RUSH - 3 Years of Pure Energy - Lashed World Tour

226 posts, 12 pages, 59,716 views

subu

Posts: 1,174

#141 • • subu Suski

hemuz-, 2.10.2005 05:01:
Mä en kyl nähny sua *ding*

Joo alkaa olee liikaa tuttui ja se polkkaaminen vähän jää...
Oli jees *sydän*


No mut olin koko illan siel edes tanssii.. mitä nyt välillä kävin kiertää/wc:ssä :DD
PÖLLÖ!!
Hippo

Posts: 221

#142 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity
Harvinaisen huonot RUSHit tuohon hintaan. Keneltäkään en kuullut hyvää settiä. Jopa Proteus oli huono. Carbon Basedin jälkeen tuli tunnin verran chillailtua, joka osoittautui virheeksi. Sen jälkeen ei saanut siitä vähäisestäkään fiiliksestä kiinni ja tanssimisesta tuli pakkopullaa.

Lashes soitti pari hyvää rallia, jotka sai taas hien valumaan. Niin, ja kuvittelinko vain vai oliko siellä hemmetin kuuma?

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

Mar6

Posts: 2,178

#145 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Ei olihan siellä hyvänhintaset liput mutta nautin, en valita.
Tähän väliin kiitokset jollekin tyttöselle joka tarjosi juomaa minulle kesken tamppauksen, se on aina hieno ele *iloinen*

--
-Where there is house there is a home-

Eminem

Posts: 66

#146 • • Eminem Pikakivääri
Ekat rushit, kyllä osu ja uppos *jiihaa**sydän*
Lincra

Posts: 181

#147 • • Lincra Se Baarimikotar
Voi vittujen kevät!!! Mä en päässy sinne ku kuski sano ittensä irti pari minuuttii ennen yheksää... Voi paska saatana! Ja nyt ottaa päähän... *nyyh*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Avatar
#148 • • Edited Ketku Guest
Emmä kyl muista näistä mitään mut kylmä arvaus on että KIVÄÄ OLI....*nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#149 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kokonaisuudessaan oli mukava ilta *hymy*

Protskulta tulee nyt muutenkin aina hyvää keikkaa, mutta tällä kertaa innostuin jopa vähän joraamaankin, mitä nykyään yhä harvemmin teen. Lisalta olisin toivonut vanhaa hard housea, mutta sitä ei kuitenkaan tullut *uuh* Kun sitten keikan jälkeen sanoin asiasta hänelle niin se oli myös hieman pahoillaan asiasta, koska olis ehdottomasti soittanut vanhaa HH:ta jos joku olisi siltä sitä pyytänyt. Oli sen omien sanojen perusteella yli puolet levylaukusta vanhaa materiaalia. Kymmenen vuoden aikana en ole muuten kertaakaan törmänny teknariin jonka oma kiintee rca piuha menee keikan aikana rikki *ding* No nyt tuli sekin todistettua että jollain ihmeen tavalla sekin on mahdollista. Lisan mukaan se meni rikki hänen "elektronik boobs":ien takia *ding**lmao* Kyllä brittien tissit voitti tällä kertaa suurimmat suomen tissit *tirsk* Kiitos kavereille hyvästä seurasta *hihu* Ja Onnille vielä yks *hali*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tiah

Posts: 322

#150 • • Tiah
pyh ja pah Hyvät bileet oli!!!

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Rocca

Posts: 3,064

#151 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Jooo ihan jees... kivaa oli... varsinkin viimiset pelleilyt with kide.. aika paljon tuttuja... jtn uusiakin... itse pileistä... laserit oli hienot... glorian äänentoisto ei toimi mun korvaan jotenki en tie miks... tai yleensäkin Gloria ei toimi vaan... Tulipahan sitten Lisa nähtyä livenä... se riitti mulle ja sai hyvän mielen *joo* jatka rush samaan tyyliin *joo*

Ps. bussi posse rulas kypällä... kiitos siiitä heille, että tää matka onnistus... ja martina me ei olla hulluja vaikka siltä näyttää *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Parker

Posts: 609

#152 • • Parker I see music and hear lights / Wanabi LD
Aaah... Peiton allan turvallisesti...

Kiitos ja anteeksi kaikille jotka auttoi. *sydän*

[pieni]Sitten kun joskus vielä muistais ihmistien nimiä *blush*[/pieni]

Toivottavasti immeiset tykkäsi valoista. *hihu*

Mut jos nukk.......zzz.... *nukkuu*
kml

Posts: 1,142

#153 • • kml Keyhole Markup Language
Ei hitto *iloinen*

Loistavaa! Proteuksen setti oli tosi nannaa, samoin carbonien, vaikka osa siitä menikin sitä showta siinä sivussa seuratessa *lmao*

Lisa veti todella hyvää settiä, vähän vaan ois mun mielestä saanu olla messissä enemmän. (johtuu varmaan siitä että proteus oli ennen sitä *nauru*)

Hyvät bileet kaikenkaikkiaan, tulipas yks vanha luokkakaverikin bongattua.

