Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 396,564 views

anri

Posts: 890

#181 • • anri team parempi pitäjä
hihhih*iloinen*
nää on aina kivoja! mun äiti on tyttönimeltään salo (-mika salo).
mun pikkuserkku (tai joku vastaava) on ´the nokia` jorma ollila.*iihhih*
jenni ahola puhui mulle jotain viime perjantaina vessassa*ding*
kaverin kämppiksenä oli vielä syyskuussa salkkareitten ilari. ei kyllä koskaa puhuttu.
(leikannu hiuksensa ja tosi hyvän näkönen nytte)
mä oon satunnaisesti kulkenu kouluun tyrävyön kristianin kyytissä.*joo**iihhih*
olin maanantaina kaupan kassalla sen ´kyllä isä osaa` isän kanssa.*hymy*
joo, suomi on pieni maa ja näitä pikku julkkuja riittää..

mutta ehdottomasti mun paras on:
me oltiin perheen kanssa laivalla joskus ku olin varmaan 5v. mä olin tehny katoamis tempun ja kun vanhemmat löysi mut, istuin speden polvella ja kerroin surullista tarinaa siitä ku mun vanhemmat ei anna tarpeeks karkkia! no, spede antoi mulle sitte säälistä 10 markan setelin! (harmi ettei tallessa)
ja vanhempia hävetti..

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#182 • • kelasin Guest
frendi seukkailee erään ulkomaillakin menestyneen bändin vokalistin kanssa jeje *hahjust*
Avatar
#183 • • kelasin Guest

hallaaa:
frendi seukkailee erään ulkomaillakin menestyneen bändin vokalistin kanssa jeje *hahjust*



korjaus: harrastaa seksiä
t. henkan frendi
*hih*
bansq

Posts: 931

#184 • • bansq leftfield winger.
Kättelin ja morjestin Lasse Norresta viimesissä hallmarkeissa *plur*

--
plip goes on.

bansq

Posts: 931

#185 • • bansq leftfield winger.
Ainii ja ajettiin joskus autolla Ben Zyzkowitzin ohi kun se oli sauvakävelylenkillä *nauru*

--
plip goes on.

hallucinogen

Posts: 8,190

#186 • • hallucinogen Edain
Benkulla on mökki saman pienen järven lähettyvillä kun mun porukoilla, siis lähes sukua *nauru* Olipa vielä kerran juhannuksena kokkoa polttamassa samassa paikassa missä mamma ja pappa *whooo* *nauru*

--
pikku-*possu*

Jukka I

Posts: 155

#187 • • Jukka I

Elwira:Tuntuu tyhmälle lyukea mediassa puhuttavan tuntemastani ihmisestä että hei toi teki tota ja tota... ”Kauheet” En voi muuta sanoa.



Niin no, aika moni julkkis on kuitenkin ihan omasta vapaasta tahdostaan ja rahallista korvausta vastaan tehnyt itsestään tuotteen, jota sitten myydään kansalle roskalehdistön välityksellä. Se, että median kiinnostus loppuisi, olisi heille katastrofi. Kokonaan toinen juttu on sitten esim. asemansa puolesta julkkiksiksi kohonneet, jotka eivät edes haluaisi moista statusta.

Kansan syvien rivien tirkistelyvimma on voimakas, ja sitä on kyllä vaikea käsittää. Kaipa se oma elämä tuntuu sitten niin tylsältä verrattuna johonkin tusinajulkkikseen, joka kuukauden sisällä menee naimisiin, eroaa, tulee uskoon, menee uudestaan naimisiin, on baaritappelussa, joutuu käräjille ja synnyttää. *justjoo*
Aidrian

Posts: 1,799

#188 • • Aidrian Furian Master
hmm.. mä oon käytännössä sukua Disco-yhtyeen Akille, mut enempiä en kerro.*piis*koska ei ole tarkoitus tehdä asiasta numeroa.

[muokattu 3.12.2003 14:22]
Caritsa

Posts: 1,117

#189 • • Caritsa
Olin kymmenisen vuotta sitten yksi päähenkilöistä eräässä neliosaisessa TV-sarjassa. Ei mulla ole ollut tapana mainostaa kauheesti tätä asiaa, ettei alkais uudestaan sitä hurjaa mediapyöritystä *vink*

Mut kai sitä vois ajatella, et oon niinku julkkis..

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

-P

Posts: 4,972

#190 • • -P
ok. nyt tulee..

oon puristanut lenneä ja turania (kaiu & sakura) pepusta *^____^*
yrittänyt kännipäissään iskeä Henry Saarta
faija ja kirka ovat melkein bestikset (mitä vittua?!?!)
yks nyllepossea oleva dj antoi mulle pusun poskelle*pihkassa*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ämsee

Posts: 722

#191 • • ämsee

Caritsa:
Olin kymmenisen vuotta sitten yksi päähenkilöistä eräässä neliosaisessa TV-sarjassa. Ei mulla ole ollut tapana mainostaa kauheesti tätä asiaa, ettei alkais uudestaan sitä hurjaa mediapyöritystä *vink*

Mut kai sitä vois ajatella, et oon niinku julkkis..



