RUSH - 3 Years of Pure Energy - Lashed World Tour

226 posts, 12 pages, 57,174 views

keri

Posts: 104

#181 • • keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
Oli niiiin kivaakivaakivaa!!!*jiihaa*

Nii paljo kiveja ihmisiä saman katon alla et huh kivaa*nauru*

Tykkäsin Lisasta ja tuli tanppailtuu kyl ainaki näääin paljon*iloinen**jiihaa*

Muuteki tuli hyvää settii mun mielest ihan koko illan ajan.

FIIWIS 10 PLUSSA! ! !*plur*

etkoilla kivaa. jatkoilla kivaa. joten meni alusta loppuun kivasti*nauru*
k-0ne

Posts: 228

#182 • • k-0ne SESSIONS2
Nyt on tilaisuus nostaa skenepistemääräänsä ja kertoa mikä helvetti sen biisin nimi on mihin on miksattu Placebon Pure Morning. Lissu soitti sen siin lopussa ja se oli aikasta kivan kuulonen, nyt mä tahdon sen.
Avatar
#183 • • Edited Windy Guest
Oli kyllä aevan mahtavat Rushit!*jiihaa**plur*
Kiitos kaikille ihanille ihmisille, jotka teki illasta entistäkin mahtavamman!*sydän*
Nitta

Posts: 5,021

#184 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Oli mukavaa, Carbonit, Sebastian ja Kris Kylven ja Lissu varsinkin
*tanssittel**sydän*

Ystiksille tiukka *hali* Teitin kanssa on aina yhtä mukavaa *sydän*

Ja kiitokset eväistä Teemulle *hymy* jaksoin loppuun saakka (ja sit kontaten mäkkärille *nauru*)
Plaque

Posts: 269

#185 • • Plaque
Ruumis hajalla ja väsynyt, mutta hyvä mieli.

Kiitos ja anteeksi.
Pepi

Posts: 70

#186 • • Pepi
Sorry, mutta meneekö bileillä nykyään niin huonosti, että pitää oikein kärrätä stripparit paikalle ihmisten "iloksi" *eikä* Ois voinut vaikka tiputtaa lipun hintaa ja siten ois voinut tulla enempi porukkaa.

Toisaalta oisko tasapuolisuuden vuoksi pitänyt paikalle roudata myös miesstripparikin ? *toktok*

No, ehkä tämä on sitä sukupolven vaihdosta josta aikaisemmin joku kommentoi.

Hyväät synttärit anyway ! *pupu*

--
.-Pepi-.
Mar6

Posts: 2,178

#187 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Pepi, 2.10.2005 22:50:
Sorry, mutta meneekö bileillä nykyään niin huonosti, että pitää oikein kärrätä stripparit paikalle ihmisten "iloksi" *eikä* Ois voinut vaikka tiputtaa lipun hintaa ja siten ois voinut tulla enempi porukkaa.

Toisaalta oisko tasapuolisuuden vuoksi pitänyt paikalle roudata myös miesstripparikin ? *toktok*

No, ehkä tämä on sitä sukupolven vaihdosta josta aikaisemmin joku kommentoi.

Hyväät synttärit anyway ! *pupu*

--
.-Pepi-.



Nojoo, en lähde moralisoimaan, tehkööt tyylillään (Vaikka ehkä itsekin yllätyin) :D Tietysti seuraaviin bileisiin tulee hunksit *hymy*

--
-Where there is house there is a home-

Jusuplussa

Posts: 1,292

#188 • • Jusuplussa UG-///
Sebastian ja Kris Kylven laitto sellasta pauketta, et sillon vasta innostu lähtee tanssilattialle. Mun mielestä Lisa Lashes laitto aivan helvetin hyvää mäiskettä

Ihan onnistuneet bileet. Väkeä ei ollu liikaa..mahtu tanssiikki. Joitain urpojakin mahtu joukkoon. Ja sinä somppuählämi..älä enää ikinä käy puristelee väärien ihmisten perseitä
Pablo

Posts: 1,875

#189 • • Pablo

Yoni, 2.10.2005 12:37:
PS. Kiitos PoC:in pojille kun naurattivat mua yläkerran baaritiskillä! Eivät sitä tosin ite tienneet, mutta ei se muuta mitään!



