no niin pakko tännekin jotain laittaa ei malta...
Isonranna Antti (joku puukkojunkkari aikaa sitten sukua äitin puolelta)
Mauri Kunnas (äitin puolelta)
sitten näitä ulkomaalaisia Simon Cowie (se american idols tuomari pyysi joskus duuniinkin sille jenkkeihin kun britanniassa pelattiin biljardia.. asuin sen mutsin naapurissa :)
Tunsin yhden Belgialaisen Kreivin joka opiskeli Kankaanpäässä :) vaihto-oppilaana.
Oskari Palomäki hengas kesät meidän möksällä kun olin skidi.
Pertti Salovaaraa kiustattiin aina c-kaseteilla kun se asui melkein naapurissa hyvinä aikoina kun perttikin oli niin skenessä :)
Ilveksen jääkiekkojoukkueen pelaajien kautta "melkein" tunnen räikkösen :)
John 00 kautta taaseen Damon Hillin (siis edelleen "melkein" kategoriaa)
Giorgio Ponticellin veli on Alberto Ponticelli
http://ponticelli.redsectorart.com/ joka piirtää vaikka mitä.
Olen jutellut Thaimaan opetusministerin kanssa opiskellessani Bangkokin Yliopistossa en muista äijän nimeä ja tuskin on enää virassa mutta anyway.
ai niin ja ex-tyttöystävän kautta olen päässyt jututtamaan mm Dr Albania tämän vierraillessa Vaasan Rantarockissa 95 ennen kuin Jyrki Hämäläinen kaatui miltei ylleni ja onnistui hajottamaan jalan pöydästä jossa dokasimme. Tämän jälkeen yritin houkutella Whigfieldiä hyppäämään tandem benjin mun kanssa :) ei lähtenyt :(
samaisen ex:n kautta Prodigy porukka kutsui jatkolle käydessään tampereella muistaakseni 95 myöskin.
Danny eli iso D on tuttu kun olen bookannut sille ja Movetronille joskus pari keikkaa. samaan kategoriaan voisi tietty laskea noita nykyajan dj tyyppejä mutta unohdetaan ne vielä toistaiseksi.
tukholmalainen varatuomari käräjäoikeudesta on melkein serkkuni (hänen äiti oli ottolapsi äitini perheessä)
eppunormaali porukka akuntehtaan kautta (ääni- valofirma)
Frederic kämppiksen kautta samoin myös sedu.
joo eiköhän siinä ollut tarpeeksi eniten ylpeä ehkä olen kuitenkin siitä että "tunnen" Kamputsean (Cambodia) pääkaupungin Phon Phen poliisipäällikön :)