Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 396,629 views

äm

Posts: 2,376

#161 • • äm
Mun veli on pelannut pesäpalloa Mika Häkkistä vastaan koulussa ja Kimi Räikkönen on nähnyt mut pelkissä stringeissä *hih*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

e-z

Posts: 76

#162 • • e-z Uhu
mun frendi on ostanu joskus ”suomen parhaan” mitsubishi pajeron ex-tenavatähti leif lindemanilta. se auto on kuitenki ihan täys pommi ettei nyt vaa liikaa hehkutettais, saanu tästä syystä lempinimen ”lefa”. jos näätte että tien poskessa on vihainen mies pajeron kanssa etsimässä apua niin se on melko varmasti lefa ja tää jäbä :D

bujakasha!
rZi

Posts: 587

#163 • • rZi 42
Olen sukua julkkikselle, mun jotkut kaverit/tutut on julkkiksia, itse olen melkein julkkis koska tunnen ja tiedän paljon julkkiksia ja ihmisiä jotka tuntevat tai ovat sukua julkkiksille.
ezzy

Posts: 8,060

#164 • • ezzy Droid-pappa
muijakaverin mutsin sisko on Marianne Mardi, suomen ekan k18-ratingin saaneen leffan tähti *nauru* Leffa oli Teuvo Tulion ”Sensuela” ja pyöri hetki sitten tennarin museossa...oli aika hyvä ”taideleffa”
India

Posts: 475

#165 • • India
.. mun tytön mummon pikkuserkku on Kari-Pekka Kyrö....
ämsee

Posts: 722

#166 • • ämsee
seurustelin ajat sit melkein miss suomen kans! ...se vaan karsiutu jo baarikarsinnoissa.*possu*

--
hyvä yritys

ämsee

Posts: 722

#167 • • ämsee
...ja mun edesmenneen *enkeli* isäpuolen serkku on/oli Mika Strömberg. *piis*MM-95*piis*

--
hyvä yritys

POSER

Posts: 800

#168 • • POSER Wimp and Poser
Mun kaveri on seurusteli viimevuoden Miss Suomi finalistin kanssa ja vieläpä kyseisten kisojen jälkeen. Sit mä oon asunu Anita Hirvosen (oooh!!) naapurissa ja ollu Henry Saaren kaa samassa mestassa jatkoilla (tupla oooh!).

Sit mun lempparijulkkiksista eli Salkkareista mulla vasta kokemuksia riittääkin. Eli samalla bussilla oon körötelly useammanki kans ja Amin kanssa oon myöski ollu dokaamassa *plur*

--
Keppiä Jehoville!

ämsee

Posts: 722

#169 • • ämsee
...joo, ja henkan kans ollaan oltu samoil jatkoil! meinasin vaan jättää kertomatta mut, tunnustetaan nyt sit sekin.

--
hyvä yritys

Tonyw

Posts: 197

#170 • • Tonyw Manufackture
Henkkahan pyörii klubeilla jos jotkut ei sattuneet tietämään sitä *pahis*
Avatar
#171 • • yana Guest

MCEE:
...joo, ja henkan kans ollaan oltu samoil jatkoil! meinasin vaan jättää kertomatta mut, tunnustetaan nyt sit sekin.



kuka ei ois?. matti nykänen se vasta ois jotain

[muokattu 3.7.2003 12:55]
Avatar
#172 • • titityyt Guest
Matti Nykänen on lyöny mun frendii turpaan..naispuolista *ding*
ämsee

Posts: 722

#173 • • ämsee

yana4000:
---
MCEE:
...joo, ja henkan kans ollaan oltu samoil jatkoil! meinasin vaan jättää kertomatta mut, tunnustetaan nyt sit sekin.

---


kuka ei ois?. matti nykänen se vasta ois jotain

[muokattu 3.7.2003 12:55]



PUSKARADIO: Nykänen nähty nosturissa!!!

Matin avoin tilitys: Otin vain yhden...*ding*

--
hyvä yritys

Avatar
#174 • • Frequency Guest
Mä oon oikee superjulkkis. Oon ollu pienenä Pikku Kakkosessa tekemässä jotain labrakokeita. *iloinen**iloinen*

Niin ja Bomfunkin Wille tuli samaan bussiin missä mää olin. (Meni istuun etupenkkiin)

Ja tietysti maisteri Frangen on tullu nähtyä pariin otteeseen.

Dj Juissi näytti mulle miten DJ laitteita käsitellään.

Joku kaukainen sukulainen on kirjottanut viikon verran Salkkareita.

Olin joskus sellasen ohjelman kun Näpit Irti Jääkaapista nauhotukssissa. Mut vois tuntee takaravosta siitä jaksosta.

