Muistatko vielä nämä?

1,043 posts, 53 pages, 638,938 views

Jone

Posts: 8,258

#161 • • Edited Jone Archibald Haddock

äm:
- Neiti Etsivä -kirjat



Silläkin uhalla, että mun tarkkaan rakennettu machoimagoni saa kolhun sanottakoon, että oon lukenut noi kaikki erään erittäin tylsän kesän aikana. Oon myös lukenut kaikki Viisikot, koko Salaisuus-sarjan ja muuta vastaavaa tuubaa, jota Tuusulan kunnankirjaston lasten- ja nuortenosastolta löytyi.

Lisättäköön "muistatko vielä nämä"-sarjaan Susikoira Roi ellei joku ole jo mainninut.

Astaroth:
- Ankronikka a.k.a Duck Tales, vieläpä englanninkielisenä. *sniff*



Katsottiin viimeksi vasta vähän aikaa sitten Typ0-Jarin kanssa monta jaksoa putkeen. *hihu*

Astaroth:
- Peukaloisen retket piirrettynä. Koko sarjan katsoin & nauhoitin.



Diggasin tästä aivan helvetisti. Samoin diggasin "Maailman ympäri 80:ssä päivässä"-sarjasta ja jostain sarjasta, jossa oli 2 vuoristokarhua nimeltä Jaki ja Nuka (tjsp). *sydän*

dsane:
Amiga 500



Oon edelleen aivan helvetin katkera ihmiselle, joka myi mun viissataseni ja monta sataa peliä pois 200 markalla. *poks*

Tronica:
Isot skeittilaudat



Mulla oli "meidän mäen" ison lauta ja naapurin pojat olivat niin katkeria, että pistivät likipitäen itkuisina vanhempansa ostamaan niille vielä isommat. Osasin jo silloin saada ton huvittavuudesta naurut. *nauru*
xl8r

Posts: 2,227

#162 • • Edited xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan

Timce:
linkki



Oih, todellakin. Tämän kymmenenvuotiaan pojan mieleen syöpyi tuon ensimmäisen osan syntikkasoudit jonnekkin syvälle. Itsellä ei taida kyseistä levyä enää olla *uuh*

MItenkäs on, muistaako kukaan Katuhaukkaa? *nauru*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

god_of_moves

Posts: 66

#163 • • god_of_moves

äm:
Hei, ne NOSE-kortit!
Ne, missä oli eri ukkeleita ja niistä pistettiin nenä läpi!
Mulla oli koko sarja *sydän*


Eis samperi noi meitsiki oli unohtanut, mul oli kans kaikki!!
Saara

Posts: 1,954

#164 • • Saara #2970
Meiän mökil on noi NOSE-kortit ^__^
Tulipa mieleen: pillihousut.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

hrdkvr

Posts: 3,929

#165 • • hrdkvr KURGO
pelasko kukaan koulussa magic korteilla? keräiliks kukaan pullonkorkkeja tai postimerkkejä?
keräiliks kukaan lätkäkortteja? saiks kukaan muu kun mä niitä kaupaks, kun niiden arvoista oli niiiin paljon juttuu?
keräiliks kukaan sm liiga vohveleista saatuja tarroja? keräiliks kukaan turtles tarroja niistä purkista? entä heman aiheisia?

muistaaks kukaan poksupurkan tai BLACKPETEN

--
-keep it hard-

maude

Posts: 173

#166 • • maude
- PocketSki
- Maailman vahvin nalle
- Playmobil

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

hrdkvr

Posts: 3,929

#168 • • Edited hrdkvr KURGO
kyllä tuli tehtyy kaikenmaailman kauppoja ja sain mä pari erikoiskorttii myytyykki

kerran vaihdoin 1 kortin 60 avaamattomaan boksiin

annoni ne kortit loppupeleissä kuitenkin pikkubroidille.. nyt harmittaa kun e bayssa olis esim manny fernandesin rookie platinum artist proofista maksettu aiiiiiika paljon

--
-keep it hard-

Timce

Posts: 5,381

#169 • • Timce

SikaihQ:

Mul on noita ihan sikana, treidataax? Joku päivä mä kyl rikastun niillä...



"erikoiskorttien" takia ainakin itse noita ostin. Odotettiin sitä kultaista Grezkyä jne. ...Vieläkin on joitain arvokkaita kortteja pleksien sisällä.
Ehkä 3 korttisarjaa sain kokonaan kerättyä. mm. Score :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Gnizhak

Posts: 701

#170 • • Gnizhak iku

wonder:
---
Gnizhak:
---
wonder:
Snorkkelit viikonloppu aamuisin skidinä =) tuli vissiin samoihin aikoihin kuin harlekiini . snorkkelit oli kyllä loistava!

