Mä oon just miettinyt etten silti haluaisi sinne muuttaa, koska sinne ei mun tietääkseni tällä hetkellä mee oikein yö-busseja ei Tikkurilasta eikä Helsingistä päin. Viimeinen bussi Tikkurilasta menee joskus yhden aikaan eli se olis aina taksi keikka. Ja vuokrat siellä on melkein keskustan luokkaa. Pienet asunnot ja tilaratkaisut niissä kämpissä todella ääliömäiset.
Sitten kun sinne on muuttanut hirveästi lapsellisia, se on aiheuttanut ettei tarhapaikkoja ole ja muutkin palvelut rajoittuu melkein Jumboon (jippii).
Talot on kyllä hienon näköisiä ulkoa ja toivoisinkin näkevän samanlaisia ratkaisuja muuallakin hieman piristämään näitä lego-palikoita.
Itse asun tällä hetkellä pienkerrostalossa Simonkylässä, joka on ihan rauhallista aluetta. Ainut häiriö tekijä on kaupungin 9kerrosta korkea vuokra-kerrostalo, jossa tilanne on hieman rauhoittunut tietääkseni.
Haaveilen muutosta rivariin ja siihen missä se sijaitsee on useita alueita ehdolla, mutta nekin Vantaalla. Jostain olen vain perinyt tämän asennevamman etten Helsinkiin tai Espooseen muuta.
Hyvä että tällainen keskustelu on saatu aikaiseksi. Vantaalaisena aina lämmittää, kun joku haukkuu Espoota (vitsi).
Ei vaan oikeasti jos harkitsee muuttoa jollekin alueelle jota ei tunne, voi siitä udella täällä.