194 posts, 10 pages, 69,503 views
Astaroth:
---
Dj Sam:
just joo... tätä mä tarkotin
---
Soittamaan pystyy helposti muillakin soittimilla, itse olen tässä äskettäin soitellut Vestaxeilla ja hyvä fiilis jäi. Mutta Teknari
Cimi:
Itse ostin 2 uutta Stantonin str8-90:stä alle yhden teknarin 1200:sen hinnalla. Ja vääntöä löytyy 2,2kgf-cm verrattuna teknarin muistaakseni 1,7:aan. Monipuolisemmat ominaisuudet ja jämäkkä rakenne (paino n. 10kg). Siinä meikäläisen ostopäätökset. Kestävyyden aika näyttää.
kilobitti:
mulle on loppujen lopuksi aika sama mikä on loppujen lopuksi parempi. Teknarit on muodostunu alan standardiksi lähes joka puolella, ja siksi niiden tuntumaan on kiva totutella himassakin. Vehkeen klassikko-fiilis tuo mulle myös merkittävää lisäarvoa.
Jone:
---
Cimi:
Ja vääntöä löytyy 2,2kgf-cm verrattuna teknarin muistaakseni 1,7:aan.
---
Mulle on jäänyt ihmisten puheista käsitys, että toi on lähinnä erilaisen mittaustavan tulosta (tai muuta vastaavaa, jolla asiaa kaunistellaan) ja siksi jopa monet käytännössä täysin ruoskat pelit ilmoitetaan Teknarin lukuja suurempia vääntöjä omaaviksi.
Saa korjata, voin hyvin olla hyvin väärässä.
Cimi:
Itse ostin 2 uutta Stantonin str8-90:stä alle yhden teknarin 1200:sen hinnalla. Ja vääntöä löytyy 2,2kgf-cm verrattuna teknarin muistaakseni 1,7:aan. Monipuolisemmat ominaisuudet ja jämäkkä rakenne (paino n. 10kg). Siinä meikäläisen ostopäätökset. Kestävyyden aika näyttää.
DJ_laama:
---
Jone:
---
Cimi:
Ja vääntöä löytyy 2,2kgf-cm verrattuna teknarin muistaakseni 1,7:aan.
---
Mulle on jäänyt ihmisten puheista käsitys, että toi on lähinnä erilaisen mittaustavan tulosta (tai muuta vastaavaa, jolla asiaa kaunistellaan) ja siksi jopa monet käytännössä täysin ruoskat pelit ilmoitetaan Teknarin lukuja suurempia vääntöjä omaaviksi.
Saa korjata, voin hyvin olla hyvin väärässä.
---
olet oikeassa
hardikaveri:
vähän niikun autoissa ei hevosvoimat määrää sitä kuinka lujaa se kulkee
kyllähän se on totta että näiden parempien merkkejen uudet laitteet on erittäin kova vastus teknareille ja luulenkin että kohta joku näistää pääsee teknisesti ohikin....
hoopstar:
Muut merkit antavat vieläpä bonuksena samaan hintaan pölysuojat, slipmatit ja neulat + rasiat.
kilobitti:
mulle on loppujen lopuksi aika sama mikä on loppujen lopuksi parempi. Teknarit on muodostunu alan standardiksi lähes joka puolella, ja siksi niiden tuntumaan on kiva totutella himassakin. Vehkeen klassikko-fiilis tuo mulle myös merkittävää lisäarvoa.
Jone:
---
hoopstar:
Muut merkit antavat vieläpä bonuksena samaan hintaan pölysuojat, slipmatit ja neulat + rasiat.
---
No onko se mikään ihme, että antavat kun esim. STR8-150 maksaa huntin "normiteknaria" enemmän. Kyllä siihen hunttiin luulis jo noi mahtuvankin.
Sitäpaitsi esim. pölysuoja tulee kyllä Teknarinkin mukana ihan vakiona.