pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 366,940 views

thomas

Posts: 5,618

#661 • • thomas

hards, 12.7.2006 19:32:
5 välivuoden "kirous" päättyi. Elokuussa datailen Heliassa. :)



jaa onnea, viimeksi kun yritin jäin parin pisteen päähän. pitäisköhän vielä joskus yrittää :(
Karski

Posts: 6,049

#662 • • Edited Karski Pomon kätyri

hards, 12.7.2006 19:32:
5 välivuoden "kirous" päättyi. Elokuussa datailen Heliassa. :)



"Onnittelut", mä kävin heliassa kans
kääntymässä aikoinaan, en vaan viitsiny
vetää loppuun asti :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

sapeli

Posts: 11,768

#663 • • sapeli jokukukamikä?
Päätinpä sitten hakea tänä vuonna Turun lähelle lukemaan puutarha-alaa *hymy* About kuukauden päästä pitäis tietää pääsinkö sisään *joo* Ja sit mietitään tuleeko eteen muutto Turkuun vai koitanko pitää tän Helsingin asunnon...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mikcore

Posts: 914

#664 • • Mikcore Eternity has passed

dncr, 12.7.2006 17:01:

Joo systeemi on aika pepusta. Kuulin että turussa ei anneta perusopinnoista arvosanoja vaan pelkästään hyäksytty/hylätty ja tää on varmaan yks syy miks ne ei stadissa niitä kelpuuta. Nyt tuli kirje heliasta et liiketaloutta pääsis lukee mut ei vois vähempää kiinnostaa amk, kun tiedän etten tyydy siihen tutkintoon kuitenkaan.




Ei mitään second best:iä, vaan mun mielest on opiskeltava sitä mitä haluaa *hymy*
Luulis et yliopistot tekis jonkin verran yhteistyötä et arvosanoja / arvosteluasteikkoja voitais yhdenmukaistaa. *ding*
kovas

Posts: 1,522

#665 • • kovas Kristo

Karski, 12.7.2006 19:33:
---
hards, 12.7.2006 19:32:
5 välivuoden "kirous" päättyi. Elokuussa datailen Heliassa. :)

---


"Onnittelut", mä kävin heliassa kans
kääntymässä aikoinaan, en vaan viitsiny
vetää loppuun asti :D


kiitti!<3

mä voin hoitaa ton sit meidän molempien puolesta :)
littlebig

Posts: 753

#666 • • littlebig aaat-chi kung

~~maarit~~, 12.7.2006 14:47:
---
boy-cut, 12.7.2006 13:57:
325 hakijaa ja minä sijalla 4 *jiihaa*


---


ohhoh..sama sijoitus mulla kans! onnee! ollaan kyllä aika hyviiiiii

(meillä oli kaikkiaan 421 hakijaa*aplodit*tadaaa)



onneksi olkoon sinullekin :)
*aplodit*

--
straight ______

gay ^______^

anniharha

Posts: 1,937

#667 • • anniharha
Pääsin ainoaan paikkaan johon hain, yhteisöpedagogiaan Nurmijärvelle, piti olla vaikeaa päästä koska se on HUMAKin toimipisteistä suosituin. Paskasti menneistä kielikokeista huolimatta kuulun kuudentoista valitun joukkoon reilusta kuudestakymmenestä ensisijaisesti hakeneesta.

Joo, tiedetään, pitäis olla juhlat pystyssä nyt. Mut miks mua ei enää edes kiinnosta mennä sinne *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right

lostgone

Posts: 2,493

#668 • • lostgone

anniharha, 12.7.2006 21:00:
Pääsin ainoaan paikkaan johon hain, yhteisöpedagogiaan Nurmijärvelle..
--
Joo, tiedetään, pitäis olla juhlat pystyssä nyt. Mut miks mua ei enää edes kiinnosta mennä sinne *igor*

Öö, koska se on Nurmijärvellä.*vink* Onnittelut anyway.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

anniharha

Posts: 1,937

#669 • • anniharha

lostgone, 13.7.2006 02:00:
---
anniharha, 12.7.2006 21:00:
Joo, tiedetään, pitäis olla juhlat pystyssä nyt. Mut miks mua ei enää edes kiinnosta mennä sinne *igor*

