mun frendi on ostanu joskus suomen parhaan mitsubishi pajeron ex-tenavatähti leif lindemanilta. se auto on kuitenki ihan täys pommi ettei nyt vaa liikaa hehkutettais, saanu tästä syystä lempinimen lefa. jos näätte että tien poskessa on vihainen mies pajeron kanssa etsimässä apua niin se on melko varmasti lefa ja tää jäbä :D
Olen sukua julkkikselle, mun jotkut kaverit/tutut on julkkiksia, itse olen melkein julkkis koska tunnen ja tiedän paljon julkkiksia ja ihmisiä jotka tuntevat tai ovat sukua julkkiksille.
muijakaverin mutsin sisko on Marianne Mardi, suomen ekan k18-ratingin saaneen leffan tähti Leffa oli Teuvo Tulion Sensuela ja pyöri hetki sitten tennarin museossa...oli aika hyvä taideleffa
Mun kaveri on seurusteli viimevuoden Miss Suomi finalistin kanssa ja vieläpä kyseisten kisojen jälkeen. Sit mä oon asunu Anita Hirvosen (oooh!!) naapurissa ja ollu Henry Saaren kaa samassa mestassa jatkoilla (tupla oooh!).
Sit mun lempparijulkkiksista eli Salkkareista mulla vasta kokemuksia riittääkin. Eli samalla bussilla oon körötelly useammanki kans ja Amin kanssa oon myöski ollu dokaamassa
Vai että melkeen sukua julkkikselle... Noh näitä sit löytyyki
Mä oon ollu samaan aikaan ravintolan vessassa Jari Litmasen kanssa
Oon ollu HartwallAreenan seksimessujen aikaan backstagella brittiläisten stripparimiesten pukuhuoneessa
Sit mun serkku on julkassu levyn suomessa, jotain poppii
Ja ööh, sit oon ollu yhessä telkkariohjelmas puhumassa seksuaalisesta suuntautumisesta
Että tällasia tuli nyt ekana mieleen
Hei, yhen keksin vielä! Oon ollu samaa aikaa Virve Rostin kanssa laulamassa karaokee
Hmm tulipa vielä yks ei niin kiva mieleen
Eli, mun ex-poikaystävä pelas samassa korisjoukkueessa Myyrmannin pommittajan kanssa, joka puolestaan asui melkeen mun kaverin naapurissa.. *hahjust*
Heh, näitä vaan tulee lisää koko ajan
Mun ala-aste ajan kaverin isosisko on naimisissa Lenni-Kallen Taipaleen kanssa
Ja oon bongannu Lennin useemman kerran anoppilasta kyläilemästä, se kun sattuu sijaitsee samalla tiellä missä mun mutsi asuu
oon tarjonut henri saarelle tulta ku sillä ei ollu sytkää.... *iihhih*
tai siis oon sytyttäny sen röökin screenis... vai miten se sanotaan?
oon pienenä ollu mallina... must on otettu kuvii.. ja oon pousaillu lastenvaatelehdissä.. jee jee.. mul on niit lehtiä porukoilla.. ni jos joku ei usko.. ni voin todistaa...
mitäs muuta?... suolattujen elimien (salattujen elämien) se yks anu koskinen on käyny ateneumis harjoittelemas jonku sen esityksen takii... ja oon päästelly sitä sinne saliin.. jeee...
ainiin.. munhan piti kirjottaa et kelle julkkikselle oon melkein sukua eikä ketä julkkiksii oon nähny.. vai.. ööö.. nyt oon ihan pihalla