Pakko vielä kommentoida vaikka toisin jo lupailin ;)
Gnizhak:
Nyt sulla jää tosiaan taas huomioimatta se et Teknari on ainoo tuote markkinoilla jolla on TODISTEITA, siitä että se kestää varmasti 20 vuotta
Kiinostikos mua toimiiko mun levarit 20 vuoden kuluttua? Aika moneen kertaan on pyörittimet tuohon mennessä vaihtunu varmaan :)
Nyt muut joutuvat kilpailemaan uskottelemalla ja lisäämällä kaikenlaisia turhia vimpaimia, joilla ei tämä keskusteluun osallistuva asiakaskunta oikeasti tee yhtään mitään.
Ei pidä paikkaansa. Itse ainakin teen niillä jotain ja olen keskusteluun osallistuvaa asiakaskuntaa.
On siis ihan turha markkinoida levaria jossa on jos jonkinmoinen elektroninen kikkelinkutkuttaja mukana, jos siitä ei ole mitään todellista lisäarvoa levysoittimen käyttäjälle.
Pitch bendit ei kutkuta mun kikkeliä. Ne on ihan hyvät olla. Ei niitä pakko ole käyttää, mutta moni tykkää. On ollut jopa yli 8% pitcheillekkin käyttöä. Master tempokaan ei ole kutitellu kasseja vielä. Käytinpä muuten reverseäkin yhden settini alkuintrossa. Pidän näitä erittäin hyvinä lisäominaisuuksina levareissa ja lasken niille mielihyvin lisäarvoa.
Maastoautoakin ostaessa haluan kuulla että "vaikka varoitusvalo syttyy keskellä villiä luontoa, tällä pelillä pääset kyllä kotiin asti" kun "jos missaat 6000 km huollon, auto sammuu, eikä käynnisty ellet soita jotain edustajaamme ohittamaan elektroniikan paniikkikytkimen, mutta onhan tässä sentään ilmastointi, viimesintä huutoa oleva DVD-soitin ja LCD-näytöt joka katsojalle, jopa kuljettajalle".
Eipä ole varotusvalot vilkkuneet tähän päivään mennessä. Ehkä hieman ylimalkaisia juttuja...
Esimerkkinä otetaan perus land-rover defender. Ei mitään ylimääräistä ja tosi vittumainen maantieajossakin, mutta varmasti kulkee tarpeen tullen vaikka veden alla ja hinta, no pari nivaakin sillä saa
Mielummin ajelen Pajerolla
Älkää teknaristit hikeentykö
En koita todistella sitä että teknari olisi huono. Haluan vaan herätellä porukkaa vähän. Teknari on vain yks vaihtoehto muiden joukossa. Henkilökohtasesti en vaan pidä sit parhaana vastineena rahalle. pistehh..
Tätä asiaa voisi pyöritellä vaikka ikuisuudet.. toisaalta, mutta, eikun, eipäs, joopas...
no ehkä nyt sai riittää