Melkein sukua julkkikselle.....

767 posts, 39 pages, 396,867 views

onni3mk

Posts: 3,973

#521 • • onni3mk Onni on.
Viime viikonloppuna Himoksella Harpo (se joka laulo sen Muuvi staar, muuvi staar ahahaaa -biisin) kysy mun mutsin työkaverilta (joiden kanssa siis oltiin siellä Himoksella), että etkö sä tiedä kuka mä olen. Työkaveri ei tiennyt, mutta seuraavana iltana Harpo tuli jatkoille meidän mökkiin *hih*

--
Onni on.

hrdkvr

Posts: 3,929

#522 • • hrdkvr KURGO
mun esein isä oli aadam..

--
-keep it hard-

Skenemursu

Posts: 1,568

#523 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
no niin pakko tännekin jotain laittaa ei malta...

Isonranna Antti (joku puukkojunkkari aikaa sitten sukua äitin puolelta)

Mauri Kunnas (äitin puolelta)

sitten näitä ulkomaalaisia Simon Cowie (se american idols tuomari pyysi joskus duuniinkin sille jenkkeihin kun britanniassa pelattiin biljardia.. asuin sen mutsin naapurissa :)

Tunsin yhden Belgialaisen Kreivin joka opiskeli Kankaanpäässä :) vaihto-oppilaana.

Oskari Palomäki hengas kesät meidän möksällä kun olin skidi.

Pertti Salovaaraa kiustattiin aina c-kaseteilla kun se asui melkein naapurissa hyvinä aikoina kun perttikin oli niin skenessä :)

Ilveksen jääkiekkojoukkueen pelaajien kautta "melkein" tunnen räikkösen :)

John 00 kautta taaseen Damon Hillin (siis edelleen "melkein" kategoriaa)

Giorgio Ponticellin veli on Alberto Ponticelli http://ponticelli.redsectorart.com/ joka piirtää vaikka mitä.

Olen jutellut Thaimaan opetusministerin kanssa opiskellessani Bangkokin Yliopistossa en muista äijän nimeä ja tuskin on enää virassa mutta anyway.

ai niin ja ex-tyttöystävän kautta olen päässyt jututtamaan mm Dr Albania tämän vierraillessa Vaasan Rantarockissa 95 ennen kuin Jyrki Hämäläinen kaatui miltei ylleni ja onnistui hajottamaan jalan pöydästä jossa dokasimme. Tämän jälkeen yritin houkutella Whigfieldiä hyppäämään tandem benjin mun kanssa :) ei lähtenyt :(

samaisen ex:n kautta Prodigy porukka kutsui jatkolle käydessään tampereella muistaakseni 95 myöskin.

Danny eli iso D on tuttu kun olen bookannut sille ja Movetronille joskus pari keikkaa. samaan kategoriaan voisi tietty laskea noita nykyajan dj tyyppejä mutta unohdetaan ne vielä toistaiseksi.

tukholmalainen varatuomari käräjäoikeudesta on melkein serkkuni (hänen äiti oli ottolapsi äitini perheessä)

eppunormaali porukka akuntehtaan kautta (ääni- valofirma)

Frederic kämppiksen kautta samoin myös sedu.

joo eiköhän siinä ollut tarpeeksi eniten ylpeä ehkä olen kuitenkin siitä että "tunnen" Kamputsean (Cambodia) pääkaupungin Phon Phen poliisipäällikön :)
AnssiV

Posts: 1,798

#524 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
No ei välttämättä vielä ihan julkkis mut kai sen kohtapuoliin voi sellaiseksi laskea elikkä Big Brotherin Antti S. on yksi hyvistä kavereistani. Viimeksi keskiviikkona tanssailtiin samassa porukassa... *joo*
Muhvi-

Posts: 303

#525 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Mun pappa on ollu Olavi Virran lämppärinä. *nauru*

--
It was once my life - it was my life at one time.

embie

Posts: 531

#526 • • embie Shwoopsie poo
Jos joku tuntee vähän mäkihyppyä, niin Mika Kojonkoski on mun isän kaiffari *hymy*
lunake

Posts: 800

#527 • • Edited lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Juhana Kainulainen (äidin puolelta)
Anne Pohtamo (isän puolelta)




*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

rec

Posts: 2,923

#528 • • Edited rec
70-luvulla ensimmäinen ja varmaan stadin legendaarisimpia funk DJ:tä "On The Rock":ssa aloittanut miehen alku on setäni.

Ai nii! Ja...