Noi tuli mieleen. (lisäilty aina sitä mukaa kun on muistunut tätä topiccia selatessa)

[muokattu 4.7.2003 22:33]
Blues

Posts: 5,414

#175 • • Blues Koning van Afrika
Mutsin puolelta kuulun Sjöroosin sukuun ja Jori Sjöroos aka.Fu-Tourist on myös suvun jäsen

Isoäitini oli Mauno Koiviston rinnakkaisluokalla aikanaan

Tuli nähtyä New York - Washington pikajunassa Jon Bon Jovi ja Richie Sambora jotka moikkasivat ja kehuivat omaa levyään jota kuuntelin sillä hetkellä.

Faijan ex-työntekijän poikapuoli on nykyinen Rasmuksen rumpali Aki Hakala

*iloinen* *iloinen*

[muokattu 4.7.2003 22:36]

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

bubbelgum

Posts: 2,477

#176 • • bubbelgum ~sylikissa~
Vai että melkeen sukua julkkikselle... Noh näitä sit löytyyki *plur*

Mä oon ollu samaan aikaan ravintolan vessassa Jari Litmasen kanssa *nauru*

Oon ollu HartwallAreenan seksimessujen aikaan backstagella brittiläisten stripparimiesten pukuhuoneessa *plur*

Sit mun serkku on julkassu levyn suomessa, jotain poppii *hymy*

Ja ööh, sit oon ollu yhessä telkkariohjelmas puhumassa seksuaalisesta suuntautumisesta *blush*

Että tällasia tuli nyt ekana mieleen *plur*

Hei, yhen keksin vielä! Oon ollu samaa aikaa Virve Rostin kanssa laulamassa karaokee *iloinen*

Hmm tulipa vielä yks ei niin kiva mieleen *uuh*
Eli, mun ex-poikaystävä pelas samassa korisjoukkueessa Myyrmannin pommittajan kanssa, joka puolestaan asui melkeen mun kaverin naapurissa.. *hahjust*

Heh, näitä vaan tulee lisää koko ajan *nauru*
Mun ala-aste ajan kaverin isosisko on naimisissa Lenni-Kallen Taipaleen kanssa *hih*
Ja oon bongannu Lennin useemman kerran anoppilasta kyläilemästä, se kun sattuu sijaitsee samalla tiellä missä mun mutsi asuu *nauru**nauru*

Nää on kyl oikeesti aika epätoivosii yrityksii *plur*

[muokattu 3.12.2003 05:35]

--
Hullu ku pullosta tullu.

Sinza

Posts: 2,227

#177 • • Sinza
- Mäkin oon nähny vaikka ketä julkkiksia livenä, ei edes jaksa luetella..

- Sit mä oon ollu samoissa kotipippaloissa Apulannan Sipen kanssa.

- Sit oon itse ollu monta kertaa lehdessä + netissä. Ja sit oon radiolähetyksessäkin ollu muutaman kerran *joo**nauru*.

- Oon jutellu sekä Daruden että Markus Pöyhösen kanssa useemman kerran ja oon niitten kanssa yhteiskuvissa *nauru**iloinen*.

- Oon jutellu Salkkareitten Tuomas Kytömäen = Aleksin kanssa.

- Oskari Katajisto tuli mulle heittää läppää NRJ:n synttäreillä *iihhih*.

- Mun kaveri on ollu Tommi Läntisen kanssa *joo**justjoo**nauru**hih*

Kyllä mäkin oon sit ihan selkeesti *super*julkkis *nauru**hahjust*...

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

abcdtatu

Posts: 136

#178 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
oon tarjonut henri saarelle tulta ku sillä ei ollu sytkää.... *iihhih*
tai siis oon sytyttäny sen röökin screenis... vai miten se sanotaan? *ding*

oon pienenä ollu mallina... must on otettu kuvii.. ja oon pousaillu lastenvaatelehdissä.. jee jee.. mul on niit lehtiä porukoilla.. ni jos joku ei usko.. ni voin todistaa... *hih*

mitäs muuta?... suolattujen elimien (salattujen elämien) se yks anu koskinen on käyny ateneumis harjoittelemas jonku sen esityksen takii... ja oon päästelly sitä sinne saliin.. jeee...

ainiin.. munhan piti kirjottaa et kelle julkkikselle oon melkein sukua eikä ketä julkkiksii oon nähny.. vai.. ööö.. nyt oon ihan pihalla *täh*

[muokattu 3.12.2003 09:51]
ella_

Posts: 1,329

#179 • • ella_
joo mä oon ihan selkee julkkis ku olin naperona yhdessä Jari Halosen kotimaisessa leffassa pienessä sivuosassa *iihhih*

ja sit mun yhden hyvän koulukaverin isoisän vaari tai joku sellanen oli mika waltari

--
Elementary, my dear.

Kolera

Posts: 4,256

#180 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Moon Pentti Kourin pikkuserkku. Olen sukua melkein julkkikselle *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä