Kaverin perhe on hyvää pataa Kirkan perheen kanssa ja tuntevat lisäksi jonkun muka-tunnetun astrologi-hörhön. Itse olen ollut parin metrin päässä Tony Blairista, vanhemmat olivat viime vuonna Linnan juhlissa ja sukupuusta muistaakseni löytyi Eugen Schaumann. Niin ja sitten kaverin faijan pikkuserkku taisi olla naimisissa jonkun kannibalismista etsintäkuulutetun Afrikkalaisen valtionmiehen vaimo tms. Lisäksi olen liikkunut samoissa piireissä kuin Don Huonojen Kalle Aholan ja HIM:in Ville Valon pikkuveljet. Nimmareita en sitten jakele, vaikka aika pro ja hip olenkin.
1. Laura Voutilaisen daddy oli mun historian opena yläasteella
2. Isosisko oli treellä asuttaessa Tuomas Grönmanin (jääkiekkoilija? ) leikkikaveri
3. Kaverin mummo on opettanut Jari Litmasta
Istuimpa tuossa taannoin leffassa Apulannan Sipen vieressä ja ompa Riitta Väisänen ihan ite tullut mua vastaan Lahdessa erään huonekaluputiikin rapuissa...joten kyllä tässä joku sukulaisuussuhde on oltava näihin kahteen julkkikseen
Ainii jooo, kyllähän näitä oikeestaan on ihan sikana. Kaverin serkku on Mika Salo, oon ollu monta kertaa mikan isovanhempien luona grillailee, Jouko K Leskisen (suomen top 5 vaikutusvaltainen mies) perhe oo perhe tuttuja ja oon ollu niitten kanssa lapissa jne. Mun serkuista löytyy on SM-tason naislentopalloilijoita ja SM-tason soutaja. Mä oon ite ollu länsiväylässä vajaa vuosi sitten viimeksi aukeeman kokosessa jutussa ja faija on ollut länsiväylässä viimeksi kuukaus takaperin leikkaamassa jotain nauhaa.
Epailija:
Lisäksi olen liikkunut samoissa piireissä kuin Don Huonojen Kalle Aholan ja HIM:in Ville Valon pikkuveljet.
mäpäs perstaklasin kalle aholan katsomoa päin viime talvena kun oltiin pelaamassa sisäfudista liikuntamyllyssä. hävittiin kyl 5-1, mut oli abiristeily just alla! *seliseli* *hahjust*