---
Öö, koska se on Nurmijärvellä.*vink*



Joo, se on itseasiassa se suurin syy *tirsk* Täytyy laittaa sinne palautetta, "kiitos nyt vaan osoittamastanne luottamuksesta, mutta voisitteko mitenkään siirtää arvon koulunne jonnekin hieman lähemmäksi sivistystä että jopa kaltaiseni epäsivistyneet mutta lisäsivistykseen tähtäävät tomppelitkin suostuisivat ottamaan koulupaikkansa kiitollisena vastaan."
*justjoo**nauru*


Onnittelut anyway. *joo*


Kiits *hih*

--
and though my words could save the world they never come out right

lostgone

Posts: 2,493

#670 • • lostgone

anniharha, 13.7.2006 11:39:
---
lostgone, 13.7.2006 02:00:
---
anniharha, 12.7.2006 21:00:
---
---
Joo, se on itseasiassa se suurin syy *tirsk* Täytyy laittaa sinne palautetta, "kiitos nyt vaan osoittamastanne luottamuksesta, mutta voisitteko mitenkään siirtää arvon koulunne jonnekin hieman lähemmäksi sivistystä että jopa kaltaiseni epäsivistyneet mutta lisäsivistykseen tähtäävät tomppelitkin suostuisivat ottamaan koulupaikkansa kiitollisena vastaan."
*justjoo**nauru*
---

*nauru*
Melkein pääkaupunkiseutua..*justjoo*Siellä on kyl ilmeisesti jo sähköyhteydet, mutta teistä en olis niin varma, yritäppäs nimittäin tilata sinne joskus taksi.*eiei* Kokemuksen syvä rintaääni aiheesta.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

STE

Posts: 63

#671 • • Edited STE
Onkos täällä kukaan hakemassa/hakenut poliisikouluun? Itsellä alkaen kuntotestistä noin kuukauden päästä. Olisi kiva kuulla miten muut ovat valmistautuneet tai minkälaisia kokeita tarkalleen ottaen tulossa.

--
Good day

muZZle^

Posts: 305

#672 • • muZZle^
mjooh, menipä aika v*tun huonosti pääsykokeet, naurettavan vähän oon saanu pisteitä. arvasin et tulokset tulee tänään pilaan fiiliksen ja huomenna pitäis lähteä pilettään. kaikki se vaiva ja lukeminen ja nuin järkyttävän huonosti menny. tuntuupa melkein et ois sama heittää romukoppaan koko unelma yliopistoon pääsystä.
lostgone

Posts: 2,493

#673 • • lostgone
Ei kauheast viime viikolla jaksan tuuletella, mut mainitaan nyt. Pääsin Stadiaan Viestintään opiskelemaan Radio- ja tv-ilmaisua tjsp. Eli olen joko mielettömän komea tai ääneni hunajaa tai sit mä oon vain jotain ihan muuta.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Nelli

Posts: 127

#674 • • Nelli

anniharha, 13.7.2006 11:39:
---
lostgone, 13.7.2006 02:00:
---
anniharha, 12.7.2006 21:00:
Joo, tiedetään, pitäis olla juhlat pystyssä nyt. Mut miks mua ei enää edes kiinnosta mennä sinne *igor*

---
Öö, koska se on Nurmijärvellä.*vink*

---


Joo, se on itseasiassa se suurin syy *tirsk* Täytyy laittaa sinne palautetta, "kiitos nyt vaan osoittamastanne luottamuksesta, mutta voisitteko mitenkään siirtää arvon koulunne jonnekin hieman lähemmäksi sivistystä että jopa kaltaiseni epäsivistyneet mutta lisäsivistykseen tähtäävät tomppelitkin suostuisivat ottamaan koulupaikkansa kiitollisena vastaan."
*justjoo**nauru*



Hei shh! Nurmijärvi on ihan kiva paikka :)
Toi koulu tosin sijaitsee aika kaukana kirkonkylästä ( *piis* ) = kaukana sivistyksestä, et ehkä ymmärrän. *nauru*
Dneya