Nyt tästä 4 tunnin yöunien jälkeen suuntaan töihin...

PS. Ja kuvia tulee sitten illalla mikäli jaksan...

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

miss-madam

Posts: 75

#154 • • miss-madam
Vihdoin saavuimme pieneen ja hikiseen tampere nimisen kylään =) aamujuna toimi ihan hyvin, nyt vaan niin pirun väsynyt =/ Oli mahtavat bileet! Lisa puri kyllä, protskunkin setti maistui..*jiihaa**sydän**ankka**pupu*
Piiuzki

Posts: 870

#155 • • Piiuzki
Oli tosi kivaa siihen asti ku todettiin et pitää lähtä et jaksaa nousta aamul duuniin..
Otti kyllä hieman päähän kun lisaa mentiin kattomaan mut ei sit ehtinykkää nähä sitä.. Mut joku toinen kerta sitte..
Tuttui oli niin paljon paikalla et oli tosi kivaa *hali* teille..

Kiitos bileistä oli siistii *joo*
Tyeicha

Posts: 5,807

#156 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*plur* aivan loistavaa!! en olekaan vähään aikaan tanssinut 95% paikallaoloajastani. lähes täydellinen ilta, oli hyvää settiä. *sydän* kiitos kaikille, jotka mahdollistivat sen. yyh.. olo ei kyl ny mikään kivoin mahdollinen. taidan vaeltaa takas sängyn pohjalle..

--
-Tyeicha-

NasQ

Posts: 45

#157 • • NasQ
Noni kuvia jo peliin niistä elektronik boobseista *slurps*
Yoni

Posts: 440

#158 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Joopa joo!

Huonoimmat RUSH:it missä oon ollu ja se oli omaa vikaa!

Tuli juotua liikaa! *känni* Ei niin että olis ollu liika kännissä vaan että oli niin täynnä nestettä ettei voinu mennä tanssimaan! Se söi fiilistä aika hyvin! *justjoo*
Sitten kun siitä päästiin niin alkoi väsyttää! *haukottel*

Mutta! Kavereiden kanssa on aina kiva mennä bilettää ja törmäsin yhteen kaveriin joka on samalla vartijakurssilla kuin mä!
Protskun aikana tanssin kunnes tuli kuuma ja älytön hiki. Johtuen vaatetuksesta ja siitä että siellä OLI kuuma! Pienempi mesta ja paljon ihmisiä = HOT HOT!! *hikoil*

Sitten vielä sellanen viisas veto että otinpa korvatulpat pois loppuillasta! Muutenkin tää toinen korva vähän heikoilla niin kyllä se sitten bileiden jälkeen vinkui, kohisi ja sihisi!
Sitä erehdystä en enää tee!

Ja toinen kylkikin revähti... 'kele!!!

Octan tuntu heittävän ihan ok setin mitä nyt sitä loppua kuuntelin!
Protsku oli protsku ja täten meni mulle!
CB soitti hyviä biisejä mut sattu silloin olee se pahin "Lowpoint" mun olotilassa niin ei oikein kiinnostanut!
Sebastian ja Kylvenin Krissi meni jotenkin ohi. Keskityin siihen itsepäiseen tyttöön joka tanssi siinä lavalla ja porukka sitä poisteli sieltä vähän väliä. *nauru*
Lisa heitti hyvän setin! Oli kiva nähä hänet livenä viimeinkin joskus nuorena kun oon ollu fani!

Kyllä niistä bileistä ihan hyvä maku jäi suuhun... Ainakin sokerinen jos ei muuta!

PS. Kiitos PoC:in pojille kun naurattivat mua yläkerran baaritiskillä! Eivät sitä tosin ite tienneet, mutta ei se muuta mitään!
martina

Posts: 1,875

#159 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
mahtava ilta, ja se on ihanaisten hullujen turkulaisten ansiota. =)
Trixie

Posts: 1,342

#160 • • Trixie
Oli oikein hauska ja mukava ilta*hymy* seura oli mitä mahtavinta ja paljon oli tuttuja liikentees, joten kuskina oleminen ei haitannut menoa yhtään*iloinen* Tuli sitä muutamaan otteeseen käytyy salin puolellakin fiilistelemäs ja ainakin carbomit heitti ihan mukavan setin jota oli kiva siinä lävän edessä pomppia*hih* Lisa jäi melkein kokonaan huomaamatta mutta eipä sitä pelkästään sen takia tultu, frendit pääasia, joten, kiitoksia illasta kaikille ystäville ja uusille tuttavuuksille *hali*

--
face your fears and live your dreams