Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 396,621 views

Pan

Posts: 140

#141 • • Pan
no en viittinyt pilata sen iltaa, enkä olis kyllä halunnutkaan sen nimmaria hanuriini. *poks*

--
Positiivinen pakana

Timce

Posts: 5,381

#142 • • Timce
Olen jutellut chatissa Michael Jacksonin kanssa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#143 • • ikj Guest
mun tyttöystävän faija on hyviä kavereita Bomfunkin raymondin kans,ja ex-bubu man aka. mighty 44! jamaikalaisia suhteita.....

[muokattu 26.10.2002 00:30]
HzO

Posts: 266

#144 • • HzO 9mm burana auttaa
se on sellainen joku ohjaaja, sellainen ruma kikkarapää äijän käppyrä. Sellaisena mä sen muista. Hope i´m not wrong.

[muokattu 26.10.2002 00:33]

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

Zet4

Posts: 1,135

#145 • • Zet4 n00b
*joo*Olen ollu etkoila Susanna Tervaniemen kanssa...
Pimu oli kännissä kuin *ankka* ja kertoili niin rivoja juttuja että punastelen vieläki. Kävi läpi muunmuassa kaikki jätkät joiden kanssa on sekstaillu. (22kpl) *voiei*

Nyt tästä on jo vuosi aikaa, mittari lienee lähempänä 50 nyt...?*mur*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

terrae

Posts: 454

#146 • • terrae
Oi joi, mutta meidän äiti ja Janne Lahtelan isä on ollee työkavereita semmoset 18 vuotta. Jannen isä oli meidän äitin pomo.

Waude.
dirtyface

Posts: 344

#147 • • dirtyface rok.
Ettehän te edes tiedä mitä tarkoittaa julkkis*nauru*
Mun äiti on nimittäin töissä samassa paikassa Arvi Lindin kanssa. Ja Arvi taas on Juha Lindin, sen jääkiekkoilijan isä. Tää tais mennä suoraan raskaaseen sarjaan, vai*nauraa*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Avatar
#148 • • pömpsi Guest
minun setänipä soittaapi leevi & the leavinsissa.
ja aarne tenkanen on heittänyt keikan takapihallamme.
*purr*
Avatar
#149 • • pömpsi Guest
eiku leavinGsissa. virhe-virhe
anqqa

Posts: 4,035

#150 • • anqqa tirehtööri
huhumylly -> häröily

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jone

Posts: 8,258

#152 • • Jone Archibald Haddock
Luettuani tän threadin alusta loppuun ymmärrän jo paljon paremmin monia teistä kaikenkaikkiaan. Hauskointa tässä oli se että jotkut teistä olivat selkeästi vakavissaan tohkeissaan "julkkiskontakteistaan."

Kiitos kaunis. *vink*
kap-pu

Posts: 1,167

#153 • • kap-pu the amazing suction cup boy
Äh, tää viesti paljastaa kyl mut niille, jotka näist asioist tietää.

Olen kakarana puhunut ja halannut Elisabeth Rehnin kanssa.
Ahtisaari puolestaan taisi olla jossain samassa koulussa kuin faija. Ja frendi on sukua Mauno Koivistolle. Äiti on Paavo Lipposen äidin tuttu.

Menee ilmeisesti näihin valtionpäämiehiin päin, onpas tylsää. *igor*

Aijoo, ja olin yhden tai kahden Flegmaatikon kans samas koulus. Ja äiti on joskus 70-luvulla tarjoillut Arnold Schwarzeneggerille ravintolassa, kun tyyppi oli jossain Stockmannilla esittelemässä jotain kuntolaitetta. *nauraa*
Ja ilmeisesti Juhan af Grann (silloin nimeltään Juhana Graananpoika tms) yritti lähes-raiskata jonkun äidin frendin ratapihalla nuorena kloppina.

[muokattu 5.12.2002 17:22]

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

PsyTranceFormer

Posts: 752

#154 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
meillä töissä on on yx tyttö joka on Daruden*dissaa* pikkuserkku..
Akrobaatti

Posts: 330

#155 • • Akrobaatti
Kumpa oliskin julkkis sukulaisena*igor*

--
Hip Hop For Life

nemo

Posts: 656

#156 • • nemo Wanha kettu
No nyt tulee... vapiskaa!

Olen ollut J.J. Lehdon kotona ja se tarjos mulle konjakkia. (en tosin ottanut sitä koska olin autolla)

Moon TV:n Vera on mun kummisedän tyttö ja mä oon pienenä leikkiny sen kanssa kotia. (eli mehän ollaan oikeesti melkeen sukua)

Olen heittänyt Scooterin kanssa ainakin 5 kertaa "high fivet"! (se on iso äijä!)

Mullon Henry Saaren puhelinnumero. :)

David Bowien piti tulla mun mutsin ja faijan häihin. (sitten sille tuli keikka Berliiniin ja se ei päässytkään tulemaan)

Kävelin Espanjassa golf-kentällä Sean Connerya vastaan. (itse en kylläkään tunnistanut sitä :)

jnejnejne.... näitähän riittäis! :)

Mutta... taidan itsekkin olla julkkis, koska musta on ollu puolen sivun haastattelu Iltalehdessä, kuva City lehdessä, olen pelannut telkkarissa biljardia, mua on haastateltu parissakin tv-ohjelmassa ja olen voittanut Kiss FM:n imitaatiokisan imitoimalla itseäni!

:)

-V-

--
Tää on mun sigu

JONES

Posts: 3,286

#157 • • JONES Erkki Toivaala
No joo kyllähän noita riittäs,kerrotaan nyt kuitenkin että olen kätellyt Arnold Schwarzenneggerin kanssa...*ökkö*

--
Köyhät sortuu, rikkaat porskuttaa. Kännissä ei pysty ja selvinpäin ei saa.

Team *possu*

Avatar
#159 • • yana Guest

nemo:

Mullon Henry Saaren puhelinnumero. :)




ollaax kavereita!


mulla o jenni aholan numero vaihetaax

[muokattu 29.6.2003 06:56]
ANONYM

Posts: 731

#160 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
mä oon myyny autoni jenni anttilalle!eix oo jännää!?*plur*(ja se puhu mulle) ja andy mccoy sano mulle kerran zau...kyl mä oon sit stara*plur*

[muokattu 29.6.2003 12:27]