Posts: 1,464

#675 • • Dneya Sizkolizko.
En päässy kouluu *nyyh* *hmph*

--
The greatest hazard in life is to risk nothing.

anniharha

Posts: 1,937

#676 • • anniharha

lostgone, 16.7.2006 22:43:
Ei kauheast viime viikolla jaksan tuuletella, mut mainitaan nyt. Pääsin Stadiaan Viestintään opiskelemaan Radio- ja tv-ilmaisua tjsp. Eli olen joko mielettömän komea tai ääneni hunajaa tai sit mä oon vain jotain ihan muuta.*justjoo*


Vastavuoroiset onnentoivotukset *hymy**joo*


Nelli, 17.7.2006 17:23:
---
Hei shh! Nurmijärvi on ihan kiva paikka :)
Toi koulu tosin sijaitsee aika kaukana kirkonkylästä ( *piis* ) = kaukana sivistyksestä, et ehkä ymmärrän. *nauru*



Joo, Rajamäen taajamastakin jotain kuus kilsaa *igor* Eli ilman ajokorttia&autoa olis vähän turhan paljon joukkoliikenteen varassa.
Vielä pari viikkoa päättää mitä tekis. *ding*

--
and though my words could save the world they never come out right

lostgone

Posts: 2,493

#677 • • lostgone

anniharha, 17.7.2006 18:59:
---
---
Vastavuoroiset onnentoivotukset *hymy**joo*

Kiits.*joo*


Joo, Rajamäen taajamastakin jotain kuus kilsaa *igor* Eli ilman ajokorttia&autoa olis vähän turhan paljon joukkoliikenteen varassa.
Vielä pari viikkoa päättää mitä tekis. *ding*

Onko muita kouluja vielä hakusessa? Kumpi epäilyttää enemmän koulu vai kaupunki? Ainahan voi kokeilla ja vaihtaa jos ei paikka tai aihe nappaa.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

anniharha

Posts: 1,937

#678 • • anniharha

lostgone, 17.7.2006 23:37:
---
Onko muita kouluja vielä hakusessa? Kumpi epäilyttää enemmän koulu vai kaupunki? Ainahan voi kokeilla ja vaihtaa jos ei paikka tai aihe nappaa.*joo*



Koulu on kyllä edelleen varmaan sopivin mitä voin keksiä, jos ei oppisopimuksen kautta jaksa alkaa perustutkintoja hankkimaan. Yleinen ilmapiiri vaan oli pääsykokeissa omituinen, opettajakunta tuntui hämmästelevän jokaista joka sinne oikeasti oli haluamassa ja koko ajan korostivat vaan niitä negatiivisempia puolia.

Muihin kouluihin en tosiaan edes vaivautunut hakemaan, kun ei se välivuosi etukäteenkään niin pahalta idealta tuntunut. Jos sais töitä täältä niin kaikki olis hetken kivaa, tosin vaan lokakuun alkuun. Sit vanha opiskelijakortti ei oo enää voimassa ja bilereissu täältä nykyisestä asuinpaikasta pääkaupunkiseudulle maksaakin yllättäen ~90e plus sisäänpääsyt *igor*

Hakupaperit piti täyttää monta kuukautta sitten, ja sen jälkeen on jotenkin juurtunut näihin maisemiin vahvemmin. Vuoden oon Jyväskylässä asunut ja nyt tuntuu jo niin kodilta, ettei hotsittais muuttaa Nurmijärvi/Hyvinkää-akselille yksin ja opetella taas alusta oikopolut, juna-aikataulut ja mistä kaupasta saa halvinta maitoa *justjoo*

--
and though my words could save the world they never come out right

flygfisk

Posts: 327

#679 • • flygfisk
Sisään Chalmersiin.
Avernian

Posts: 7,451

#680 • • Edited Avernian Kerettiläinen
"Sinut on hyväksytty opiskelijaksi Helsingin yliopiston humanistiseen tiedekuntaan suorittamaan HuK ja FM tutkinnot ---"

*plur*

Sisään meni sukkana.

(Enkä ees ilmoita sitovasti ehkä. *tirsk*)

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*