Joopa joo!
Huonoimmat RUSH:it missä oon ollu ja se oli omaa vikaa!
Tuli juotua liikaa!
Ei niin että olis ollu liika kännissä vaan että oli niin täynnä nestettä ettei voinu mennä tanssimaan! Se söi fiilistä aika hyvin!
Sitten kun siitä päästiin niin alkoi väsyttää!
Mutta! Kavereiden kanssa on aina kiva mennä bilettää ja törmäsin yhteen kaveriin joka on samalla vartijakurssilla kuin mä!
Protskun aikana tanssin kunnes tuli kuuma ja älytön hiki. Johtuen vaatetuksesta ja siitä että siellä OLI kuuma! Pienempi mesta ja paljon ihmisiä = HOT HOT!!
Sitten vielä sellanen viisas veto että otinpa korvatulpat pois loppuillasta! Muutenkin tää toinen korva vähän heikoilla niin kyllä se sitten bileiden jälkeen vinkui, kohisi ja sihisi!
Sitä erehdystä en enää tee!
Ja toinen kylkikin revähti... 'kele!!!
Octan tuntu heittävän ihan ok setin mitä nyt sitä loppua kuuntelin!
Protsku oli protsku ja täten meni mulle!
CB soitti hyviä biisejä mut sattu silloin olee se pahin "Lowpoint" mun olotilassa niin ei oikein kiinnostanut!
Sebastian ja Kylvenin Krissi meni jotenkin ohi. Keskityin siihen itsepäiseen tyttöön joka tanssi siinä lavalla ja porukka sitä poisteli sieltä vähän väliä.
Lisa heitti hyvän setin! Oli kiva nähä hänet livenä viimeinkin joskus nuorena kun oon ollu fani!
Kyllä niistä bileistä ihan hyvä maku jäi suuhun... Ainakin sokerinen jos ei muuta!
PS. Kiitos PoC:in pojille kun naurattivat mua yläkerran baaritiskillä! Eivät sitä tosin ite tienneet, mutta ei se muuta mitään!