*joo*Olen ollu etkoila Susanna Tervaniemen kanssa...
Pimu oli kännissä kuin ja kertoili niin rivoja juttuja että punastelen vieläki. Kävi läpi muunmuassa kaikki jätkät joiden kanssa on sekstaillu. (22kpl) *voiei*
Nyt tästä on jo vuosi aikaa, mittari lienee lähempänä 50 nyt...?*mur*
Ettehän te edes tiedä mitä tarkoittaa julkkis*nauru*
Mun äiti on nimittäin töissä samassa paikassa Arvi Lindin kanssa. Ja Arvi taas on Juha Lindin, sen jääkiekkoilijan isä. Tää tais mennä suoraan raskaaseen sarjaan, vai*nauraa*
Luettuani tän threadin alusta loppuun ymmärrän jo paljon paremmin monia teistä kaikenkaikkiaan. Hauskointa tässä oli se että jotkut teistä olivat selkeästi vakavissaan tohkeissaan "julkkiskontakteistaan."
Äh, tää viesti paljastaa kyl mut niille, jotka näist asioist tietää.
Olen kakarana puhunut ja halannut Elisabeth Rehnin kanssa.
Ahtisaari puolestaan taisi olla jossain samassa koulussa kuin faija. Ja frendi on sukua Mauno Koivistolle. Äiti on Paavo Lipposen äidin tuttu.
Menee ilmeisesti näihin valtionpäämiehiin päin, onpas tylsää.
Aijoo, ja olin yhden tai kahden Flegmaatikon kans samas koulus. Ja äiti on joskus 70-luvulla tarjoillut Arnold Schwarzeneggerille ravintolassa, kun tyyppi oli jossain Stockmannilla esittelemässä jotain kuntolaitetta. *nauraa*
Ja ilmeisesti Juhan af Grann (silloin nimeltään Juhana Graananpoika tms) yritti lähes-raiskata jonkun äidin frendin ratapihalla nuorena kloppina.
Olen ollut J.J. Lehdon kotona ja se tarjos mulle konjakkia. (en tosin ottanut sitä koska olin autolla)
Moon TV:n Vera on mun kummisedän tyttö ja mä oon pienenä leikkiny sen kanssa kotia. (eli mehän ollaan oikeesti melkeen sukua)
Olen heittänyt Scooterin kanssa ainakin 5 kertaa "high fivet"! (se on iso äijä!)
Mullon Henry Saaren puhelinnumero. :)
David Bowien piti tulla mun mutsin ja faijan häihin. (sitten sille tuli keikka Berliiniin ja se ei päässytkään tulemaan)
Kävelin Espanjassa golf-kentällä Sean Connerya vastaan. (itse en kylläkään tunnistanut sitä :)
jnejnejne.... näitähän riittäis! :)
Mutta... taidan itsekkin olla julkkis, koska musta on ollu puolen sivun haastattelu Iltalehdessä, kuva City lehdessä, olen pelannut telkkarissa biljardia, mua on haastateltu parissakin tv-ohjelmassa ja olen voittanut Kiss FM:n imitaatiokisan imitoimalla itseäni!