.. 80-luvun alussa veljekset (faija ja setä) näytteli jossain aamulla tulevassa lastenohjelmassa poliisia (faija) ja rosvoa (setä)! Näin jälkeenpäin faija kuittailee sedälle, et "kiinni jäit, pahis!" *nauru*
e-nergique

Posts: 568

#529 • • e-nergique STT
Oon ollu samalla yläasteella ja samassa lukiossa ku Negativen Larry Love *nauru* *hahjust*
Niin ja sit oon Irwinin pojan kanssa juonu olutta kun mun kaveri tuntee sen... *känni*

Wow, uskomatonta, mutta totta... *nauru*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

AnssiV

Posts: 1,798

#530 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

mayah, 8.10.2005 20:25:
---
aapee, 8.10.2005 20:20:
terkut takas!

---


Sisko-Sanna ja Lanko-Tero lähettää kans terkkui, ni voisko saada takasin, ni neki ois julkkiksii? Tai vois ainaki kirjottaa "melkein sukua julkkikselle"-topikkiin?



No tottakai! Että terkut vaan sinne Sisko-Sannalle ja Lanko-Terolle!*nauru*
AnssiV

Posts: 1,798

#531 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

mayah,

*jiihaa*

Nyt niitten elämällä on taas merkitys.

´

Antti käski sanoa että on se hienoa että voi vaikuttaa noinkin paljon ihmisten elämään...onko mahdollisen tulevan lapsen nimi Antti? *lmao* *super**känni*
homppa

Posts: 731

#532 • • Edited homppa
Olen vakuuttunut, siitä, että Spede oli sukua mulle, ehkä jopa Pelle Hermannikin (villi huhu meidän suvussa taisi joskus kiertää, että se on joku isän siskon langon pojan vävy tai jotain) . Se fudaaja ei oo, paitsi jos ois hyökkääjä, eikä pakki, niin ehkä sit.

niin ja mutsi oli samassa koulussa kun Juice Leskinen :)
Nassu

Posts: 21

#533 • • Nassu
Kivenpyörittäjäkylämies/entinen robinsonin juontaja on tuijottanu mua vihasesti pari vuotta sitten :/
mariq

Posts: 2,154

#534 • • mariq
Santapukin Sipen (sivistymättömille tiedoksi; Apulannan rumpali) pikkuveli, Seppo, oli mun rippilapsi (kuusi vuotta sitten).
Sipen sisko oli mun veljen luokalla yhdeksän vuotta.
Ja mun äiti tuntee sen äidin.

Eli me ollaan niin melkein sukua!! *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Anselmi

Posts: 2,578

#535 • • Edited Anselmi And sell me

serotonot, 2.6.2004 01:35:
---
Tyeicha:
stadikan edes michael jackson pysäitti limusiininsa, avasi kattoluukun, osoitti mua sormella ja huusi ”sweet child, i love you!!”

---


:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


:D
sori oli täysin pakko! tää juttu ei tuu ikinä menettään hohtoaan:D onneks et ollut yksin paikalla, muuten olisit saattanut löytää itsesi neverlandista. tatuoin tuon kertomuksen käteeni, että saan hymyillä ja nauraa lopun elämääni:D

--
sen pituinen se

serotonot

Posts: 3,137

#536 • • serotonot Paul Easy

Anselmi, 18.5.2006 16:42:
---
serotonot, 2.6.2004 01:35:
---
Tyeicha:
stadikan edes michael jackson pysäitti limusiininsa, avasi kattoluukun, osoitti mua sormella ja huusi ”sweet child, i love you!!”

---


:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

---

:D
sori oli täysin pakko! tää juttu ei tuu ikinä menettään hohtoaan:D tatuoin tuon kertomuksen käteeni, että saan hymyillä ja nauraa lopun elämääni:D



AMEN! :D
Jutu

Posts: 3,054

#537 • • Jutu Blondi
Lahden kovin stand up -koomikko Tommi Mujunen on mun pelikaveri *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

oooo

Posts: 1,249

#538 • • oooo
Mulla nousee ihan just virtsa päähän!
Meitsi tietää uuden missin ja sitte mä tiedän idols Johannan!!! *hih*
anniharha

Posts: 1,937

#539 • • anniharha
Mun pikkusiskon kaverin serkun siskopuoli on asunut jonkun Salatuissa Elämissä näyttelleen kanssa samassa kerrostalossa, josta tämä pikkusiskoni kaveri usein jaksaa muistuttaa *joo*

--
and though my words could save the world they never come out right

Timce

Posts: 5,381

#540 • • Timce
Pitäisköhän mun kertoa yks juttu..Hitto, siitä tulee kuitenkin kaveripiirin ever-green. :( Antaa siis olla.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss