin ale päiviin jonnekin Selloon tai Jumboon tms.
Bebe

Posts: 73

#452 • • Bebe
Lennot Barcelonaan *jiihaa* !!
jotain Simpsonien kausia vois kans hankkia *hymy*
Dave

Posts: 1,750

#453 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

vaavu, 27.3.2007 09:24:
Hott tipp kaikille kodinsisustajille:

Keskiviikkona tulee myyntiin Lokki-valaisin, koko 70cm, hintaa 269e. Eli halpa kuin mikä.



Oon siis hyvässä asemassa kun ei tarvi maksaa tosta mitään, porukat vaihtaa keittiön lampun ja antaa ton mulle. *nauru*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

kovas

Posts: 1,522

#454 • • kovas Kristo

Lyylikki, 23.3.2007 12:48:
Pe:
Kanton 445,-


Toi olis kiva. sit tohon päälle viel menopaluu bussi macaoon ja siit mp lento Bangkokiin yhteensä n.100e. eli bangkokiin pääsis 550 eurolla.
ville

Posts: 3,780

#455 • • ville olen oikeasti ujo

henkka, 27.3.2007 10:03:
---
vaavu, 27.3.2007 09:24:
Hott tipp kaikille kodinsisustajille:

Keskiviikkona tulee myyntiin Lokki-valaisin, koko 70cm, hintaa 269e. Eli halpa kuin mikä.

---


hehehe :) joo halpaa ku saippua.




Normihinta 400e ja tuota ei yleensä saa mistään alennuksesta, joten on oikeasti aika halpa :)
henkka

Posts: 4,973

#457 • • henkka

ville, 28.3.2007 10:04:
Normihinta 400e ja tuota ei yleensä saa mistään alennuksesta, joten on oikeasti aika halpa :)



Juu juu siis hyvä alennus ja ilmeisesti vielä ainutkertainen. Mutta en silti sanoisi että on halpa valaisin :) But I see your point.
KooKie

Posts: 4,338

#458 • • KooKie aka. Petress Pan
Jotenkin ristiriitainen fiilis, kun tuntuu ahdistavalta jättää nämä väliin, mutta toisaalta ahdistaisi enemmän mennä sinne ryysikseen ja ostaa taas jotain paskaa, mikä ei ole oikeasti halpaa, laadukasta, eikä varsinkaan tarpeellista.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

parrot

Posts: 9

#459 • • parrot
Yki Nummen Lokki myytiin Helsingin keskustan Stockalta loppuun viidessä minuutissa. Mun kyynärpäideni terävyys ei ollut ihan kohdallaan ja jäin ilman. Ärsyttävää!
ville

Posts: 3,780

#460 • • ville olen oikeasti ujo

parrot, 28.3.2007 10:44:
Yki Nummen Lokki myytiin Helsingin keskustan Stockalta loppuun viidessä minuutissa. Mun kyynärpäideni terävyys ei ollut ihan kohdallaan ja jäin ilman. Ärsyttävää!



Auts... arvattavissa kyllä kun alennus noin hyvä ja tuotetta ei koskaan saa halvalla :(