Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 399,156 views

-P

#261 • • -P

Jone:
---
PuuhaOsku:
Mä tunnen Jonen*hahjust*

*piis*

---

Pistän paremmaksi; Mä oon koittanut ottaa siltä poskeen, mutta se ei onnistunut. *heiii*

Mä taisin yrittää tota Jonelle*nauru*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

MaSari

#262 • • MaSari space jammer

Ankeus:
---
Jone:
---
PuuhaOsku:
Mä tunnen Jonen*hahjust*

*piis*

---

Pistän paremmaksi; Mä oon koittanut ottaa siltä poskeen, mutta se ei onnistunut. *heiii*

---

Ja onnistuitkin? *nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jone

#263 • • Jone Archibald Haddock

MaSari:
---
Ankeus:
---
Jone:
---
PuuhaOsku:
Mä tunnen Jonen*hahjust*

*piis*

---

---

---

Ja onnistuitkin? *nauru*

Nyt on pakko leikkaa huhulta siivet ennenkuin joku soittaa Seiskaan; Mäkin olen ollut lähempänä tossa asiassa onnistumista kuin Philip, jonka yritys karahti kiville heti alkuunsa. *hih*
pikku-markus

#264 • • pikku-markus nykäne
mä oon jo julkkis...:))*vink*

--
masa ja mervi yhteen soppii...huomenna pannaan...jne...

Blues

#265 • • Blues Koning van Afrika

pikku-markus:

Jep..sua on vaikea olla huomaamatta bileissä ainaskin *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Deleted

#268 • • Deleted
mun kaveri on nusassu toista Idolsfinalistia (sitä muijaa, en nimeä muista) parivuotta takaperin levillä.

ihan ok pano kuulemma. *nauru*

ja tää oli fakta, olin reissulla makuna, vieläkin ottaa päähän etten ite toiminu.

[muokattu 5.1.2004 17:23]
-Kerttu-

#269 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Oke..

Nyt kaikille tietämättömille tiedoksi, että Ari Klem on iskelmälaulaja..*iihhih* Oke... Nyt voitte viedä mut navetan taakse ja ampua!!!*vink*

hmm..kaiken minäkin ja paljastan...*iloinen*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ella_

#270 • • ella_

Orange:
mun kaveri on nusassu toista Idolsfinalistia (sitä muijaa, en nimeä muista) parivuotta takaperin levillä.
[muokattu 5.1.2004 17:23]

heti soitto seiskaan vaan *nauru**nauru*

--
Elementary, my dear.

UnityF

#271 • • UnityF joo just se

pikku-markus:

mä kanssa mä kanssa..!!!
meijän ei tarvii tuntee julkkiksia... mehän ollaan julkkiksia.. *vink**nauru**nauru**nauru*

mut ”oikeista” julkkareista niinen muista oonko jo kirjoittanu että enne kuin muutin kreikkaan vierailin kirkan luona jatkuvalla syötöllä leikkimässä sen lapsien kanssa kun kirkan ex vaimo ja mun äiti oli hyviä kavereita... *hymy*
Wera<[-_-]>

#272 • • Wera<[-_-]> Aina iloinen ihmehäröilijä;o))
No mul on vaikka mitä yhteyksii vaikka mihin!! *hih* Ensinnäkin, mun pikkuserkun äidin ex-miehen veli on naimisissa Elisabeth Rehnin tyttären kanssa!! Eino Grönin joku sukulainen oli mun papan naapuri joskus. Marko Kiprusoff on mun serkun serkun mies. Ja onhan näitä vielä lisää vaikka kuin.... *plur*
#273 • • + Guest
Mää oon ollu Popedan lämppärinä viime kesän Tammerfesteillä..
kilobitti

#274 • • kilobitti 1-2-3 techno
vanhempien naapurissa asuu joku HIFK:n pelaaja, mut enhän mä muista edes kuka. Tämän lisäksi asioin duunissa säännöllisesti yhden Jokereiden pelaajan kanssa. Vautsivau.

Cata:
Mää oon ollu Popedan lämppärinä viime kesän Tammerfesteillä..

siis mitä häh?*hih*

[muokattu 6.1.2004 15:47]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Blues

#275 • • Blues Koning van Afrika

kilobitti:
vanhempien naapurissa asuu joku HIFK:n pelaaja,

Asuin 0-6v ikäisenä Ville Peltosen naapurissa ja muistan hyvin kuinka se aina käveli meidän talon ohi lätkätreeneihin *hymy* Taitaa sen isä asua vieläkin samassa talossa jos oikein muistan.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Elmiira

#276 • • Elmiira
Mistäs aloittaisin *täh*

- Eilen isän serkku oli Salatuissa elämissä se lääkäri
- Ja Salkkareiden Sepon (mikä se oikea nimi ikinä olikaan???) oikea vaimo on porukoiden naapurin=mun entisen ruotsin open sisko. ( Ja sillä on mukava ja komea poika *hymy*, joka lainas mun vanhoja suksia pari viikkoa sitten)
- Sain synttärilahjax Marco Bjuströmin nimmarin (kirjotetaanko se nimi edes noin?)
- Serkkutyttö on soittanu Apulannan jollain vanhalla levyllä... (Tämähän kannattaakin mainita *hymy*)

Mulla oli mielessä vielä jotain, mut ne unohtu *nyyh*

Ai niin, äiti on tehny sillon muutama vuosi sitten Paavo Lipposen vauvalle peiton...

[muokattu 13.3.2004 16:01]

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

#277 • • ALIEN Guest
seurustelin Bill Gatesin kanssa.
noemi

#278 • • noemi
Mun äipppä ja Aki Kaurismäki o vanhoi koulukavereita... Aki on ollu mun lapsenvahtina yhen illan. Muistaakseni meil oli oikeen kivaa, Aki teki kamalan hyvää kaakkaota ja anto kattoo kaikkia kivoja videoita. Harmi et olin siillon viälä niin piäni ja tyhmä etten yhtään tajunnu kenen kanssa mulla oli kunnia leikkiä poneilla *nauru*

--
Oikeutta koneille!

ZaZa

#279 • • ZaZa
Hih, Rauli ”Badding” Somerjoki yritti pokaa mun äitiä sillon kun ne oli nuoria... Ne oli jotakin kautta (en muista miten) menny Baddingille jatkoille ja siellä se oli yrittäny iskeä mun mutsia... ...mut äippä ei sit oikein lämmenny ajatuksella... *hih*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

teemut

#280 • • teemut
Salkkareiden Ismo asuu melkein naapurissa ja Mikko Alatalokin ihan lähettyvillä.