Tunnen ton Caritsan! *iloinen*

--
hyvä yritys

Caritsa

Posts: 1,117

#192 • • Caritsa

mcee:
---
Caritsa:
Olin kymmenisen vuotta sitten yksi päähenkilöistä eräässä neliosaisessa TV-sarjassa. Ei mulla ole ollut tapana mainostaa kauheesti tätä asiaa, ettei alkais uudestaan sitä hurjaa mediapyöritystä *vink*

Mut kai sitä vois ajatella, et oon niinku julkkis..

---


Tunnen ton Caritsan! *iloinen*



Just niin! Mä arvasin tän. Nyt se sama takavuosien julkisuusrumba jatkuu..
Ja nyt sit vissii haluut nimmarin vai?
*nauru*

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

ämsee

Posts: 722

#193 • • ämsee

Caritsa:
---
mcee:
---
Caritsa:
Olin kymmenisen vuotta sitten yksi päähenkilöistä eräässä neliosaisessa TV-sarjassa. Ei mulla ole ollut tapana mainostaa kauheesti tätä asiaa, ettei alkais uudestaan sitä hurjaa mediapyöritystä *vink*

Mut kai sitä vois ajatella, et oon niinku julkkis..

---


Tunnen ton Caritsan! *iloinen*

---


Just niin! Mä arvasin tän. Nyt se sama takavuosien julkisuusrumba jatkuu..
Ja nyt sit vissii haluut nimmarin vai?
*nauru*


*joo* *plur*

--
hyvä yritys

Blues

Posts: 5,414

#194 • • Blues Koning van Afrika

bansq:
Kättelin ja morjestin Lasse Norresta viimesissä hallmarkeissa *plur*



Täh?!*täh*
En mä sitä nähnyt siellä *ding* Tosin kaveri kävi puhumassa henkeviä Henry Saaren kanssa enkä sitäkään nähnyt tuolla *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

bansq

Posts: 931

#195 • • bansq leftfield winger.

Blues:
---
bansq:
Kättelin ja morjestin Lasse Norresta viimesissä hallmarkeissa *plur*

---


Täh?!*täh*
En mä sitä nähnyt siellä *ding* Tosin kaveri kävi puhumassa henkeviä Henry Saaren kanssa enkä sitäkään nähnyt tuolla *nauru*



Lasse oli ainakin loppuillasta members loungessa, en kyllä usko että se ees kävi tamppaamassa itkukiksua siinä tungoksessa... taitaa olla enemmän junkkaihmisiä se *vink*

--
plip goes on.

Avatar
#196 • • tepsutin Guest
hmmm...
mä olen pienenä tanssinut tiikerissä ja veturissa, sitten mä tunnen yhden tiktakeista ja hymypojan sami on mun kaksoisolento! *iloinen*
seollaQ77

Posts: 299

#197 • • seollaQ77 sauvasekoitin
Mun serkkupoika on jarmo sandelin*joo* ja sitte pienempi julkkis ni oon ratkonu tervaniemen susannan perheriitoja n. 8vuotta sitte.*nukkuu* ja sitte olin juomassa viime la samassa paikassa ku jenni ahola.

Ite oon ollu poliisi- tv:ssä ja seittemässä veljeksessä näyttelemässä jälkimmäinen oli ala- asteella.

[muokattu 3.12.2003 21:26]
MaSari

Posts: 1,986

#198 • • MaSari space jammer
Onhan sitä tullu kassalla myytyä monelle julkkikselle, vähänks hienoo *nauru*

Itse olen esiintyny telkkarissa meni taims, joista eka oli kun olin 1. luokalla ala-asteella. Sit oon ollu Iineksessä (vähänkö oon pahis *nauru*) ja sit jokrujen matseissa öbaut neljä vuotta sitte *iihhih*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

accule

Posts: 678

#199 • • accule olipa kerran...

mcee:
---
Caritsa:
Olin kymmenisen vuotta sitten yksi päähenkilöistä eräässä neliosaisessa TV-sarjassa. Ei mulla ole ollut tapana mainostaa kauheesti tätä asiaa, ettei alkais uudestaan sitä hurjaa mediapyöritystä *vink*

Mut kai sitä vois ajatella, et oon niinku julkkis..

---


Tunnen ton Caritsan! *iloinen*



mäkin tunnen ton carstan...tai luulin niin?mitä ihmettä, missä sarjassa??*täh*
Avatar
#200 • • ALIEN Guest
ex-naiseni oli Penelope Cruz... miss her.... *uuh*