Sori ei oo mitään käryä :). Bileet oli kivat vaikkakin jäi tanssiminen taka-alalle paitsi Lisaa nyt tuli jonnin verran tampattua. CB rokkasi kuitenkin potin kotiin.
remotion

Posts: 5,283

#190 • • remotion nostatus guru

Rocca, 2.10.2005 17:33:
---
Steven Hoaks, 2.10.2005 06:45:
Lisalta olisin toivonut vanhaa hard housea, mutta sitä ei kuitenkaan tullut *uuh*
---

Arvaa jäinkö kanssa kaipaamaan... sen takia mä olisin just halunnu kuulla sen *joo*



Oisin todennäkösesti dyykannut sieltä partsilta alas jos ois menny 27 euroa siihen että tulee jotain firewire hirvityksiä... onneksi soitti uutta kivan kuulosta polokkaa...
Valentina

Posts: 110

#191 • • Valentina
Juupo juuh, olipa kyllä aika huonot pirskeet, ajatelleen sen lipun hinta, huoh!
Mun mielestä ne laser valot oli niin matalana, että silmät vuosivat vähän väliä jos katsoi lavalle...
Ja prkl kaiken sen lisäksi hypättiin väärään bussiin ja olttinkiin jossain kulosaarella, oli kyllä elämys kävellä siittä sitten vallilaan.*eikä**toktok*
Mutta baaritiskillä sai kyllä hyvää palvelua, tsemppiä baarimikkoille.

Vähän kyllä jäi pettynyt olo!

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Displacer

Posts: 1,828

#193 • • Displacer
Meikä tykkäs kyl valoista, oli sit ylhäällä tai alhaalla katsomassa.

DJ pöydän ympärille rakennetut dekot olivat hienot mutta blokkasivat näkymän DJ:hen paikoitellen.
Valentina

Posts: 110

#194 • • Valentina

Remotion, 2.10.2005 23:15:
---
Valentina, 2.10.2005 23:12:
Mun mielestä ne laser valot oli niin matalana, että silmät vuosivat vähän väliä jos katsoi lavalle...

---
*ding**täh*suomen herkimmät simmut kenties??




Heeh voi olla..

--
- Mitä reivaaja sanoi toiselle kun heiltä loppui ekstaasi?
- Vittu tää musiikki on perseestä!

Individual

Posts: 10,942

#195 • • Individual HYPNO!

Valentina, 2.10.2005 23:12:
Juupo juuh, olipa kyllä aika huonot pirskeet, ajatelleen sen lipun hinta, huoh!
Mun mielestä ne laser valot oli niin matalana, että silmät vuosivat vähän väliä jos katsoi lavalle...
Ja prkl kaiken sen lisäksi hypättiin väärään bussiin ja olttinkiin jossain kulosaarella, oli kyllä elämys kävellä siittä sitten vallilaan.*eikä**toktok*
Mutta baaritiskillä sai kyllä hyvää palvelua, tsemppiä baarimikkoille.

Vähän kyllä jäi pettynyt olo!



Voisiko se olla, että konsepti on samaa tuttua ja varmaa Rush-laatua, mutta Lisa Lashesin keikkaliksa nyt mahdollisesti on sitä luokkaa, että myös lippujen hintoja oli jouduttu nostamaan, koska a) kyseinen dj ei halvemmalla Suomeen tule b) ihan täydellistä persnettoa eivät varmaan järkkärit halunneet ottaa, kun ei taida olla tuo reivipromoottorina toimiminen mikään kultakaivos muutenkaan Suomessa, koska IMO teknokulttuuri ei nyt kiinnosta kuin vain pientä osaa kansasta.


En tiä, voin olla väärässä, mutta tuossa mun käsitys asiasta.
Chare

Posts: 412

#197 • • Chare kiltti tyttö
mmmm... oli kyllä mukavat kemut, mun makuun ainaskii.. *joo* hyvää settii tuli kaikilt.. *joo* ja valot oli hienot.. *joo* ja paljon oli tuttui eksyny paikalle.. *joo* *hali* t teille kaikille.. *hymy* nii ja onnittelut viel kerran zazalle.. *antihali* *hih*

mikkihiiri
Kavereitaki näki, joten kaike kaikkiaa oli iha vitsi siistii ja onnistuneet bileet. Etkot (ja jopa jatkotki) oli tosi kivoi.
Himas olin 7.45, ku menin nukahtaa junas ja heräsin vast vantaankoskel... aika kauhee paikka kyl.


buahahaa.. olit kyl kieltämättä vähä väsyneen oloinen.. mut hei kiitos laadukkaasta jatkoseurasta.. *nauru*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

La Petite

Posts: 1,160

#198 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Kivaa oli *joo* Liisa rokkas ja seura oli mitä parhainta *tirsk*

Muutama ääliö oli tietty tännekin eksynyt ja illan teema tais näillä urpoilla olla toisten tyttöystävien perseiden puristelu-- *senkin*

mut mut muuten kyl tykkäsin *pepsodent*

--
Rem tene, verba seqventur

toni

Posts: 912

#199 • • toni

k-0ne, 2.10.2005 18:31:
mikä helvetti sen biisin nimi on mihin on miksattu Placebon Pure Morning.



Aveline - Never Sever (Tranzaction Recordings)
SESSIONS2

Posts: 532

#200 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
033.jpg

Tuomaksen kuvat tapahtumasta SESSIONS2:ssa.

Joko tänään illalla tai huomenna tulossa toinen kuvasetti.