---

Joo voin vielä lisätä ja vahvistaa mitä andi tuolla jo aiemminkin painotti
Yhdyssanoja oon jääny kaipaamaan. Missävaiheessa niistä tuli vähemmistöä kirjotetussa kielessä. Onko anglismit ja huoleton kirjottelu oikeesti rappeuttanut suomen kielen niin pahasti, että vaikka kirjotetaan puhekieltäkin niin se ei vaan enää onnistu?

---

anteeksi tyhmyyteni ... ei ollut ketään tarkoitus ärsyttää osaamattomuudellani, mikäli tämä oli nyt siitä johtuva kommentti. Mä kirjoitan tunteella, ja siinä voi muutama virhe tulla helposti . (tässä olisi hymiö, mutta jostain syystä ikkuna ei aukee)...
*vetoaa viattomana koska on uusi* hymy*10


Lähinnä otin sen nyt erinäiseks esimerkiks, kun se sattu olemaan heti tarjolla. Mut kun tuo on ihan yleinen ilmiö nykyään. Ihmettelen kovasti, mistä se voi oikein johtua. Miksi ihmeessä yhdyssanat ovat katoava luonnonvara? Rappeutuuko kieli vai mitä?
Jatkot voi ohjata off-topic jatkoille, menee niin ohi aiheesta.

--
Don't Just Stand There

hrdkvr

Posts: 3,929

#171 • • hrdkvr KURGO
minkävuoden scoret??

ainakin 91 tuli uusintapainos joten arvo romahti

--
-keep it hard-

Timce

Posts: 5,381

#172 • • Timce

hardikaveri:
minkävuoden scoret??

ainakin 91 tuli uusintapainos joten arvo romahti



Kaappien kaivelua..evm...Tais olla just 90-91...Sen lisäks Classic, Pinacle ja Pro-set sarjat näköjään löytyy.

:P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Bellezaaa

Posts: 573

#173 • • Bellezaaa Afrodite*

pumpuli:
---
AlexS:
Hyvä topic...laitetaan nyt joitain mitä tulee mieleen *hymy*
- Planet Fun Fun *iloinen*

---



Voi niitä aikoja kun oli vielä lähestulkoon legendaariset Planet fun funin "bileet"*plur**nauru*




Joo se oli kova bilemesta silloin *nauru*
Tulee elävästi teinivuodet mieleen! Sanat känni, pojat ja uutuudenviehätys...
Ihanaa aikaa *plur*
Bellezaaa

Posts: 573

#174 • • Bellezaaa Afrodite*

wonder:
Snorkkelit viikonloppu aamuisin skidinä =) tuli vissiin samoihin aikoihin kuin harlekiini . snorkkelit oli kyllä loistava!




Ja sit oli snorkkelilehti ja se oli kans ihan huippu, jonka äiti osti mahdollisesti viikonloppuna jos oli ollu kiltisti.
Vai oliks Suomessa niitä*hmph*
no Ruotsis oli ainakin...
Avatar
#175 • • hyperventilaatio Guest
-takatukat
-hapsutakit
-punkkarit ja dingotytöt
-värikkäät toppahaalarit *hymy*
-suorat, pitkät ja kapeat laskettelusukset
-lossit
-puhelinkopit
-neuvostoliitto
blueangel

Posts: 328

#177 • • Edited blueangel
- Alfred J. Kwak *sydän*
- kreppirauta
- histamiini
- tohtori sykerö (löytyy vielä yksi video niitä *iloinen*)
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#178 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Lenita:

Olikos se joku Ruutuvisa tai vastaava mitä muistan pikkutyttönä katselleeni. Juontajana Reijo Salminen, joka tais juontaa about kaikki visailut tuohon aikaan.



Ruutuysi oli se mis availtiin niitä luukkuja ja sit sieltä paljastu joku kuva juontajana Pulkkisen Jorma.
Reijo Salminen juonsi Kolmosvisaa...siinä oli kyl paras visailu ohjelma kautta aikain.


Ja Hittimittari se oli ihan ykönen.....

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Timce

Posts: 5,381

#179 • • Timce

Jorde:

Reijo Salminen juonsi Kolmosvisaa...siinä oli kyl paras visailu ohjelma kautta aikain.




Oliks tämä se, missä Jyrki Otila (RIP) oli tuomarina? Joku voitti muistaakseni 3 maailmanympärimatkaa tuolta :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#180 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Timce:
---
Jorde:

Reijo Salminen juonsi Kolmosvisaa...siinä oli kyl paras visailu ohjelma kautta aikain.



---


Oliks tämä se, missä Jyrki Otila (RIP) oli tuomarina? Joku voitti muistaakseni 3 maailmanympärimatkaa tuolta :P



Joo tais olla...

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_